Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Nilma, det er kanskje avhengig av hvilken type gresskar kanskje? Jeg har aldri opplevd at gresskarene jeg kjøper her er emmene på smaken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, jeg tror det er sødmen som gjør at jeg opplever gresskar som emment. Merkelig det der, for det er jo mange (rot)grønnsaker som smaker søtt, og det har jeg ingen problemer med, men det er noe med gresskar jeg ikke helt blir fortrolig med. Det eneste jeg har brukt selv er butternut (jeg har glemt hva det heter på norsk igjen), men jeg har jo spist gresskar i ymse varianter på restaurant, uten at jeg noensinne har fått den store aha-opplevelsen. Jeg er nok bare sær. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder hotell i London, har du sjekket Shaftesbury som vi bodde på sist? Vi var som sagt veldig fornøyd :)
Nå har vi bestilt. :hoppe:

Vi bestemte oss riktignok for å prøve det som åpner den 15., men siden du var så fornøyd, regner jeg med at kjeden som sådan er til å stole på.:) Tenkte det kunne være morsomt å prøve et splitternytt hotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat tv-størrelse er ikke med i utvalgskriteriene når vi velger hotell. :fnise: Uansett skal vi jo bare være der en natt, så det viktigste var i grunnen at hotellet lå nært stasjonen vi skal reise fra morgenen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tunge1:

Har ikke tid til å se på tv, for jeg skal på indisk Michelinrestaurant. :sjarmor:

ååå.. fortell fortell! :)

Så du skal ikke på The Fat Duck altså? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå.. fortell fortell! :)

Så du skal ikke på The Fat Duck altså? :fnise:

Jeg har skrevet om det her.

Nei, ikke tid til Fat Duck. Skal være i England en uke, første og siste natt i London, resten i Cornwall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ikke lett å få med seg alt alltid nei... :sjenert: Men det ser ut som et spennende sted. Kan det forventes en utførlig rapport med beskrivelse og analyse av alle rettene? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke helt usannsynlig med en liten rapport, nei.

Det minner meg forresten om at jeg fremdeles ikke har skrevet ferdig Lyon-rapporten min... Jeg skal ha noen notater liggende et sted, så det burde jo ikke være uoverkommelig.

Har jeg nevnt at jeg ikke er så rask? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok ikke helt usannsynlig med en liten rapport, nei.

Det minner meg forresten om at jeg fremdeles ikke har skrevet ferdig Lyon-rapporten min... Jeg skal ha noen notater liggende et sted, så det burde jo ikke være uoverkommelig.

Har jeg nevnt at jeg ikke er så rask? :sjenert:

Venter i spenning! Vi kjørte gjennom Lyon i sommer, det var dessverre en irriterende opplevelse pga. bouchons all the way, så vi stoppet ikke siden det allerede var sløst bort så mye tid i køen. Men jeg tenkte hyggelige tanker likevel, fordi jeg kom på turen din.

Edit: Lite søvn speiler seg i alle tasteleifene mine i dag, og bedre blir det ikke av at jeg blir sitert både her og der. Nå kan jeg ikke erte Lacuna uten skam lenger.

Endret av junia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så etter deg på markedet i dag, men konkluderte med at det er så lenge sien jeg har sett deg at jeg mest sansynlig har glemt hvordan du egentlig ser ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte faktisk det samme da jeg så etter deg forrige helg. :ler:

Jeg har ikke vært på markedet i dag, en kombinasjon av generell latskap og fullt kjøleskap. Neste helg må jeg sørge for å ha spist ut av kjøleskapet, slik at jeg har plass til å gå amok på markedet. Hadde det kommet noe mer siden forrige helg, forresten?

I stedet for å gå til byen gikk vi oss en tur i nærområdet i formiddag; fin tur til tross for det traurige været.

Senere i ettermiddag har jeg planer om å være Snill Hustru og lage engelsk pølsemiddag i anledning starten på årets Championship-sesong: Gode pølser innkjøpt på siste London-tur, potetstappe og ovnsstekte grønnsaker med sitron og honning. Dessuten har jeg vært på ølutsalget og kjøpt inn Greene King. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye nytt siden sist, men jeg fikk kjøpt nypoteter fra Berg :hoppe:. Og denne gangen var det to av bodene som hadde grønnsaker.

Høres ut som en ypperlig engelsk pub-middag du skal lage. Fint med en anledning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig avslappet helg. :)

Jeg har stort sett bare reist meg fra sofaen for å lage mat og ta små spaserturer for ikke å mugne helt. Ellers har jeg bare lest, drukket te og vin, samt planlagt litt ferie sammen med mannen.

Sånne helger liker jeg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...