Nilma Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3121 Del Skrevet 9. juni 2008 :dåne: Det var jo unektelig ganske kult! Jeg føler meg så absolutt beæret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 9. juni 2008 #3122 Del Skrevet 9. juni 2008 :dåne: Det var jo unektelig ganske kult! Jeg føler meg så absolutt beæret. Det er bra, det bør du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. juni 2008 #3123 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvordan har helgen vært Nilma? Overlevde du all sosialiseringen, og har veninnen lært å drikke rose-vin? Må si jeg ble litt nysgjerrig på i hvilken sammenheng du har brukt Nilma sin hummus-oppskrift Nextlife... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 9. juni 2008 #3124 Del Skrevet 9. juni 2008 Må si jeg ble litt nysgjerrig på i hvilken sammenheng du har brukt Nilma sin hummus-oppskrift Nextlife... Tiltredes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 9. juni 2008 #3125 Del Skrevet 9. juni 2008 Har sendt PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 9. juni 2008 #3126 Del Skrevet 9. juni 2008 Vanvittig bra! Kudos til begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 9. juni 2008 #3127 Del Skrevet 9. juni 2008 Takk for pastaoppskriften! Det høres ut som en perfekt tirsdags- eller torsdagsrett her i huset. Det går sikkert fint å bruke halloumi i den andre retten. Jeg ble også litt nysgjerrig på hva som hendte med hummusen som nextlife laget. Jeg har forresten planer om å bruke samme oppskrift på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3128 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvordan har helgen vært Nilma? Overlevde du all sosialiseringen, og har veninnen lært å drikke rose-vin?Kortversjon: Slitsom, men fin helg, og rosévindrikkingen gikk etter planen. Lengre versjon på forrige side. Vanvittig bra! Kudos til begge!:bukke: Takk for pastaoppskriften! Det høres ut som en perfekt tirsdags- eller torsdagsrett her i huset.Det er travle dager, hvis jeg ikke husker feil? I så fall er det en perfekt rett, sausen kan lages mens pastaen koker. Jeg ble også litt nysgjerrig på hva som hendte med hummusen som nextlife laget. Jeg har forresten planer om å bruke samme oppskrift på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 9. juni 2008 #3129 Del Skrevet 9. juni 2008 Takk for oppklaringen! Så morsomt! Det er travle dager, hvis jeg ikke husker feil? I så fall er det en perfekt rett, sausen kan lages mens pastaen koker. Ja, den høres virkelig perfekt ut. Jeg må forsøke å sette den opp neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. juni 2008 #3130 Del Skrevet 9. juni 2008 Kortversjon: Slitsom, men fin helg, og rosévindrikkingen gikk etter planen. Lengre versjon på forrige side. Så det nå ja. Var visst litt uoppmerksom, ble forstyrret i KG-oppdateringa av konferansen. Fysj og pføy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3131 Del Skrevet 10. juni 2008 Så det nå ja. Var visst litt uoppmerksom, ble forstyrret i KG-oppdateringa av konferansen. Fysj og pføy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 10. juni 2008 #3132 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg elsker forresten signaturen din, Nilma - har bare ikke kommet på å gi uttrykk for det før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3133 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg liker den i grunnen ganske godt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3134 Del Skrevet 10. juni 2008 Feriepenger på konto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 10. juni 2008 #3135 Del Skrevet 10. juni 2008 Oooh! Hva skal du bruke dem til, da? Hos meg er det høstvær igjen i dag - jeg trøster meg med Malabar-espresso og ristet, hjemmebakt (sic!) landbrød med smør og et tynt lag fikenmarmelade. Ikke at jeg i og for seg trenger trøst - jeg foretrekker strengt tatt litt regn og vind framfor 25-30 grader og sol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3136 Del Skrevet 10. juni 2008 Oooh! Hva skal du bruke dem til, da? I grunnen har jeg ikke så spennende planer for dem. Sommerferien i år er bilferie i Norge, først besøke min familie litt lenger sør, deretter svigers på Vestlandet, så det blir ikke de helt store utskeielsene. Vi får jo ikke en gang lov til å handle litt mat når vi er noen av stedene, skulle ikke tro at noen av oss hadde bodd hjemmefra i 15-20 år. Vi har litt ferie igjen etterpå, så vi får se om vi får til noe spennende på høsten. Vi har snakket litt om Italia - ingen av oss har vært der før - men jeg kjenner Storbritanniaabstinensene komme krypende. Hos meg er det høstvær igjen i dag - jeg trøster meg med Malabar-espresso og ristet, hjemmebakt (sic!) landbrød med smør og et tynt lag fikenmarmelade.Det høres veldig godt ut! Jeg er selvsagt imponert over hjemmebakt brød. Her er det strålende sol, men det hjelper jo ikke stort når jeg uansett må sitte inne. Ikke for det, selv om det har vært fint her en stund nå er det så fryktelig kald vind at uteliv egentlig ikke frister så mye. Ikke at jeg i og for seg trenger trøst - jeg foretrekker strengt tatt litt regn og vind framfor 25-30 grader og sol. Der er jeg helt enig! (Men nå er det jo ikke så ofte at det er 25-30 grader her, så det er sjelden noe problem. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 10. juni 2008 #3137 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg minner om at det ikke finnes noen lov mot å bruke feriepenger til andre ting enn ferie. Som feks dyre viner. *hjelpsom* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3138 Del Skrevet 10. juni 2008 Du sier ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 10. juni 2008 #3139 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg minner om at det ikke finnes noen lov mot å bruke feriepenger til andre ting enn ferie. Som feks dyre viner. *hjelpsom* For ikke å snakke om trøfler, reinsdyrfilet, hummer og kaviar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. juni 2008 #3140 Del Skrevet 10. juni 2008 For ikke å snakke om trøfler, reinsdyrfilet, hummer og kaviar. ...og lekre vesker, ordentlige panner og kjeler.....og foie gras. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå