salsera Skrevet 27. juni 2008 #3261 Del Skrevet 27. juni 2008 God morgen! Hvor lenge skal du ha ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3262 Del Skrevet 27. juni 2008 Tre uker. Litt hos min familie og litt hos mannens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. juni 2008 #3263 Del Skrevet 27. juni 2008 Så deilig Det er enda fire uker til jeg tar ferie, så jeg prøver å ignorere alle som er så heldige at de stikker i dag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 27. juni 2008 #3264 Del Skrevet 27. juni 2008 Så deilig Det er enda fire uker til jeg tar ferie, så jeg prøver å ignorere alle som er så heldige at de stikker i dag . Vi har et prosjekt hjemme i mesteparten av ferien, så jeg forsøker også å ignorere alt det spennende andre skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 27. juni 2008 #3265 Del Skrevet 27. juni 2008 God ferie, Nilma! Håper dere er heldige med været! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 27. juni 2008 #3266 Del Skrevet 27. juni 2008 God ferie, kjør forsiktig, og sov godt på det fine hotellet jeg har vært (men ikke spist på) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 27. juni 2008 #3267 Del Skrevet 27. juni 2008 Heldige deg som begynner ferien denne fredagen. Her er det en uke igjen. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3268 Del Skrevet 27. juni 2008 Takk, takk! Jeg har planer om å gjøre en hel masse ingenting i ferien. Selvsagt gleder jeg meg til å treffe familie og venner, og så har jeg med en hel sekk med bøker. :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3269 Del Skrevet 27. juni 2008 For øvrig har vi mer eller mindre bestemt oss for feriemål i England, det blir med stor sannsynlighet Cornwall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3270 Del Skrevet 27. juni 2008 FERIE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 27. juni 2008 #3271 Del Skrevet 27. juni 2008 For øvrig har vi mer eller mindre bestemt oss for feriemål i England, det blir med stor sannsynlighet Cornwall. Et av mine drømmereisemål. Jeg elsker alt som har med de britiske øyer å gjøre. Mannen vil gjerne til London og på fotballtur til Liverpool, mens jeg vil på minst sju turer til Shetland (har vært der før), Orknøyene, Hebridene, Skottland i sin alminnelighet og særskilt Edinburgh, Newcastle og rundtur i Yorkshire, Cornwall osv. osv. Har i tillegg til Shetland bare vært London (pleasure) og Oxford (jobb). og ikke på denne siden av årtusenskiftet, så det er jaggu på tide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 27. juni 2008 #3272 Del Skrevet 27. juni 2008 For øvrig har vi mer eller mindre bestemt oss for feriemål i England, det blir med stor sannsynlighet Cornwall. Heldige Nilma Jeg drømmer om biltur fra Skottland til Cornwall, men det er muligens litt ambisiøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 5. juli 2008 #3273 Del Skrevet 5. juli 2008 Her var det stille og rolig, så tydligvis ferietid.. Åååå---- hvor skal jeg da gnåle over matbragdene mine? God ferie Nilma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. juli 2008 #3274 Del Skrevet 17. juli 2008 Ferie, ja? Dere går vel på Vassendgutanekonserter dagen lang nå, tenker jeg! Onyx: Har nettopp vært en snartur innom landet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 18. juli 2008 #3275 Del Skrevet 18. juli 2008 Ja, jeg inbiller meg at Nilma skal være tilbake i neste uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3276 Del Skrevet 21. juli 2008 Tilbake. Veldig uthvilt, passe vrangsøvd og ikke spesielt brun. Har hatt en kjempefin ferie, men det var UTROLIG godt å komme hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 21. juli 2008 #3277 Del Skrevet 21. juli 2008 Tilbake. Veldig uthvilt, passe vrangsøvd og ikke spesielt brun. Har hatt en kjempefin ferie, men det var UTROLIG godt å komme hjem igjen. Velkommen tilbake! Er det ikke sånn ferier skal være da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 21. juli 2008 #3278 Del Skrevet 21. juli 2008 Onyx: Har nettopp vært en snartur innom landet ditt! Så spennende. Hvor var du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 21. juli 2008 #3279 Del Skrevet 21. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #3280 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei på dere, onyx og Eurydike. :-D Her prøver jeg å multitaske på høyt nivå, nemlig i form av simultanoppdatering på jobb og KG. Det første er i grunnen enklere enn det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå