ashera Skrevet 17. juni 2008 #3201 Del Skrevet 17. juni 2008 Ja, det skal mye til! Etter en helg i småbyen kan vi nemlig drikke med begge hender og sugerør. Samtidig. Slå den! Du glemte at Fresi kan røyke med tærne samtidig! Dronningen av multitasking, vi andre er bare hoffdamer, på en god dag prinsesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3202 Del Skrevet 17. juni 2008 Og jeg som sitter samvittighetsfullt på min post og jobber i mitt ansikts sved! (når jeg ikke skriver KG-innlegg, that is. Hrrrmmh!) Makan! I en fem minutters tid hittil i dag, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 17. juni 2008 #3203 Del Skrevet 17. juni 2008 Min tolkning var snarere at Fakse mente det var tydelig på innleggene mine at jeg var godt i gang med drikkeopphentingen for å ta igjen de gale småbydamenes ettertrykkelige promilleforsprang. Og jeg som sitter samvittighetsfullt på min post og jobber i mitt ansikts sved! (når jeg ikke skriver KG-innlegg, that is. Hrrrmmh!) Makan! Du må skjønne det jeg mener, ikke det jeg skriver vet du . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 17. juni 2008 #3204 Del Skrevet 17. juni 2008 Du må skjønne det jeg mener, ikke det jeg skriver vet du . Nei, du må skrive det du mener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. juni 2008 #3205 Del Skrevet 17. juni 2008 Og jeg som sitter samvittighetsfullt på min post og jobber i mitt ansikts sved! (når jeg ikke skriver KG-innlegg, that is. Hrrrmmh!) Makan! Det minner meg om at jeg nå må ete mitt speltbrød, med ruccola, tomater, olivenolje og mozzarella. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 17. juni 2008 #3206 Del Skrevet 17. juni 2008 I en fem minutters tid hittil i dag, altså? Hadde det enda vært såpass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. juni 2008 #3207 Del Skrevet 17. juni 2008 Hadde det enda vært såpass! Hei, du er innhalt i dokumentet ditt nå, Eurydike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 17. juni 2008 #3208 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei, du er innhalt i dokumentet ditt nå, Eurydike! Men hvordan kan jeg være her da? :klø: *lusker hjem igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3209 Del Skrevet 17. juni 2008 Men hvordan kan jeg være her da? :klø:Kanskje du har en spaltet personlighet? Nå forlater jeg dere for å supe litt (og spise svidde sommerkoteletter) IRL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 17. juni 2008 #3210 Del Skrevet 17. juni 2008 ...og jeg opplyser om at dersom man googler Asti Spumante, så kommer våre promilleskriblerier opp allerede på første side.... Hjelp. God middag, Nilma . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3211 Del Skrevet 18. juni 2008 Dere kan jo bare gjette hva vi fikk servert i høye glass. Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 18. juni 2008 #3212 Del Skrevet 18. juni 2008 Dere kan jo bare gjette hva vi fikk servert i høye glass. Jepp. Du tuller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3213 Del Skrevet 18. juni 2008 Dessverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 18. juni 2008 #3214 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Drakk du mye? Var det godt? Endret 18. juni 2008 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3215 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg drakk noen slurker for å holde meg våken under en laaang tale, og nei, det var IKKE godt. Heldigvis var det rødvin etterpå. Masse rødvin. For ordens skyld, selve festen var veldig trivelig. Mesteparten av den foregikk utendørs i strålende sol, og der var mange hyggelige mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 18. juni 2008 #3216 Del Skrevet 18. juni 2008 Dere kan jo bare gjette hva vi fikk servert i høye glass. Jepp. Den har ikke engang fordelen av å gi deg så mye promille at man glemmer smaken etter en del glass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. juni 2008 #3217 Del Skrevet 18. juni 2008 Den har ikke engang fordelen av å gi deg så mye promille at man glemmer smaken etter en del glass. Nemlig. En sann sjuogenhalvprosenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3218 Del Skrevet 18. juni 2008 Men etter 3-4 rødvinsglass var smaken bare et fjernt minne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 18. juni 2008 #3219 Del Skrevet 18. juni 2008 Dere kan jo bare gjette hva vi fikk servert i høye glass. Jepp. All min sympat, Nilma. Du får sørge for å drikke noe edelt og dyrt i helgen, for å veie opp for miseren. Steinbit med avokadosalsa kan bli en ny sommerschläger i heimen, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3220 Del Skrevet 18. juni 2008 All min sympat, Nilma. Du får sørge for å drikke noe edelt og dyrt i helgen, for å veie opp for miseren.Bra plan! Jeg skal riktignok på grillfest igjen på fredag, men der har jeg bittelitt mer tro på vertskapet. Steinbit med avokadosalsa kan bli en ny sommerschläger i heimen, forresten! Så bra! Jeg tror vi også må ha den igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå