Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Jeg blir så inspirert av å lese om ferieplanene deres. Vi har riktignok bare planlagt en langhelg, men jeg begynner nå å få ganske god oversikt over restaurantene i området. :ler: Før jeg leste om din detaljerte ferieplanlegging, pleide vi å ta slikt på sparket, men nå vet jeg til og med hvor jeg vil spise is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir så inspirert av å lese om ferieplanene deres. Vi har riktignok bare planlagt en langhelg, men jeg begynner nå å få ganske god oversikt over restaurantene i området. :ler: Før jeg leste om din detaljerte ferieplanlegging, pleide vi å ta slikt på sparket, men nå vet jeg til og med hvor jeg vil spise is.
:rulle:

Godt jeg kan være til inspirasjon! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en herlig dag i går. :)

Da vi kom hjem fra jobb spiste vi bare litt frukt før vi la i vei opp i fjellsida bak der vi bor. Var borte i en drøy time, så det var ikke så voldsomt til tur, men utrolig flott. Fant ut at det var for fint vær til å være inne, så vi dro ut og kjøpte engangsgrill (:sjokk:) og pølser (:sjokk: :sjokk:) og dro for å finne ei fjære å grille i. Det var ikke så lett, for alle andre hadde fått samme idéen - jeg hadde jo knapt ofret det faktum at det var St. Hans en tanke. :fnise: Men til slutt fant vi da en ledig flekk, og hadde en veldig fin stund i fjæra, til og med med lekende niser rett utenfor oss. Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Lekende niser! :rødme:

Det høres fantastisk ut! Nesten så bra at det overdøver det faktum at dere hadde engangsgrill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, å se på niser er definitivt så kultivert at det oppveier engangsgrillen. Bare det ikke var lL&Y%%ksepølser, så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet at man får kjøpt søte små sammenelggbare griller som man kan ta med seg hvorsomhelst? :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekende niser! :rødme:

Det høres fantastisk ut!

Det var det! :-D

Ja, å se på niser er definitivt så kultivert at det oppveier engangsgrillen. Bare det ikke var lL&Y%%ksepølser, så.
Nei, der går grensen! :ler:

Du vet at man får kjøpt søte små sammenelggbare griller som man kan ta med seg hvorsomhelst? :engel:
Jeg vet for så vidt det, men vi bestemte oss på omtrent to minutters varsel, så det var ikke tid til noen leteaksjon, dessuten griller vi sånn omtrent en gang i skuddåret, så jeg så ikke helt behovet. Og vi slukket selvsagt grillen og tok den med oss hjem for å kaste den på en forsvarlig måte. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var nydelig. Og de var så nære, bare noen få meter utenfor der vi satt. :)

Det er så deilig å være litt ekstra tidlig på jobb; det er nesten helt stille, og så føler jeg meg så utrolig effektiv (om det er fortjent er en helt annen sak ;)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurydike

Skriver litt etterlyste matdetaljer her jeg, siden det ikke er tirsdag lenger. :)

Jamen, så fortell! Vil ha detaljer!

Bouillabaisse-aktig suppe med fisk og skalldyr, stekt piggvar med blant annet blomkålpuré, chorizo og aprikosvinaigrette, og vaktelbryst (jajamenn!) med kirsebær. Samt crème brûlée med tilbehør av jordbær og rabarbra. :sjarmor:

Selvsagt med vinmeny. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurydike
*siklesiklesleve* Gudbevares, så godt det hørtes ut! :sikle:

Det var ikke ille, nei. :sjarmor:

De andre tilstedeværende moret seg på min bekostning fordi jeg ble så opprømt at jeg hadde vanskelig for å sitte i ro på stolen min, men liksom hoppet og sitret litt i stille fryd. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre tilstedeværende moret seg på min bekostning fordi jeg ble så opprømt at jeg hadde vanskelig for å sitte i ro på stolen min, men liksom hoppet og sitret litt i stille fryd. :fnise:
Det er da helt normal oppførsel i mine øyne. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg leste forresten en oppskrift på en vegetarisk bouillabaisse-suppe, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg vil prøve den.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...