Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så deilig :)

Det er enda fire uker til jeg tar ferie, så jeg prøver å ignorere alle som er så heldige at de stikker i dag :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig :)

Det er enda fire uker til jeg tar ferie, så jeg prøver å ignorere alle som er så heldige at de stikker i dag :ler:.

Vi har et prosjekt hjemme i mesteparten av ferien, så jeg forsøker også å ignorere alt det spennende andre skal gjøre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, takk! :)

Jeg har planer om å gjøre en hel masse ingenting i ferien. Selvsagt gleder jeg meg til å treffe familie og venner, og så har jeg med en hel sekk med bøker. :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig har vi mer eller mindre bestemt oss for feriemål i England, det blir med stor sannsynlighet Cornwall. :hjerter:

Et av mine drømmereisemål. Jeg elsker alt som har med de britiske øyer å gjøre. Mannen vil gjerne til London og på fotballtur til Liverpool, mens jeg vil på minst sju turer til Shetland (har vært der før), Orknøyene, Hebridene, Skottland i sin alminnelighet og særskilt Edinburgh, Newcastle og rundtur i Yorkshire, Cornwall osv. osv. Har i tillegg til Shetland bare vært London (pleasure) og Oxford (jobb). og ikke på denne siden av årtusenskiftet, så det er jaggu på tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig har vi mer eller mindre bestemt oss for feriemål i England, det blir med stor sannsynlighet Cornwall. :hjerter:

Heldige Nilma :)

Jeg drømmer om biltur fra Skottland til Cornwall, men det er muligens litt ambisiøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Her var det stille og rolig, så tydligvis ferietid.. Åååå---- hvor skal jeg da gnåle over matbragdene mine? :ler:

God ferie Nilma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Ferie, ja? Dere går vel på Vassendgutanekonserter dagen lang nå, tenker jeg!

Onyx: Har nettopp vært en snartur innom landet ditt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake. :)

Veldig uthvilt, passe vrangsøvd og ikke spesielt brun. Har hatt en kjempefin ferie, men det var UTROLIG godt å komme hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tilbake. :)

Veldig uthvilt, passe vrangsøvd og ikke spesielt brun. Har hatt en kjempefin ferie, men det var UTROLIG godt å komme hjem igjen.

Velkommen tilbake!

Er det ikke sånn ferier skal være da? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, onyx og Eurydike. :-D

Her prøver jeg å multitaske på høyt nivå, nemlig i form av simultanoppdatering på jobb og KG. Det første er i grunnen enklere enn det siste. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...