Gjest Elastica Skrevet 20. august 2009 #8281 Del Skrevet 20. august 2009 Ellers kan jeg melde at jeg er grusomt trøtt og bittelitt uggen. Jeg var ute med en venninne i går, og noe sier meg at vi muligens burde sløyfet den siste flasken det siste glasset med vin. Har du vurdert andre årsaker til uggenhet og trøtthet? Ellers står jeg frem som ivrig yr.no-bruker. Jeg har til og med lagt inn "mine steder". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. august 2009 Forfatter #8282 Del Skrevet 20. august 2009 Ellers kan vi jo si at den siste flasken med vin i går ble drukket for at noen skal drikke opp min vindose. Noen må jo drikke opp den også, hvis ikke blir den jo bare kastet. Og det er alkoholmisbruk. Jeg liker tankegangen din, Englefjes. Har du vurdert andre årsaker til uggenhet og trøtthet? Akkurat denne gangen tror jeg nok ikke det kan være tvil om årsaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. august 2009 Forfatter #8283 Del Skrevet 20. august 2009 I ettermiddag skal jeg å klippe meg! Jeg bestilte time sist jeg var hos frisøren, og tenkte at det var greit å legge den like før ferien. Det jeg ikke tenkte på var at det ble nesten to måneders mellomrom, og det er for lenge med den sveisen jeg har nå. Det ser ut som om jeg har en lue trukket godt nedi pannen. Sjikkeli schtili. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. august 2009 Forfatter #8284 Del Skrevet 21. august 2009 Siste dag på jobb før ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 21. august 2009 #8285 Del Skrevet 21. august 2009 Hekkan! Heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. august 2009 #8286 Del Skrevet 21. august 2009 Snart ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. august 2009 Forfatter #8287 Del Skrevet 21. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. august 2009 #8288 Del Skrevet 21. august 2009 Nå har vel ferien din startet. Kos deg masse med sen ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. august 2009 Forfatter #8289 Del Skrevet 21. august 2009 Takk, Skravla! Ferien har startet, men vi reiser ikke før mandag. Helgen skal jeg bruke til å pusle rundt med litt pakking (det synes jeg er så koselig!), lese litt mer om Firenze og ellers bare sløve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. august 2009 Forfatter #8290 Del Skrevet 21. august 2009 Nå tror jeg at jeg skal piske mannen til å lage kaffe og finne frem en boks Häagen-Dazs mens jeg tar en dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. august 2009 #8291 Del Skrevet 21. august 2009 Hadde jeg hatt alkohyler i hus, så hadde jeg sannelig vært fristet til å ta meg en tår i kveld jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. august 2009 Forfatter #8292 Del Skrevet 21. august 2009 Ja, det høres nesten ut som om du kan trenge det. If you can't beat them, join them, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. august 2009 #8293 Del Skrevet 21. august 2009 Ja, det er ikke ofte jeg ser ulemper med å være avholds, men i kveld gjør jeg det virkelig. Hadde definitivt vært en fordel å være en smule beruset nå ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 22. august 2009 #8294 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg håper du får en fantastisk ferie. Som vanlig gleder jeg meg til du kommer hjem igjen og skriver referat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 22. august 2009 Forfatter #8295 Del Skrevet 22. august 2009 Takk og takk, salsera. Nå har koffertene kommet frem, og jeg er offisielt i gang med pakkingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. august 2009 #8296 Del Skrevet 22. august 2009 Ta deg en før du begynner å pakke for fullt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 22. august 2009 Forfatter #8297 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg pakker ikke akkurat for fullt, jeg putler rundt og putter litt i kofferten nå og da (og sjekker listene mine, selvsagt ). Jeg synes av en eller annen grunn at det er så utrolig koselig å pakke, så det anser jeg ikke som arbeid i det hele tatt. Men og is blir det nok etterhvert uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 22. august 2009 #8298 Del Skrevet 22. august 2009 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 22. august 2009 Forfatter #8299 Del Skrevet 22. august 2009 Tusen takk, Aricia! Det har jeg definitivt tenkt å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. august 2009 #8300 Del Skrevet 22. august 2009 Heldig du som koser deg med pakkinga. Jeg synes som regel det er et mareritt, og pakker gjerne siste halvtimen før jeg skal dra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå