Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Gjest Eurydike
Nei, hadde jeg ikke fått den opplysningen fra KG hadde jeg nok skjemt meg grundig ut på ferie.

:rulle:

Jeg skal ha stekt steinbit med avokadosalsa til middag i dag! Korianderen ser ut til å ha overlevd i halshugget tilstand i tett pose i kjøleskapet.

Stakkars. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ha stekt steinbit med avokadosalsa til middag i dag!
Kan jeg få komme på middagsbesøk? Her er det grillfest på jobb, jeg frykter grillpølser og sommerkoteletter. :roll:

Steinbit er forresten sikkert enda bedre enn torsk til den retten; jeg innbiller meg i hvert fall at det må passe godt med en litt fastere fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Kan jeg få komme på middagsbesøk? Her er det grillfest på jobb, jeg frykter grillpølser og sommerkoteletter. :roll:

Steinbit er forresten sikkert enda bedre enn torsk til den retten; jeg innbiller meg i hvert fall at det må passe godt med en litt fastere fisk.

Haha, jeg så det i middagstråden, og var på nippet til å skrive en kommentar. :fnise:

Bare å komme det - i syvtiden! :tommelsmil:! Steinbiten var forresten et litt tilfeldig valg (det eneste reelle alternativet i fiskedisken i dag), men håper den vil passe bra.

Endret av Eurydike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det positive er at jeg ikke rakk annet enn en yoghurt til lunsj, så jeg er så sulten at (nesten!) hva som helst kommer til å smake godt. Ulempen med manglende lunsj er at jeg kanskje bør holde meg til lettøl til maten - eller kanskje ikke. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det positive er at jeg ikke rakk annet enn en yoghurt til lunsj, så jeg er så sulten at (nesten!) hva som helst kommer til å smake godt. Ulempen med manglende lunsj er at jeg kanskje bør holde meg til lettøl til maten - eller kanskje ikke. :sjarmor:

Jeg minner om at Asti Spumante har en alkoholprosent på sjutallet, så den kan du trygt innta midt på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg minner om at Asti Spumante har en alkoholprosent på sjutallet, så den kan du trygt innta midt på dagen.

...og jeg opplyser om at dersom man googler Asti Spumante, så kommer våre promilleskriblerier opp allerede på første side.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du jo løsningen på problemet - pøs på med alkohol!
Nettopp! :tommelsmil:

:eeeh: Riktig så dårlig tro på serveringen har jeg ikke. Skjønt, hvem vet? Asti Spumante og laksepølse, noen? (Da tror jeg at jeg sier opp.)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste: "dersom man gurgler Asti Spumante".

:hoho:

Antakelig har du rett. Den egner seg nok bedre til gurgling enn til vanlig konsum i alle fall. Men jeg er slett ikke sikker på om den hjelper hverken mot vond hals, eller dårlig ånde...

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg opplyser om at dersom man googler Asti Spumante, så kommer våre promilleskriblerier opp allerede på første side.... :sjarmor:
:hoho: Den tråden har jeg visst gått glipp av - fantastisk!

Jeg leste: "dersom man gurgler Asti Spumante".

Har du begynt tirsdagssupingen tidlig i dag? :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sikkert ser trenger hun å ta igjen de av oss som enda ikke er ædru etter småbyferien :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Eneste jeg super er altfor mye Malabar-espresso, i nok et mislykket forsøk på å bli intellektuelt skjerpet og produktiv.

:fryser: *koffeinskjelvinger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Antakelig har du rett. Den egner seg nok bedre til gurgling enn til vanlig konsum i alle fall. Men jeg er slett ikke sikker på om den hjelper hverken mot vond hals, eller dårlig ånde...

Da må vi nok destillere den først, tenker jeg. Kjappere å kjøpe Asti enn å sette sats først, vettø? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Som du sikkert ser trenger hun å ta igjen de av oss som enda ikke er ædru etter småbyferien :ler:.

Hvafforno?! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må vi nok destillere den først, tenker jeg. Kjappere å kjøpe Asti enn å sette sats først, vettø? :lur:

Men jeg, hypersnobben, ville aldri finne på å kjøpe Ast!?! Hva ville vel champagnekompisen min på det lokale polet ha sagt? :sjokk:

*setter sats i mangel på alternativer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du klarer jo ikke å ta igjen resten av gjengen om du skal starte til normal tid? :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du klarer jo ikke å ta igjen resten av gjengen om du skal starte til normal tid? :engel:

Ja, det skal mye til! :sjarmor: Etter en helg i småbyen kan vi nemlig drikke med begge hender og sugerør. Samtidig. Slå den! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg meg veldig klar for litt suping IRL her, altså. Blir det kjedelig kan jeg jo bare snike meg inn på kontoret og logge meg på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Ja, det skal mye til! :sjarmor: Etter en helg i småbyen kan vi nemlig drikke med begge hender og sugerør. Samtidig. Slå den! :lur:

Min tolkning var snarere at Fakse mente det var tydelig på innleggene mine at jeg var godt i gang med drikkeopphentingen for å ta igjen de gale småbydamenes ettertrykkelige promilleforsprang.

Og jeg som sitter samvittighetsfullt på min post og jobber i mitt ansikts sved! (når jeg ikke skriver KG-innlegg, that is. Hrrrmmh!) Makan! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...