Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Gjest Elastica
:Gjesp: Ellers kan jeg melde at jeg er grusomt trøtt og bittelitt uggen. Jeg var ute med en venninne i går, og noe sier meg at vi muligens burde sløyfet den siste flasken det siste glasset med vin.

:sjenert:

:fnise:

Har du vurdert andre årsaker til uggenhet og trøtthet? :fnise:

Ellers står jeg frem som ivrig yr.no-bruker. Jeg har til og med lagt inn "mine steder".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers kan vi jo si at den siste flasken med vin i går ble drukket for at noen skal drikke opp min vindose. Noen må jo drikke opp den også, hvis ikke blir den jo bare kastet. Og det er alkoholmisbruk. :nigo:
Jeg liker tankegangen din, Englefjes. :nigo:

Har du vurdert andre årsaker til uggenhet og trøtthet? :fnise:
Akkurat denne gangen tror jeg nok ikke det kan være tvil om årsaken. :eeeh:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag skal jeg å klippe meg! :hoppe: Jeg bestilte time sist jeg var hos frisøren, og tenkte at det var greit å legge den like før ferien. Det jeg ikke tenkte på var at det ble nesten to måneders mellomrom, og det er for lenge med den sveisen jeg har nå. Det ser ut som om jeg har en lue trukket godt nedi pannen. Sjikkeli schtili. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Skravla! :)

Ferien har startet, men vi reiser ikke før mandag. Helgen skal jeg bruke til å pusle rundt med litt pakking (det synes jeg er så koselig!), lese litt mer om Firenze og ellers bare sløve. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg skal piske mannen til å lage kaffe og finne frem en boks Häagen-Dazs mens jeg tar en dusj. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt alkohyler i hus, så hadde jeg sannelig vært fristet til å ta meg en tår i kveld jeg også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke ofte jeg ser ulemper med å være avholds, men i kveld gjør jeg det virkelig. Hadde definitivt vært en fordel å være en smule beruset nå ja... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper du får en fantastisk ferie. Som vanlig gleder jeg meg til du kommer hjem igjen og skriver referat. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pakker ikke akkurat for fullt, jeg putler rundt og putter litt i kofferten nå og da (og sjekker listene mine, selvsagt :fnise:). Jeg synes av en eller annen grunn at det er så utrolig koselig å pakke, så det anser jeg ikke som arbeid i det hele tatt.

Men :kaffekopp: og is blir det nok etterhvert uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du som koser deg med pakkinga. Jeg synes som regel det er et mareritt, og pakker gjerne siste halvtimen før jeg skal dra... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...