salsera Skrevet 21. desember 2009 #9121 Del Skrevet 21. desember 2009 Reisebeskrivelser! Jeg får alltid så lyst til å pakke kofferten og reise selv når jeg leser beskrivelsene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 21. desember 2009 #9122 Del Skrevet 21. desember 2009 Hyggelig at du deler reise og matminner med oss Nilma. ..noterer dessertskum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 22. desember 2009 #9123 Del Skrevet 22. desember 2009 Igjen: Åh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. desember 2009 #9124 Del Skrevet 22. desember 2009 Koselig å lese reisebeskrivelsene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #9125 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg hadde tenkt å ta en god jul-runde i dagbøker og blogger, men det ser det ikke ut til at jeg rekker. Derfor: God jul til alle de snille, søte og morsomme KG-vennene mine! Nå drar vi på juleferie og blir nettløse noen dager, tilbake tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. desember 2009 #9126 Del Skrevet 23. desember 2009 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. desember 2009 #9127 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul - håper ferien blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 25. desember 2009 #9128 Del Skrevet 25. desember 2009 God jul! Jeg håper dere har en flott juleferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 26. desember 2009 #9129 Del Skrevet 26. desember 2009 God jul, Nilma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 26. desember 2009 #9130 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg hadde tenkt å ta en god jul-runde i dagbøker og blogger, men det ser det ikke ut til at jeg rekker. Derfor: God jul til alle de snille, søte og morsomme KG-vennene mine! Nå drar vi på juleferie og blir nettløse noen dager, tilbake tirsdag. Det virker som om de fleste, inkludert meg fikk det litt for travelt for den runden. Håper du koser deg masse i jula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #9131 Del Skrevet 29. desember 2009 Takk jenter, vi har hatt en herlig ferie. Har kost oss med familie og venner, spist masse god mat og slappet fullstendig av. Nå blir det tre korte jobbedager, og så er det helg igjen - deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. desember 2009 #9132 Del Skrevet 29. desember 2009 Koselig å se deg her igjen. Godt at dere har fått slappet av i jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 29. desember 2009 #9133 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei Nilma - fint å ha deg tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #9134 Del Skrevet 29. desember 2009 Hei Sauen og Aricia! Nå tror jeg snart at jeg erklærer meg ferdigjobbet for i dag. Plan for ettermiddagen er å dra for å handle litt mat (vi har jo fått med oss brød, kaker, sylte, sild osv, alt hjemmelaget, men vi trenger litt frukt/grønt og melk) og å stikke innom en datasjappe. Jeg fikk nemlig laptop fra mannen i julegave, men jeg får ikke logget på. Den eller jeg må ha gjort noe feil under oppstart, for den kjenner ikke igjen passordet som jeg skrev to ganger. Enten har jeg greid å gjøre samme skrivefeil begge gangene, eller så må det være noe datamuffens. :klø: Jeg har vært sjikkeli sur for at jeg ikke har fått lekt med julegaven min i jula, så jeg håper det er enkelt å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 29. desember 2009 #9135 Del Skrevet 29. desember 2009 Velkomen hjem, godt å høre at du har hatt det fint i jula Laptop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #9136 Del Skrevet 29. desember 2009 Velkomen hjem, godt å høre at du har hatt det fint i jula Laptop Miiiin! Bare miiiin! Og etter en prat med datamannen funker det som bare det - og så er det jo tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 29. desember 2009 #9137 Del Skrevet 29. desember 2009 Miiiin! Bare miiiin! Og etter en prat med datamannen funker det som bare det - og så er det jo tirsdag. Tirsdaaaaaag! Og jeg har Rosauraaaaaaaaaa!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 29. desember 2009 #9138 Del Skrevet 29. desember 2009 Så perfekt å innvie ny laptop med tirsdag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #9139 Del Skrevet 29. desember 2009 Så perfekt å innvie ny laptop med tirsdag da Ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. desember 2009 #9140 Del Skrevet 30. desember 2009 For en super presang du fikk av mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå