Gjest Zia Skrevet 10. august 2008 #3501 Del Skrevet 10. august 2008 Det høres veldig deilig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 10. august 2008 #3502 Del Skrevet 10. august 2008 Perfekt Nilma-helg! Her er det middag - jeg har en pause mellom rett nr. 3 og rett nr. 4. Akkompagnert av et lite glass rosé, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3503 Del Skrevet 10. august 2008 Det høres veldig deilig ut. Perfekt Nilma-helg! Her er det middag - jeg har en pause mellom rett nr. 3 og rett nr. 4. Akkompagnert av et lite glass rosé, selvfølgelig. Jeg måtte sjekke middagstråden - det hørtes vanvittig godt ut! Jeg sitter akkurat og pønsker ut ukemeny, med et glass økologisk engelsk ale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3504 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg håper jeg er like sprek når jeg er 90 (kanskje bokser fremfor tanga, da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 11. august 2008 #3505 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg håper jeg er like sprek når jeg er 90 (kanskje bokser fremfor tanga, da) Hmm. Jeg leste først innlegget ditt, og skjønte først ikke det med bokser og tanga - vil du som 90-åring foretrekke hermetikkbokser eller annen boksemat fremfor tanga? :klø: Tanga som i tang og tare til fisk? Mens jeg ventet på at lenkens innhold skulle åpenbare seg, skjønte jeg imidlertid i et nanosekund at det kanskje ikke dreide seg om mattermer denne gangen, og forsøkte raskt å stålsette meg for synet av en 90-åring i tanga. Men så var det et bilde av mat som møtte meg likevel - takk og lov. Mandag, og stadig tidlig for meg, som du skjønner. Dessuten er høstregnet og -stormen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3506 Del Skrevet 11. august 2008 Hmm. Jeg leste først innlegget ditt, og skjønte først ikke det med bokser og tanga - vil du som 90-åring foretrekke hermetikkbokser eller annen boksemat fremfor tanga? :klø: Tanga som i tang og tare til fisk? Mens jeg ventet på at lenkens innhold skulle åpenbare seg, skjønte jeg imidlertid i et nanosekund at det kanskje ikke dreide seg om mattermer denne gangen, og forsøkte raskt å stålsette meg for synet av en 90-åring i tanga. Men så var det et bilde av mat som møtte meg likevel - takk og lov. Høstregn og -storm? Nå? Her er det en nydelig dag (men det hjelper ikke stort når jeg har en milelang liste med ting jeg skulle gjort ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 11. august 2008 #3507 Del Skrevet 11. august 2008 Høstregn og -storm? Nå? Ja. På fredag nøt vi ettermiddagscortado i solen på terrassen, nå er novemberstemningen komplett. Jeg skal gå til jobb (seeent ute ), og måtte innom yr.no først for å se om det lønnet seg å vente mht et opphold i regnet, bare for å finne ut at det skal klarne opp en liten stund rundt kl. 19 i kveld. Men du har fortjent litt godvær, da! Jeg har forresten også milelangs liste, og burde helt klart komme meg avsted ut i dusjen der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 11. august 2008 #3508 Del Skrevet 11. august 2008 Her er det også real høststemning, og jeg håper det er tilfeldig og ikke har noen som helst sammenheng med at hytta ble vinterstengt i helgen. Jeg trøster meg med at det ikke er noe som er så spennende som nytt penal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3509 Del Skrevet 11. august 2008 På fredag nøt vi ettermiddagscortado i solen på terrassen, nå er novemberstemningen komplett. Jeg skal gå til jobb (seeent ute ), og måtte innom yr.no først for å se om det lønnet seg å vente mht et opphold i regnet, bare for å finne ut at det skal klarne opp en liten stund rundt kl. 19 i kveld. Men du har fortjent litt godvær, da! Det synes i grunnen jeg også. Her er det også real høststemning, og jeg håper det er tilfeldig og ikke har noen som helst sammenheng med at hytta ble vinterstengt i helgen. Jeg trøster meg med at det ikke er noe som er så spennende som nytt penal. Det er temmelig mange år siden jeg faktisk hadde nytt pennal, men jeg kjenner likevel litt på den gode følelsen av ny start hvert år på denne tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3510 Del Skrevet 11. august 2008 Av og til lurer jeg på hvorfor noen synes det var en god idé å gi meg en jobb som har noe som helst med økonomi å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 11. august 2008 #3511 Del Skrevet 11. august 2008 Av og til lurer jeg på hvorfor noen synes det var en god idé å gi meg en jobb som har noe som helst med økonomi å gjøre. Du har min dypeste medfølelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3512 Del Skrevet 11. august 2008 Behagelig sliten etter tur i det fine været. Nå gjelder det bare å kvinne seg opp til å komme seg i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3513 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg var akkurat på tur inn i Mata...etellerannet for å etterlyse om det ikke var noe liv der, før jeg i siste liten kom på at det faktisk ikke er tirsdag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 11. august 2008 #3514 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg drikker vin allikevel, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 11. august 2008 #3515 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg var akkurat på tur inn i Mata...etellerannet for å etterlyse om det ikke var noe liv der, før jeg i siste liten kom på at det faktisk ikke er tirsdag i dag. Hekta og ivrig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3516 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg drikker vin allikevel, jeg.Det gjør ikke jeg. Tror vinbeholdningen trenger litt påfyll. Hekta og ivrig? Mer generelt forvirret, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 11. august 2008 #3517 Del Skrevet 11. august 2008 Det gjør ikke jeg. Tror vinbeholdningen trenger litt påfyll. Mer generelt forvirret, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 11. august 2008 #3518 Del Skrevet 11. august 2008 Det er bedre å ta feil av mandag og tirsdag, enn av tirsdag og onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3519 Del Skrevet 11. august 2008 Godt poeng, Rosalind! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 11. august 2008 #3520 Del Skrevet 11. august 2008 Da ses vi imorgen, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå