Nilma Skrevet 11. september 2009 Forfatter #8401 Del Skrevet 11. september 2009 Blæh! Jeg er uforholdsmessig trøtt og lei, tatt i betraktning av at jeg nettopp har hatt ferie. Men det var jo ikke så fryktelig lang ferie, da, det har kanskje noe å si. Det er nok litt dumt å dele opp ferien så mye som vi har gjort i år, men det er samtidig litt greit å spre det litt utover. Og litt ferie har vi jo igjen, om to uker skal vi til Sunnmøre for å hilse på nye lille niese for første gang. :rødme: Dessuten er det snart helg. Forrige helg gikk så usannsynlig fort, denne har jeg tenkt å utnytte bedre. Les: Legge meg under pleddet med en stabel bøker, og kun komme opp og vake for å lage litt mat og kanskje klappe litt på mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 11. september 2009 #8402 Del Skrevet 11. september 2009 Blæh! Jeg er uforholdsmessig trøtt og lei, tatt i betraktning av at jeg nettopp har hatt ferie. Men det var jo ikke så fryktelig lang ferie, da, det har kanskje noe å si. Det er nok litt dumt å dele opp ferien så mye som vi har gjort i år, men det er samtidig litt greit å spre det litt utover. Og litt ferie har vi jo igjen, om to uker skal vi til Sunnmøre for å hilse på nye lille niese for første gang. :rødme: Dessuten er det snart helg. Forrige helg gikk så usannsynlig fort, denne har jeg tenkt å utnytte bedre. Les: Legge meg under pleddet med en stabel bøker, og kun komme opp og vake for å lage litt mat og kanskje klappe litt på mannen. Og himmel og hav som jeg kjenner meg igjen. Jeg må antakeligvis jobbe endel i helgen også, siden jeg har somlet sånn i det siste - jeg er rett og slett for trøtt og lei til å ta meg selv i nakken og bry meg. Bra helgeplaner, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 11. september 2009 Forfatter #8403 Del Skrevet 11. september 2009 Og himmel og hav som jeg kjenner meg igjen. Jeg må antakeligvis jobbe endel i helgen også, siden jeg har somlet sånn i det siste - jeg er rett og slett for trøtt og lei til å ta meg selv i nakken og bry meg. Huff, jeg tror du har hatt langt mindre fri enn meg, så jeg burde kanskje ikke klage. Håper du får slappet litt av i helgen! Bra helgeplaner, forresten! Jeg er ganske fornøyd med dem, om jeg så må si det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 12. september 2009 Forfatter #8404 Del Skrevet 12. september 2009 Har vært en tur på Bondens marked. Der var det fint lite spennende, og det som kunne ha vært noe (f.eks. villaks) var utsolgt. Vi dro på polet i stedet. Turen var ikke bortkastet likevel, for vi syklet til byen i nydelig høstvær, så vi fikk i det minste en fin tur ut av det. Etter dette avviket fra planene har jeg nå tenkt å komme meg tilbake på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 12. september 2009 #8405 Del Skrevet 12. september 2009 Har vært en tur på Bondens marked. Der var det fint lite spennende, og det som kunne ha vært noe (f.eks. villaks) var utsolgt. Vi dro på polet i stedet. Turen var ikke bortkastet likevel, for vi syklet til byen i nydelig høstvær, så vi fikk i det minste en fin tur ut av det. Etter dette avviket fra planene har jeg nå tenkt å komme meg tilbake på sofaen. Jeg hadde samme erfaring på marked, og endte opp på polet, jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 13. september 2009 Forfatter #8406 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Puh! Har hatt fryserrydding. Vi må virkelig henge i for å få spist opp litt, sånn at vi får plass til årets lam (blant annet må vi bruke resten av fjorårets lammekjøtt ). Vi fant også både kalvesmåstek og hvalkjøtt som vi hadde glemt at vi hadde. Jeg har laget oversikt over hva vi har, men kjenner jeg oss rett begynner vi så fint med å oppdatere hver gang vi tar noe ut / putter noe inn, men så sklir det fort ut. Tanken er god, i hvert fall. Endret 13. september 2009 av Nilma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. september 2009 Forfatter #8407 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg ble faktisk spurt da jeg kom på jobb om jeg hadde fått med meg hvem som vant valget. Altså, jeg skjønner at det ikke er alle som gidder å sitte oppe til langt på natt, men er ikke det første man gjør morgenen etter valg å slå på radio/tv? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. september 2009 #8408 Del Skrevet 15. september 2009 Ellers: Sunnmørsmisunnelig. Vil også dit og hilse på nieser. De er fem og ni, og ikke helt nye, men likevel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. september 2009 Forfatter #8409 Del Skrevet 15. september 2009 Små nieser (og nevøer!) er kjekt uansett! Jeg har akkurat vært på høstens første trening. Jeg gruet som en hund etter det lange oppholdet, men det gikk forbausende bra. Spørs om jeg synes det i morgen tidlig, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 15. september 2009 #8410 Del Skrevet 15. september 2009 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. september 2009 Forfatter #8411 Del Skrevet 15. september 2009 Nuvel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 16. september 2009 #8412 Del Skrevet 16. september 2009 Det er alltid hardt å komme i gang. Hvordan er musklene i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. september 2009 Forfatter #8413 Del Skrevet 16. september 2009 Musklene er overraskende bra! Jepp, hardt å begynne igjen, men samtidig var det faktisk litt deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 16. september 2009 #8414 Del Skrevet 16. september 2009 Musklene er overraskende bra! Du vet, det er to dager etterpå det verker verst. *ond* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. september 2009 Forfatter #8415 Del Skrevet 16. september 2009 Du må huske at det jeg driver med er reneste trim for eldre i forhold til din trening, Englefjes, så jeg tviler på om det kan bli veldig ille til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. september 2009 Forfatter #8416 Del Skrevet 16. september 2009 GAHHH! Hver bidige ettermiddag i lange tider nå har det foregått noe slags grave- og byggearbeid nede ved sjøen her, med en diger ehhh.... dings som står og dunker og dunker og dunker og dunker i bakken. Jeg blir snart smårar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 16. september 2009 #8417 Del Skrevet 16. september 2009 GAHHH! Hver bidige ettermiddag i lange tider nå har det foregått noe slags grave- og byggearbeid nede ved sjøen her, med en diger ehhh.... dings som står og dunker og dunker og dunker og dunker i bakken. Jeg blir snart smårar. Noen som er ute med pekken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 16. september 2009 #8418 Del Skrevet 16. september 2009 PEKKEN?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 16. september 2009 #8419 Del Skrevet 16. september 2009 PEKKEN?! Det er altså den som maskinen slår i jordaa med, ikke den andre jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. september 2009 Forfatter #8420 Del Skrevet 16. september 2009 Den andre varianten er vel som regel mer stillferdig. Heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå