salsera Skrevet 24. juni 2008 #3241 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg blir så inspirert av å lese om ferieplanene deres. Vi har riktignok bare planlagt en langhelg, men jeg begynner nå å få ganske god oversikt over restaurantene i området. Før jeg leste om din detaljerte ferieplanlegging, pleide vi å ta slikt på sparket, men nå vet jeg til og med hvor jeg vil spise is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3242 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg blir så inspirert av å lese om ferieplanene deres. Vi har riktignok bare planlagt en langhelg, men jeg begynner nå å få ganske god oversikt over restaurantene i området. Før jeg leste om din detaljerte ferieplanlegging, pleide vi å ta slikt på sparket, men nå vet jeg til og med hvor jeg vil spise is. Godt jeg kan være til inspirasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 24. juni 2008 #3243 Del Skrevet 24. juni 2008 God morgen Nilma Fikk du utnyttet finværet i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3244 Del Skrevet 24. juni 2008 Ja, det var en herlig dag i går. Da vi kom hjem fra jobb spiste vi bare litt frukt før vi la i vei opp i fjellsida bak der vi bor. Var borte i en drøy time, så det var ikke så voldsomt til tur, men utrolig flott. Fant ut at det var for fint vær til å være inne, så vi dro ut og kjøpte engangsgrill () og pølser ( :sjokk:) og dro for å finne ei fjære å grille i. Det var ikke så lett, for alle andre hadde fått samme idéen - jeg hadde jo knapt ofret det faktum at det var St. Hans en tanke. Men til slutt fant vi da en ledig flekk, og hadde en veldig fin stund i fjæra, til og med med lekende niser rett utenfor oss. Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 24. juni 2008 #3245 Del Skrevet 24. juni 2008 Lekende niser! :rødme: Det høres fantastisk ut! Nesten så bra at det overdøver det faktum at dere hadde engangsgrill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. juni 2008 #3246 Del Skrevet 24. juni 2008 Ja, å se på niser er definitivt så kultivert at det oppveier engangsgrillen. Bare det ikke var lL&Y%%ksepølser, så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 24. juni 2008 #3247 Del Skrevet 24. juni 2008 Du vet at man får kjøpt søte små sammenelggbare griller som man kan ta med seg hvorsomhelst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #3248 Del Skrevet 24. juni 2008 Lekende niser! :rødme: Det høres fantastisk ut!Det var det! :-D Ja, å se på niser er definitivt så kultivert at det oppveier engangsgrillen. Bare det ikke var lL&Y%%ksepølser, så.Nei, der går grensen! Du vet at man får kjøpt søte små sammenelggbare griller som man kan ta med seg hvorsomhelst? Jeg vet for så vidt det, men vi bestemte oss på omtrent to minutters varsel, så det var ikke tid til noen leteaksjon, dessuten griller vi sånn omtrent en gang i skuddåret, så jeg så ikke helt behovet. Og vi slukket selvsagt grillen og tok den med oss hjem for å kaste den på en forsvarlig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 24. juni 2008 #3249 Del Skrevet 24. juni 2008 Lekende niser må ha vært et fantastisk syn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3250 Del Skrevet 25. juni 2008 Ja, det var nydelig. Og de var så nære, bare noen få meter utenfor der vi satt. Det er så deilig å være litt ekstra tidlig på jobb; det er nesten helt stille, og så føler jeg meg så utrolig effektiv (om det er fortjent er en helt annen sak ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. juni 2008 #3251 Del Skrevet 25. juni 2008 Imponert over ekstratidligpåjobbNilma. Jeg er ekstrasentpåjobbjunia i dag, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 25. juni 2008 #3252 Del Skrevet 25. juni 2008 Og akkurat i dag er jeg ikkepåjobbidetheletattHelen. Ganske greit, igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 25. juni 2008 #3253 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg misunner deg litt den effektivitetsfølelsen. Jeg surrer bare i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3254 Del Skrevet 25. juni 2008 Altså, jeg sa at jeg følte meg effektiv, ikke at jeg nødvendigvis var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 25. juni 2008 #3255 Del Skrevet 25. juni 2008 Skriver litt etterlyste matdetaljer her jeg, siden det ikke er tirsdag lenger. Jamen, så fortell! Vil ha detaljer! Bouillabaisse-aktig suppe med fisk og skalldyr, stekt piggvar med blant annet blomkålpuré, chorizo og aprikosvinaigrette, og vaktelbryst (jajamenn!) med kirsebær. Samt crème brûlée med tilbehør av jordbær og rabarbra. Selvsagt med vinmeny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3256 Del Skrevet 26. juni 2008 *siklesiklesleve* Gudbevares, så godt det hørtes ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 26. juni 2008 #3257 Del Skrevet 26. juni 2008 *siklesiklesleve* Gudbevares, så godt det hørtes ut! Det var ikke ille, nei. De andre tilstedeværende moret seg på min bekostning fordi jeg ble så opprømt at jeg hadde vanskelig for å sitte i ro på stolen min, men liksom hoppet og sitret litt i stille fryd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 26. juni 2008 Forfatter #3258 Del Skrevet 26. juni 2008 De andre tilstedeværende moret seg på min bekostning fordi jeg ble så opprømt at jeg hadde vanskelig for å sitte i ro på stolen min, men liksom hoppet og sitret litt i stille fryd. Det er da helt normal oppførsel i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 26. juni 2008 #3259 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg leste forresten en oppskrift på en vegetarisk bouillabaisse-suppe, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg vil prøve den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #3260 Del Skrevet 27. juni 2008 Nå er det bare timer igjen, så er det FERIE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå