Nilma Skrevet 8. april 2008 Forfatter #2561 Del Skrevet 8. april 2008 Fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 8. april 2008 #2562 Del Skrevet 8. april 2008 Ta-damm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. april 2008 #2563 Del Skrevet 9. april 2008 Fredag! Og vi reiser lørdag morgen. Nesten paralell-reising jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. april 2008 Forfatter #2564 Del Skrevet 9. april 2008 Ta-damm!Aha! Jeg forutser en lang formiddagskaffepause. Og vi reiser lørdag morgen. Nesten paralell-reising jo Artig! Av en eller annen grunn trodde jeg det var lengre til dere skulle reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 9. april 2008 #2565 Del Skrevet 9. april 2008 Aha! Jeg forutser en lang formiddagskaffepause. Jeg tror tanken er å bare bruke boken tirsdags kveld (du må få deg nettilgang på kveldstid igjen!). Men på den annen side kan det jo ta sin tid å lese gjennom det som allerede står der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. april 2008 Forfatter #2566 Del Skrevet 9. april 2008 Men på den annen side kan det jo ta sin tid å lese gjennom det som allerede står der. Det er akkurat det jeg frykter. Og ja, vi burde absolutt få ordnet nettilgangen hjemme - på den andre siden er det egentlig litt deilig å være uten, pc'en har en tendens til å stjele litt mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 9. april 2008 #2567 Del Skrevet 9. april 2008 Det er akkurat det jeg frykter. Og ja, vi burde absolutt få ordnet nettilgangen hjemme - på den andre siden er det egentlig litt deilig å være uten, pc'en har en tendens til å stjele litt mye oppmerksomhet. Jeg kunne også på mange måter tenke meg å være uten nettilgang hjemme. Men med en tenåring i huset, er det rett og slett ikke noe alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. april 2008 Forfatter #2568 Del Skrevet 9. april 2008 Det skjønner jeg godt, Zia! Nå har jeg utstyrt meg med en presskanne med italiensk espresso, og er klar for å oppdatere meg på Malo...matalo...magoli...etellerannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. april 2008 #2569 Del Skrevet 9. april 2008 Mataiològoi! Som betyr pratmakere. Jeg tar gjerne litt av den kaffen din, på denne konferansen er det bare vond kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. april 2008 Forfatter #2570 Del Skrevet 9. april 2008 Værsågod! Nå er jeg godt og vel oppdatert. Og har kommet til at det hittil beste argumentet for å fikse nettilgangen er å få litt selskap under Champions League. Enkelte av mannens utbrudd er nesten umulige å gjengi skriftlig; min favoritt er den der han prøver å ikke bråke; et undertrykt *NNNNNNGGG* *klirr* (klokken som klirrer når han hytter med neven). Første gangen trodde jeg han var i ferd med å få et eller annet krampeanfall, så egentlig er det bedre når han hopper opp og roper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 9. april 2008 #2571 Del Skrevet 9. april 2008 Mmmm...koser meg med kaffe latte her. Hjemmelaget på Gaggian med nybrent Milano kaffe. Nettilgang stjeler mye tid ja. Merker at jeg bruker for mye tid på pcen. Burde bli flinkere til å legge den vekk, men det er vanskelig når laptopen "bor" i sofaen... Vel, jeg har ihvertfall blitt flinkere til å slå av TVen når det ikke er noe jeg har lyst til å se istedet for å zappe i det uendelige. Og jammen er jeg glad mannen ikke er interessert i fotball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 9. april 2008 #2572 Del Skrevet 9. april 2008 Og jeg koser meg med frokost og kaffe latte etter trening. Luksusdag til nå. Selskap under fotballkamp var veldig greit. Dessuten ble mannen min veldig imponert da jeg plutselig spurte om hvordan straffen gikk, fordi Donpedro avslørte det i dagboken. Fordelen ved å sitte på pc'en er at jeg kan skryte av at jeg nesten aldri ser på tv lenger. Som om det er noe bedre å sitte klistret til pc-skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. april 2008 Forfatter #2573 Del Skrevet 9. april 2008 Og jeg koser meg med frokost og kaffe latte etter trening. Luksusdag til nå.Høres deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. april 2008 Forfatter #2574 Del Skrevet 9. april 2008 Litt matprat: Jeg har lenge hatt en pakke quinoa liggende, og i går kom jeg meg endelig så langt som til å lage denne salaten. Hadde den til lunsj i dag, og det var kjempegodt! Quinoa var enda bedre enn jeg hadde trodd, veldig god konsistens og mild, men god, smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 9. april 2008 #2575 Del Skrevet 9. april 2008 Litt matprat: Jeg har lenge hatt en pakke quinoa liggende, og i går kom jeg meg endelig så langt som til å lage denne salaten. Hadde den til lunsj i dag, og det var kjempegodt! Quinoa var enda bedre enn jeg hadde trodd, veldig god konsistens og mild, men god, smak. *inspirert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 9. april 2008 #2576 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg hadde aldri hørt om quinoa, så jeg måtte google for å se hva det var. Det er jo veldig sunt og næringsrikt. Ble inspirert til å prøve noe nytt nå. Takk for inspirasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. april 2008 #2577 Del Skrevet 9. april 2008 Har faktisk en rest av quinoa i kjøkkenskapet, men akkurat den oppskriften tror jeg at jeg står over. *Paprikapingle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. april 2008 Forfatter #2578 Del Skrevet 10. april 2008 *inspirert* Jeg hadde aldri hørt om quinoa, så jeg måtte google for å se hva det var. Det er jo veldig sunt og næringsrikt. Ble inspirert til å prøve noe nytt nå. Takk for inspirasjonen.Bare hyggelig! Vil gjerne høre hva du lager om du bestemmer deg for å prøve. Har faktisk en rest av quinoa i kjøkkenskapet, men akkurat den oppskriften tror jeg at jeg står over. *Paprikapingle* Jeg så forresten en oppskrift på nettsiden til Good Food som så veldig god ut, med granateple og pinjekjerner. Den tror jeg må prøves snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 10. april 2008 #2579 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Jeg så forresten en oppskrift på nettsiden til Good Food som så veldig god ut, med granateple og pinjekjerner. Den tror jeg må prøves snart. Den har jeg også merket meg - den står på vent sammen med en del andre ting i påvente av at potteplantasjen med mynte jeg har utenfor skal eksplodere i vårsolen. Mynte fra butikk kan ofte være litt kjip. Med alle avsløringer av andre slags potteplantasjer rundt omkring i landet i vinter får vi forresten håpe naboene ikke blir mistenksomme og melder meg til politiet. Endret 10. april 2008 av Eurydike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 10. april 2008 Forfatter #2580 Del Skrevet 10. april 2008 *hva var nå nummeret til den tipstelefonen igjen?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå