Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

:dåne: Det var jo unektelig ganske kult! Jeg føler meg så absolutt beæret. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nextlife
:dåne: Det var jo unektelig ganske kult! Jeg føler meg så absolutt beæret. :fnise:

Det er bra, det bør du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har helgen vært Nilma? Overlevde du all sosialiseringen, og har veninnen lært å drikke rose-vin?

Må si jeg ble litt nysgjerrig på i hvilken sammenheng du har brukt Nilma sin hummus-oppskrift Nextlife... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Må si jeg ble litt nysgjerrig på i hvilken sammenheng du har brukt Nilma sin hummus-oppskrift Nextlife... :sjenert:

Tiltredes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for pastaoppskriften! Det høres ut som en perfekt tirsdags- eller torsdagsrett her i huset.

Det går sikkert fint å bruke halloumi i den andre retten.

Jeg ble også litt nysgjerrig på hva som hendte med hummusen som nextlife laget. :sjenert: Jeg har forresten planer om å bruke samme oppskrift på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har helgen vært Nilma? Overlevde du all sosialiseringen, og har veninnen lært å drikke rose-vin?
Kortversjon: Slitsom, men fin helg, og rosévindrikkingen gikk etter planen. Lengre versjon på forrige side. ;)

Vanvittig bra! Kudos til begge!
:bukke:

Takk for pastaoppskriften! Det høres ut som en perfekt tirsdags- eller torsdagsrett her i huset.
Det er travle dager, hvis jeg ikke husker feil? I så fall er det en perfekt rett, sausen kan lages mens pastaen koker.:)

Jeg ble også litt nysgjerrig på hva som hendte med hummusen som nextlife laget. :sjenert: Jeg har forresten planer om å bruke samme oppskrift på torsdag.
;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppklaringen! Så morsomt! :)

Det er travle dager, hvis jeg ikke husker feil? I så fall er det en perfekt rett, sausen kan lages mens pastaen koker.:)

Ja, den høres virkelig perfekt ut. Jeg må forsøke å sette den opp neste uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortversjon: Slitsom, men fin helg, og rosévindrikkingen gikk etter planen. Lengre versjon på forrige side. ;)

Så det nå ja. Var visst litt uoppmerksom, ble forstyrret i KG-oppdateringa av konferansen. Fysj og pføy! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det nå ja. Var visst litt uoppmerksom, ble forstyrret i KG-oppdateringa av konferansen. Fysj og pføy! ;)
:sjokk::fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker forresten signaturen din, Nilma - har bare ikke kommet på å gi uttrykk for det før! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurydike

Oooh! Hva skal du bruke dem til, da? :lur:

Hos meg er det høstvær igjen i dag - jeg trøster meg med Malabar-espresso og ristet, hjemmebakt (sic!) landbrød med smør og et tynt lag fikenmarmelade.

Ikke at jeg i og for seg trenger trøst - jeg foretrekker strengt tatt litt regn og vind framfor 25-30 grader og sol. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh! Hva skal du bruke dem til, da? :lur:
I grunnen har jeg ikke så spennende planer for dem. Sommerferien i år er bilferie i Norge, først besøke min familie litt lenger sør, deretter svigers på Vestlandet, så det blir ikke de helt store utskeielsene. Vi får jo ikke en gang lov til å handle litt mat når vi er noen av stedene, skulle ikke tro at noen av oss hadde bodd hjemmefra i 15-20 år. :ler:

Vi har litt ferie igjen etterpå, så vi får se om vi får til noe spennende på høsten. Vi har snakket litt om Italia - ingen av oss har vært der før - men jeg kjenner Storbritanniaabstinensene komme krypende. :sjenert:

Hos meg er det høstvær igjen i dag - jeg trøster meg med Malabar-espresso og ristet, hjemmebakt (sic!) landbrød med smør og et tynt lag fikenmarmelade.
Det høres veldig godt ut! Jeg er selvsagt imponert over hjemmebakt brød. :tommelsmil: Her er det strålende sol, men det hjelper jo ikke stort når jeg uansett må sitte inne. Ikke for det, selv om det har vært fint her en stund nå er det så fryktelig kald vind at uteliv egentlig ikke frister så mye.

Ikke at jeg i og for seg trenger trøst - jeg foretrekker strengt tatt litt regn og vind framfor 25-30 grader og sol. :fnise:
Der er jeg helt enig! (Men nå er det jo ikke så ofte at det er 25-30 grader her, så det er sjelden noe problem. :fnise:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurydike

Jeg minner om at det ikke finnes noen lov mot å bruke feriepenger til andre ting enn ferie. Som feks dyre viner. :sjarmor:

*hjelpsom*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg minner om at det ikke finnes noen lov mot å bruke feriepenger til andre ting enn ferie. Som feks dyre viner. :sjarmor:

*hjelpsom*

For ikke å snakke om trøfler, reinsdyrfilet, hummer og kaviar. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om trøfler, reinsdyrfilet, hummer og kaviar. :sjarmor:

...og lekre vesker, ordentlige panner og kjeler.....og foie gras.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...