Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Ja, det skal mye til! :sjarmor: Etter en helg i småbyen kan vi nemlig drikke med begge hender og sugerør. Samtidig. Slå den! :lur:

Du glemte at Fresi kan røyke med tærne samtidig! Dronningen av multitasking, vi andre er bare hoffdamer, på en god dag prinsesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg som sitter samvittighetsfullt på min post og jobber i mitt ansikts sved! (når jeg ikke skriver KG-innlegg, that is. Hrrrmmh!) Makan! :nei:
I en fem minutters tid hittil i dag, altså?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tolkning var snarere at Fakse mente det var tydelig på innleggene mine at jeg var godt i gang med drikkeopphentingen for å ta igjen de gale småbydamenes ettertrykkelige promilleforsprang.

Og jeg som sitter samvittighetsfullt på min post og jobber i mitt ansikts sved! (når jeg ikke skriver KG-innlegg, that is. Hrrrmmh!) Makan! :nei:

:troest:

Du må skjønne det jeg mener, ikke det jeg skriver vet du ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det minner meg om at jeg nå må ete mitt speltbrød, med ruccola, tomater, olivenolje og mozzarella.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurydike
Hei, du er innhalt i dokumentet ditt nå, Eurydike!

Men hvordan kan jeg være her da? :klø:

*lusker hjem igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan jeg være her da? :klø:
Kanskje du har en spaltet personlighet? :lur:

Nå forlater jeg dere for å supe litt (og spise svidde sommerkoteletter) IRL. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg opplyser om at dersom man googler Asti Spumante, så kommer våre promilleskriblerier opp allerede på første side.... :sjarmor:

Hjelp.

God middag, Nilma :lur:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drakk noen slurker for å holde meg våken under en laaang tale, og nei, det var IKKE godt. :tunge1: Heldigvis var det rødvin etterpå. Masse rødvin. :sjarmor:

For ordens skyld, selve festen var veldig trivelig. Mesteparten av den foregikk utendørs i strålende sol, og der var mange hyggelige mennesker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Dere kan jo bare gjette hva vi fikk servert i høye glass. Jepp. :fnise:

:fnise:

Den har ikke engang fordelen av å gi deg så mye promille at man glemmer smaken etter en del glass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:fnise:

Den har ikke engang fordelen av å gi deg så mye promille at man glemmer smaken etter en del glass.

Nemlig. En sann sjuogenhalvprosenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Dere kan jo bare gjette hva vi fikk servert i høye glass. Jepp. :fnise:

:hoho:

All min sympat, Nilma. Du får sørge for å drikke noe edelt og dyrt i helgen, for å veie opp for miseren.

Steinbit med avokadosalsa kan bli en ny sommerschläger i heimen, forresten! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All min sympat, Nilma. Du får sørge for å drikke noe edelt og dyrt i helgen, for å veie opp for miseren.
Bra plan! Jeg skal riktignok på grillfest igjen på fredag, men der har jeg bittelitt mer tro på vertskapet. ;)

Steinbit med avokadosalsa kan bli en ny sommerschläger i heimen, forresten! :tommelsmil:
Så bra! Jeg tror vi også må ha den igjen snart.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...