Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er jeg :hoppe:

Nå har jeg varmet opp et perfekt måltid av pinnekjøttrester og hjemmelaget kålrotstappe. Pinnekjøttet er lagd av lammene som har beitet utenfor huset vår i sommer, og kålrabien og potetene kommer fra den økologiske åkeren vi gjødsler med hønseskit.

I ovnen står et perfekt hjemmelaget bananbrød, men desverre var det ikke flere bananer igjen på treet vårt så de måtte jeg gå den tunge veien å kjøpe.

Siden vi er opptatte av å leve veldig sunt i vår perfekte verden uten motgang ble det ikke dessert i dag. Det får vente til det blir helg.

:nigo:

:rulle:

Jeg har vært på perfekt trening og spist hjemmelaget grønnsaksuppe. Men akkurat nå senker jeg kravene litt, så den perfekte mannen rydder mens jeg surfer. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom KG-surfingen leser jeg litt i siste utgave av Donna Hay. :hjerte: Utrolig flott blad, med masse spennende oppskrifter og superlekre bilder. Jeg har sett meg ut flere som må prøves etter bare noen få sider, blant annet Parmesan-crusted fish with crushed pea risoni. Høres nydelig ut, og ser ut til å være minimalt med arbeid. Me like!

Også er det litt skremmende morsomt at betjeningen på Narvesen sender meg melding hver gang de får inn et nytt nummer av DH. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... jeg skulle ønske jeg bodde så nær deg at jeg kunne invitert meg selv på middag. :strix: Alternativt at interessen for matlaging ble like stor som interessen for spising. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg henger interessen for matlaging nøye sammen med interessen for spising, for å si det sånn. :fnise:

Og skulle du være i nærheten noen gang er du selvsagt hjertelig velkommen på middag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg er så heldig at DDE har konsert i byen din neste sommer, slik at jeg også kan stikke innom for å spise gourmet-middag... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri besøkt din kant av landet, så det hadde vært moro å få det til. Men det kommer litt an på turnèlista som kommer til våren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg henger interessen for matlaging nøye sammen med interessen for spising, for å si det sånn. :fnise:

Det høres kjent ut, for å si det sånn, selv om jeg ikke vil påberope meg å være i nærheten av Nilmas kjøkkenferdigheter. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri besøkt din kant av landet, så det hadde vært moro å få det til. Men det kommer litt an på turnèlista som kommer til våren...
Da er det nesten så jeg håper på DDE-konsert i byen, så underlig det enn føles å skrive det. :fnise:

Det høres kjent ut, for å si det sånn, selv om jeg ikke vil påberope meg å være i nærheten av Nilmas kjøkkenferdigheter. :fnise:
Jeg tror ikke det mangler noe som helst på kjøkkenferdighetene dine. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nesten så jeg håper på DDE-konsert i byen, så underlig det enn føles å skrive det. :fnise:

Jeg kjøpte meg sånn sparebøsse som må åpnes med boksåpner i dag. Så nå har jeg begynt å spare til neste års ferie med innlagte DDE-konserter. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært sjikkeli tøff i trynet og tatt på meg strikkekjole som bare går til knærne. Jeg veksler mellom å tenke åherregudhvaharjeggjortjegharjoverdensstørstefotballegger og å føle meg bittelitt stilig. :sjenert: Jeg snublet over kjolen i London, og måtte bare ha den. Den er grå, i litt tykk strikk med flettemønster og firkantede lommer foran. Veldig utypisk meg (som vanligvis bor i dressbukser og v-genser eller skjorter) men den er så fiiin. :hjerte: Jeg blir i så godt humør av den, så får jeg heller føle meg litt dust innimellom. :fnise:

Edit: Og så har jeg petrolblå sko med litt hæl og rem over vristen. :strix:

Endret av Nilma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går: Etterbetaling etter lønnsforhandlinger.

I dag: Skattepenger.

:nigo:

Ingen svimlende summer, akkurat, men moro lell. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:Nikke:

Og så er det jo sånn at "ekstra" penger må brukes til morsomme ting, ikke sant? :lur:

Smågodt, pleier jeg å si. Selv om det faktisk er noe jeg aldri spiser.

Jeg liker bare så godt tanken på å ta med seg skattepengene inn i en liten kolonialforretning, sånne som jeg kjøpte lørdagsgodt på da jeg var barn, og si "Jeg skal ha for 13.000 i smågodt. Bare ta litt forskjellig". :filer:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...