Nilma Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3061 Del Skrevet 2. juni 2008 Hadde vært en strålende idé, hadde det ikke vært for at jeg er avhengig av en del dataprogrammer vi har på jobb. Jeg får heller prøve å være mest mulig effektiv, slik at jeg slipper (så mye) overtid. *sparker seg selv ut av KG* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. juni 2008 #3062 Del Skrevet 2. juni 2008 Kjedelig men fornuftig! til deg som er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3063 Del Skrevet 2. juni 2008 Takk, takk! Øh, nei, jeg skulle vel ikke være her, jeg. Men NÅ logger jeg av, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. juni 2008 #3064 Del Skrevet 2. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. juni 2008 #3065 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Dere dømmes direkte til dagens desidert mest disiplinerte dagbokskribenter! Definitivt! Endret 2. juni 2008 av junia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. juni 2008 #3066 Del Skrevet 2. juni 2008 Dere dømmes direkte til dagens desidert mest disiplinerte dagbokskribenter! Definitivt! Du store min! Nå blir Fresi imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 2. juni 2008 #3067 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg registrerer at det er meldt fint vær resten av uka, og det ser dermed stygt ut for ekstradagen jeg planla å legge inn på onsdag. Det er ikke særlig fristende å jobbe overtid på fridager med sol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 2. juni 2008 #3068 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg registrerer at det er meldt fint vær resten av uka, og det ser dermed stygt ut for ekstradagen jeg planla å legge inn på onsdag. Det er ikke særlig fristende å jobbe overtid på fridager med sol. Jeg for min del synes skrekkelig synd på diverse studenter som svetter over hjemmeeksamen akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 2. juni 2008 #3069 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg for min del synes skrekkelig synd på diverse studenter som svetter over hjemmeeksamen akkurat nå. Egentlig er det synd på alle som må være inne for tiden. Og spesielt de med hjemmeeksamen, selvfølgelig, de er ikke engang ferdig for dagen klokken fire. Forresten, Eurydike. Hva gjør jeg med tulipaner som er avblomstret? De har stått kjempelenge, men er nå ferdige. De er plantet i en krukke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 2. juni 2008 #3070 Del Skrevet 2. juni 2008 Forresten, Eurydike. Hva gjør jeg med tulipaner som er avblomstret? De har stått kjempelenge, men er nå ferdige. De er plantet i en krukke. Jeg er ingen tulipanekspert, og så at Fakse hadde svart deg i boken din. Men de små botaniske tulipanene (og andre løkplanter) jeg har i verandakasser, lar jeg bare visne ned og stå/henge ute hele året. Gi dem godt med gjødsel når de våkner til liv om våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. juni 2008 #3071 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg er ingen tulipanekspert, og så at Fakse hadde svart deg i boken din. Men de små botaniske tulipanene (og andre løkplanter) jeg har i verandakasser, lar jeg bare visne ned og stå/henge ute hele året. Gi dem godt med gjødsel når de våkner til liv om våren. Er det ikke bedre å gjødsle etter at de er avblomstret? Inbiller meg at det er da de har best nytte av det, men nå ble jeg usikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 2. juni 2008 #3072 Del Skrevet 2. juni 2008 Er det ikke bedre å gjødsle etter at de er avblomstret? Inbiller meg at det er da de har best nytte av det, men nå ble jeg usikker... Som sagt - ingen ekspert. Jeg gjødsler om våren samtidig med at andre planter får mat, for etter avblomstring glemmer jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3073 Del Skrevet 3. juni 2008 Årets første sandaldag, og (ganske) grønn skog. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 3. juni 2008 #3074 Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, er det ikke nydelig? Like travel dag på jobb i dag som i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #3075 Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, er det ikke nydelig? JOOO! Like travel dag på jobb i dag som i går?Ja, i grunnen, så jeg er egentlig ikke her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3076 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg sitter her og er ukonsentrert og klør etter å gå ut i finværet, uten helt å skjønne at dess raskere jeg jobber, dess raskere kan jeg ta fri. Av og til er jeg bare så teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. juni 2008 #3077 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg sitter her og er ukonsentrert og klør etter å gå ut i finværet, uten helt å skjønne at dess raskere jeg jobber, dess raskere kan jeg ta fri. Av og til er jeg bare så teit. Du har nå i alle fall forstått teorien, så da er det vel et ørlite håp.... Stå på, Nilma! Finværet venter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 4. juni 2008 #3078 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg sitter her og er ukonsentrert og klør etter å gå ut i finværet, uten helt å skjønne at dess raskere jeg jobber, dess raskere kan jeg ta fri. Av og til er jeg bare så teit. Sånn har ikke jeg det, siden jeg ikke jobber på akkord. Derimot har vi sommertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. juni 2008 #3079 Del Skrevet 4. juni 2008 Opp med hodet, du har i alle fall ikke påtvungede inne-aktiviteter til klokka sju i kveld som visse andre har . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #3080 Del Skrevet 4. juni 2008 Du har nå i alle fall forstått teorien, så da er det vel et ørlite håp....Men så var det det med teori og praksis, da... Sånn har ikke jeg det, siden jeg ikke jobber på akkord. Derimot har vi sommertid. Nei, akkord tror jeg ikke hadde vært tingen for meg heller. Jeg har jo i prinsippet fleksitid, men akkurat i dag hjelper det ikke, når jeg har ting som MÅ bli ferdig i dag. Opp med hodet, du har i alle fall ikke påtvungede inne-aktiviteter til klokka sju i kveld som visse andre har .Det er sant! Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå