Gjest Elastica Skrevet 27. oktober 2009 #8741 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #8742 Del Skrevet 27. oktober 2009 Gjort klart fiskesloet? Nei, men jeg har faktisk planer om tempurastekt torsk på lørdag, det kan da ingen klage på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 27. oktober 2009 #8743 Del Skrevet 27. oktober 2009 Nei, men jeg har faktisk planer om tempurastekt torsk på lørdag, det kan da ingen klage på? Seff ikke. Du følger med i tiden. Ungene får moderne mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #8744 Del Skrevet 27. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #8745 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nå er jeg veldig helgeklar, kjenner jeg. Et par timer jobb til, så trening og deretter hjem for baconlasagne (laget nesten ferdig i går) og rødvin. I går endte jeg forresten opp med å spise to middager. Jeg hadde avtalt å besøke en venninne på kvelden, og hun hadde jo mumlet om å spise litt, men jeg så for meg et smørbrød eller en kakebit, så jeg laget og spiste middag etter jobb. Det viste seg imidlertid at hun serverte kalkunbryst med potetmos og flere sorter grønnsakstilbehør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 30. oktober 2009 #8746 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nå er jeg veldig helgeklar, kjenner jeg. Et par timer jobb til, så trening og deretter hjem for baconlasagne (laget nesten ferdig i går) og rødvin. I går endte jeg forresten opp med å spise to middager. Jeg hadde avtalt å besøke en venninne på kvelden, og hun hadde jo mumlet om å spise litt, men jeg så for meg et smørbrød eller en kakebit, så jeg laget og spiste middag etter jobb. Det viste seg imidlertid at hun serverte kalkunbryst med potetmos og flere sorter grønnsakstilbehør. To middager er bedre enn ingen middager! Har du forresten fått med deg dagens rett på Good Food? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #8747 Del Skrevet 30. oktober 2009 To middager er bedre enn ingen middager! Veldig godt poeng! Har du forresten fått med deg dagens rett på Good Food? Kanskje vi har en trilling? Men jeg synes nå ikke den der så like god ut som din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 30. oktober 2009 #8748 Del Skrevet 30. oktober 2009 Men jeg synes nå ikke den der så like god ut som din. SnilleNilma! Jeg har kjøpt breiflabb og reker til middag i dag, og håper de ikke blir bedervet i løpet av dagen der de ligger i det tvilsomme jobbkjøleskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #8749 Del Skrevet 30. oktober 2009 SnilleNilma! Jeg er faktisk ærlig, ikke høflig. Den i GF så rett og slett litt sjedeli ut. Jeg har kjøpt breiflabb og reker til middag i dag, og håper de ikke blir bedervet i løpet av dagen der de ligger i det tvilsomme jobbkjøleskapet.Da må du bare skynde deg hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. november 2009 Forfatter #8750 Del Skrevet 4. november 2009 I dag er den eneste dagen denne uken der det ikke skjer et eller annet om ettermiddagen. Jeg kan absolutt ikke påstå at jeg har et voldsomt hektisk liv, altså, men jeg blir rett og slett sur når jeg ikke får sofagrise nok. I kveld skal imidlertid mannen på et møte, så jeg har stua for meg selv og planlegger et stevnemøte med sofaen, nyeste Good Food (og kanskje kommer Olive i dag?) og en kanne te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 4. november 2009 #8751 Del Skrevet 4. november 2009 I dag er den eneste dagen denne uken der det ikke skjer et eller annet om ettermiddagen. Jeg kan absolutt ikke påstå at jeg har et voldsomt hektisk liv, altså, men jeg blir rett og slett sur når jeg ikke får sofagrise nok. I kveld skal imidlertid mannen på et møte, så jeg har stua for meg selv og planlegger et stevnemøte med sofaen, nyeste Good Food (og kanskje kommer Olive i dag?) og en kanne te. Du er my kind of girl, Nilma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. november 2009 #8752 Del Skrevet 4. november 2009 Høres deilig ut. Jeg skal i konserthuset og høre filharmonien jeg. Men regner med at det blir sofasløving i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. november 2009 Forfatter #8753 Del Skrevet 5. november 2009 Du er my kind of girl, Nilma! Høres deilig ut. Jeg skal i konserthuset og høre filharmonien jeg. Men regner med at det blir sofasløving i helgen. Med ditt tempo hadde jeg ikke vært tilsnakkende etter en uke. Men konsert med filharmonien høres flott ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. november 2009 Forfatter #8754 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg hadde gledet meg til nyinnkjøpt Malabar i dag, og så var det noe rart med den. Den var ikke vond, men den virket alt for lys. Jeg skal straks fortsette opplæringen vi begynte med i går, men jeg er litt bekymret for at jeg har skremt vettet av den stakkars nyansatte; jeg traff ham i gangen i sted, og det var så vidt han kom med et pip da jeg hilste. Uff, jeg føler meg litt slem nå, men jeg har altså sjelden truffet på en så forsagt person. Normalt sett er jeg jo temmelig tilbaketrukket selv, men jeg føler meg både utadvendt og sprudlende i forhold til denne karen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 5. november 2009 #8755 Del Skrevet 5. november 2009 Må ikke skremme den lille mannen, Nilma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 5. november 2009 #8756 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg vil også ha stevnemøte i sofaen i dag! Det må imidlertid bli etter ungenes leggetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. november 2009 Forfatter #8757 Del Skrevet 5. november 2009 Må ikke skremme den lille mannen, Nilma. Jeg prøver å la være. Det verste er at jeg blir litt sånn i overkant peppy for å kompensere, sånn at jeg går meg selv litt på nervene. Nå er heldigvis dagens leksjon overstått, forhåpentligvis uten varige mén hos noen av partene. Jeg vil også ha stevnemøte i sofaen i dag! Det må imidlertid bli etter ungenes leggetid.Bra plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. november 2009 Forfatter #8758 Del Skrevet 5. november 2009 Herreminhatt, så mange idiotiske diskusjoner det er i forumet for tiden! Halalkjøtt, bør vi spise mindre kjøtt (altså, den er jo interessant, men så mye tåpelig enkelte lirer av seg) og nå sist er man altså opprørt over at landets utenriksminister får "snike" i vaksinasjonskøen. Gi meg styrke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. november 2009 #8759 Del Skrevet 5. november 2009 Kjenner at jeg får vondt bare ved tanken på å bevege meg i forumet for tiden jeg. Gidder ikke gå inn for å lese en gang. *Generelt syk og negativ* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 5. november 2009 Forfatter #8760 Del Skrevet 5. november 2009 Kjenner at jeg får vondt bare ved tanken på å bevege meg i forumet for tiden jeg. Gidder ikke gå inn for å lese en gang. *Generelt syk og negativ*Ja, for egen sinnsro er det nok greiest å holde seg unna, men jeg lærer jo aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå