Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Håper det ble date på deg! Jeg hadde også planer om caprese i kveld, etter inspirasjon fra referatet ditt, men den utgikk pga sen middag - kantarellsuppe og valnøttbrød fra Pascal. Men det er jo fredag i morgen. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble date, ja, på en kinarestaurant jeg knapt har vært på siden jeg var student. Ikke det vi hadde tenkt, men så ble vi overmannet av en iskald regnskur, samtidig som vi kjente god matlukt. :ler: Ok mat, og veldig koselig. :)

Jeg var helt kake da vi kom hjem i går, og tilbrakte resten av kvelden halvsovende under pleddet. Nå kjenner jeg det småkribler i halsen, så jeg mistenker at jeg holder på å bli syk. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff, hele landet ligger jo og snufser og nyser snart! :troest:

Er det ikke egentlig veldig tidlig for forkjølelsessesong? Hvis vi ser vekk fra baconfeberen, altså.

God bedring, håper ikke formen er altfor ille! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff, hele landet ligger jo og snufser og nyser snart! :troest:

Er det ikke egentlig veldig tidlig for forkjølelsessesong? Hvis vi ser vekk fra baconfeberen, altså.

God bedring, håper ikke formen er altfor ille! :blomst:

Mistenker at baconfeberen har sørget for at vi desinfiserer på oss andre bakterier. De fleste bruker jo sprit til utvortes bruk nesten uansett og da sniker vel basseluskene seg inn i et uopmerksomt øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er ikke så verst, tror ikke jeg har feber, hverken med eller uten bacon. :fnise: Men jeg liker tanken på å drukne bassiluskene i sprit. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innedag! Jeg gleder meg til etter innflyttingen, det må jeg si.... godt du ikke er så veldig pjusk.
:jepp: Innedag er stas! Tenker det blir fint når du får slappe av i ditt nye hjem. :)

Hvis du faktisk er blitt syk, Nilma, føler jeg meg nok så sikker på at det må være min skyld. :sjenert::forkjola:

:fnise:

:ler: Neida, jeg føler meg slett ikke verst. Det hjalp sikkert at jeg sløvet/sov på sofaen i hele går kveld, og så en god natts søvn.

Nå har vi akkurat spist tidlig middag, jeg har nemlig planer om å lage blodpudding til kvelds. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det forresten litt sykt å være så oppglødd over blodpudding? :klø:

Mvh. Bekymret

Litt vampyrisk? :engel:

Neida. :fnise:

Lager du selve blodpuddingen selv, eller misforstår jeg nå? I så fall veldig imponert - det har jeg aldri vært i nærheten av. Og jeg tror ikke jeg har spist blodpudding siden jeg var barn, faktisk.

Er nok ikke helt standard lørdagsmeny. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Spiser du ikke normal mat? :roll:

PS: signerer.

:ler:

Blodpudding kommer ikke i nærheten av meg. Eks-svigers likte blodmat på lørdager, gjerne på brødskive med sukker på. Oh god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Litt vampyrisk? :engel:

Neida. :fnise:

Lager du selve blodpuddingen selv, eller misforstår jeg nå? I så fall veldig imponert - det har jeg aldri vært i nærheten av. Og jeg tror ikke jeg har spist blodpudding siden jeg var barn, faktisk.

Er nok ikke helt standard lørdagsmeny. :ler:

Selvfølgelig lager jeg blodpuddingen selv. :sjarmor: Eller, i sannhetens navn er det som regel noe jeg bestiller ved mammabesøk, jeg har bare laget det selv en gang eller to før, men nå fikk jeg så intenst lyst på. Kjøpt blodpudding/-pølse er kjipe greier, så skal det være blodmat, så skal det være hjemmelaget.

PS: Spiser du ikke normal mat? :roll:
Ikke hvis jeg på noe vis kan unngå det. :nigo:

PS: signerer.

:ler:

Blodpudding kommer ikke i nærheten av meg. Eks-svigers likte blodmat på lørdager, gjerne på brødskive med sukker på. Oh god.

På brødskive??? :overrasket:

Nå har jeg spist to porsjoner, og det var så godt! *mett*

Endret av Nilma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjente jeg at jeg ble intrisert! :tommelsmil:

Med fare for å få ned antallet visninger på boken din: hvor kjøper du blodet til puddingen? Og i hvilken form?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Nei, dette er vel et emne som kan skremme sarte sjeler.

Jeg kjøper det frosset, på helt vanlig matbutikk. Dette kjøpte jeg på Prix.

Bare si fra om du vil ha oppskrift! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjente jeg at jeg ble intrisert! :tommelsmil:

Med fare for å få ned antallet visninger på boken din: hvor kjøper du blodet til puddingen? Og i hvilken form?

Jeg var også inntrisert i dette, men orket ikke helt spørre. :fnise:

Gode gud.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...