Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Bør den innbefatte Asti Spumante, tro? :lur:

Nå regner det! :hoppe:

Dåp i Asti Spumante og haifinner og spekekatt med skum til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dåp i Asti Spumante og haifinner og spekekatt med skum til.
:overrasket: Dere er jo bentfrem onde! Haifinner og spekekatt er nå én ting, men Asti Spumante?!?

Intet regn her, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurydike

Våken. :rodme:

Må legge meg. Nå. :sprettoy:

Ok, NÅ tusler jeg til køys! *lydig*

Natta! :vinke:

Imponert over at du gjorde det skikkelig når du først debuterte som tirsdagsfyller! :tommelsmil::fnise:

På jobb før åtte!

Og dette har jeg ikke engang ord for! :overrasket::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro dere meg, hadde jeg hatt noe som helst valg hadde jeg ikke vært på jobb klokka 8. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurydike
Jeg trenger ikke å gå nå, for jeg jobbet jo i natt!

Smartingen!

Jeg jobbet hele ettermiddagen med å lese fagbok på utekafé med sjø og sol, faktisk, med kald pils til nedkjøling. Det var hardt. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo! :) Tenker det er på tide med en matoppdatering. Burde gjort det for lenge siden, men laptopen har utviklet en heller ustabil nettpersonlighet den siste uka, så ting tar tid...

Skal vi se.... JO, tasset avgårde på bursdagen min og giftet meg. Det gikk jo greit til tross for dommerinnens lange tale om respekt, plikter, kommunikasjon og sånt... Det var onsdag og jeg mistenker henne for å ha lite annet å ta seg til. ;)

Etterpå gikk ferden til en nydelig fransk brasseri med utiskt over elven fra balkongen. Nydelig vær så det var perfekt. Det skulle bare være en enkel lunsj sammen med vitnene våre, men startet hele seansen med champagne likevel! Maten var kjempegod, men siden vi var bare 4 stykker valgte alle det de hadde lyst på fra menyen! Samlet gikk det i;

Forretter: Blandet sesongsalat, kamskjell, gazpacho

Hovedretter: Fiskegryte med cous cous, kalveschnitzel og kreps med grillede sesonggrønnsaker.

Dessert: is, tarte tatin, profiteroles med sjokoladekrem og annet snacks..

På hjemveien gikk forøvrig turen innom den meget fancy gourmetdelikatessebutikken i byen... Selv ikke på bryllupsdagen min klarer jeg å motstå gourmetmatshopping! :ler:

Så på kvelden kokket jeg og mannen en relativ enkel middag. Forrett med grillete kamskjell på mynte-ertepuré med trøffelolje, så grillet kalveentrecote med kantarellsaus og pasta og stekt sjokoladeostekake med friske bær til dessert. Vin fulgte også med, selvfølgelig. ;) En kveldsspasertur med tilhørende rosa, tørr champagne på et av de fancy hotellene langs sjøpromenaden avsluttet kvelden. Og noen skulle vist på jobb dagen etter? :fnise:

Vi var forøvrig ikke helt ferdig med å feire, så vi feiret litt ekstra i helgen ved å ta turen på en hjemmekoselig italiensk resturant og drikke oss lettere beruset på italiensk vin og grappa... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Onyx. Høres ut som en flott feiring dere hadde :klem:

Åhhh, det hørtes perfekt ut! :hjerter_rundt: Gratulerer så mye!

Takker og bukker! :ler:

Jeg synes det var en perfekt måte å gjøre det på! Masse deilig mat, nydelig vær og champagne... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...