Fresi Skrevet 6. mai 2008 #2801 Del Skrevet 6. mai 2008 Fikk akkurat mail fra mannen med invitasjon til date (unnskyld, stevnemøte); Iron Man og pizza. Lurer på om han forveksler meg med en eller annen kompis? :klø: (Men han er nå aldri vanskelig å få med på "mine" ting heller, så jeg får vel takke ja.) Ta det som et kompliment, du. (Nå forekommer det meg at det visstnok skal hete en kompliment, men det kan da vel ikke stemme? Uansett.) Du er den kule kjæresten som likegjerne kan være en av gutta med caps (cap?), action og pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #2802 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg gjør i grunnen det, men jeg trekker definitivt grensen ved caps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 6. mai 2008 #2803 Del Skrevet 6. mai 2008 Fikk akkurat mail fra mannen med invitasjon til date (unnskyld, stevnemøte); Iron Man og pizza. Lurer på om han forveksler meg med en eller annen kompis? :klø: Yonas-pizza? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #2804 Del Skrevet 6. mai 2008 Nei, ellers takk! Vi tenkte å stikke innom den lille pizzarestauranten på Tomasjord. Lenge siden jeg har vært der, men de pleier å ha ganske ok pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. mai 2008 #2805 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg er dypt fascinert av takopizzafenomenet deres og ønsker meg rapport da jeg dessverre aldri har opplevd kuriositeten selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #2806 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg er dypt fascinert av takopizzafenomenet deres og ønsker meg rapport da jeg dessverre aldri har opplevd kuriositeten selv Jeg frasier meg ethvert ansvar for styggedommen, da jeg ikke er innfødt (og faktisk hadde bodd i byen i 10 år før jeg smakte - og da var det ikke jeg som bestilte, for å si det sånn). Men du er hjertelig velkommen på studietur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. mai 2008 #2807 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg frasier meg ethvert ansvar for styggedommen, da jeg ikke er innfødt (og faktisk hadde bodd i byen i 10 år før jeg smakte - og da var det ikke jeg som bestilte, for å si det sånn). Men du er hjertelig velkommen på studietur. Juhu! En kuriosamatreise! Topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 6. mai 2008 #2808 Del Skrevet 6. mai 2008 Nei, ikke sant, tenk OM det skulle bli tomt! Åååå... orker ikke engang tanken! Jeg har ennå friskt i minne en episode fra tidligere i år da jeg var tom for BÅDE jasminris og rød camargueris og BARE hadde 4 sorter ris i skapet!! Å, jeg blir nesten litt dårlig når jeg dveler ved det minnet for lenge... *stønn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 6. mai 2008 #2809 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg er dypt fascinert av takopizzafenomenet deres og ønsker meg rapport da jeg dessverre aldri har opplevd kuriositeten selv Ååå...giiid... Dette er nesten mer en den snobbete gourmeten i meg tåler å lese om. Det minner meg på at jeg faktisk har snytt meg selv for ekte italiensk pizza to helger på rad! Når skal jeg få spist pizzaen min når jeg ikke gidder gå ut på resturant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. mai 2008 #2810 Del Skrevet 6. mai 2008 Ååå...giiid... Dette er nesten mer en den snobbete gourmeten i meg tåler å lese om. Det minner meg på at jeg faktisk har snytt meg selv for ekte italiensk pizza to helger på rad! Når skal jeg få spist pizzaen min når jeg ikke gidder gå ut på resturant? Hei, jeg har både fått utførlige beskrivelser i Lacunas dagbok samt surfet på nett etter både beskrivelser og bilder. Det ene bildet av en pizza med kinakål og rikelige mengder sennepssaus (?) oppå var uforglemmelig. Synd jeg ikke har noen konferanser å gå på i den byen i uoverskuelig fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 6. mai 2008 #2811 Del Skrevet 6. mai 2008 Urk, kinakål OG sennepssaus? På samme pizza? DET vet jeg ikke om jeg tør fortelle min italienske venn om engang.... Han ville nok fått hjerteinfarkt. *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. mai 2008 #2812 Del Skrevet 6. mai 2008 Urk, kinakål OG sennepssaus? På samme pizza? DET vet jeg ikke om jeg tør fortelle min italienske venn om engang.... Han ville nok fått hjerteinfarkt. *ler* Det er visstnok en slags bolognaise (bolognese?)-saus under der igjen. Du skjønner vel min dype fascinasjon ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. mai 2008 #2813 Del Skrevet 6. mai 2008 Hjelp og trøste og bære. Jeg som tilogmed har problemer med Grandiosa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 6. mai 2008 #2814 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er visstnok en slags bolognaise (bolognese?)-saus under der igjen. Du skjønner vel min dype fascinasjon ? Ja, det er faktisk nesten så jeg lurer på om du har en link til "herligheten"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. mai 2008 #2815 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er visstnok en slags bolognaise (bolognese?)-saus under der igjen. Du skjønner vel min dype fascinasjon ? Men det som topper det hele, er jo at denne kina/sennepssaus (gravlakssaus, altså? :hår:)/bolognesesaken bærer det stolte navnet tacopizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. mai 2008 #2816 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja, det er faktisk nesten så jeg lurer på om du har en link til "herligheten"... Klart jeg har. . Bilde nr 06, kan forstørres. Det opplyses fra sikre kilder at pizzaen også består av tykk bunn og masse ost.Jeg håper ingen blir fornærmet, men jeg har virkelig aldri hørt om noe lignende. Et kjapt nettsøk kunne dessuten fortelle meg at det sitter en haug med utflyttede stakkarer rundt omkring i landet og savner denne noe voldsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. mai 2008 #2817 Del Skrevet 6. mai 2008 Men det som topper det hele, er jo at denne kina/sennepssaus (gravlakssaus, altså? :hår:)/bolognesesaken bærer det stolte navnet tacopizza. Ja, det er et uløselig mysterium. Ingen vet hvor tacoen kommer inn i bildet, og den er ikke tilsatt tacolignende krydderier på noe vis. I min nettsøkingsiver kom jeg over en side hvor det ble presisert at den ikke heter tacopizza, men takopizza med k, dette skulle liksom forklare saken. Men hva pokker er tako? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. mai 2008 #2818 Del Skrevet 6. mai 2008 Ja, det er et uløselig mysterium. Ingen vet hvor tacoen kommer inn i bildet, og den er ikke tilsatt tacolignende krydderier på noe vis. I min nettsøkingsiver kom jeg over en side hvor det ble presisert at den ikke heter tacopizza, men takopizza med k, dette skulle liksom forklare saken. Men hva pokker er tako? Det var den nattesøvnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 6. mai 2008 #2819 Del Skrevet 6. mai 2008 Klart jeg har. . Bilde nr 06, kan forstørres. Det opplyses fra sikre kilder at pizzaen også består av tykk bunn og masse ost.Jeg håper ingen blir fornærmet, men jeg har virkelig aldri hørt om noe lignende. Et kjapt nettsøk kunne dessuten fortelle meg at det sitter en haug med utflyttede stakkarer rundt omkring i landet og savner denne noe voldsomt. ROFL.... Og dette spiser noen helt frivillig??? Gale, gale mennesker..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 6. mai 2008 #2820 Del Skrevet 6. mai 2008 Det var den nattesøvnen. Det er rett før jeg ringer etablissementet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå