Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fine London-planer! :hoppe: Hvor sent i august er det dere skal, forresten? Jeg kjenner nemlig noen som skal dit helt sist i august. :lur:

Og piknik i parken har vi snakket om å få til en gang. Jeg er litt fristet av Green Park, det ligger jo i passe avstand til å gjøre innkjøpene på Fortnum&Mason. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nilma skrev:
Fine London-planer! :hoppe: Hvor sent i august er det dere skal, forresten? Jeg kjenner nemlig noen som skal dit helt sist i august. :lur:

Og piknik i parken har vi snakket om å få til en gang. Jeg er litt fristet av Green Park, det ligger jo i passe avstand til å gjøre innkjøpene på Fortnum&Mason. :sjarmor:

Helt i slutten av august - husker ikke datoen. :lur: Men jeg gleder meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev:
Helt i slutten av august - husker ikke datoen. :lur: Men jeg gleder meg! :hoppe:
Hmmm. Vi er der fra 28. august til 1.sept. Kunne vært morsomt med en kaffe e.l. om vi er der samtidig og det passer sånn?:sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nilma skrev:
Hmmm. Vi er der fra 28. august til 1.sept. Kunne vært morsomt med en kaffe e.l. om vi er der samtidig og det passer sånn?:sjenert:

Ja! Definitivt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Londonreferat :hoppe:

Jeg har hørt Händels Messiah flere ganger og vært på konsert i St Martin-in-the-Fields, så jeg forstår godt at kombinasjonen ble magisk!

Når jeg skal ha med barn til London (legg merke til at det er når og ikke om <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_laught.gif' alt=':fnise:'>) skal vi definitivt på Science Museum. Dessuten tror jeg London Eye må være fint å få med seg om hverken barn eller voksne har høydeskrekk. Kart kan bli litt abstragt, men om man får se byen fra høyden blir det litt lettere å holde oversikt samt å forstå hvor stor den faktisk er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nesten pakket ferdig, og er veldig klar for en ukes ferie fra i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
  Nilma skrev:
Nå har jeg nesten pakket ferdig, og er veldig klar for en ukes ferie fra i morgen. :)

God ferie. Vender du nesen hjemover, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nilma skrev:

Jeg er også klar for en ukes ferie fra i morgen, men er absolutt ikke ferdigpakket. Kofferten står tom, jeg nyter italiener og verden svever. Snart vil jeg bli solbrent.

Hvor går ferden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nextlife skrev:
God ferie. Vender du nesen hjemover, eller?

Rosalind skrev:
Jeg er også klar for en ukes ferie fra i morgen, men er absolutt ikke ferdigpakket. Kofferten står tom, jeg nyter italiener og verden svever. Snart vil jeg bli solbrent.

Hvor går ferden? :)

Fjodor D. skrev:
God ferie, du! :sol:
Takk, takk!

Ferien går hjem til ho mor denne gangen, ja. Vi blir der en drøy uke, og har store planer om å gjøre absolutt ingenting. :)

Og for en riktig god start på ferien: I morges våknet vi opp til melding om at vi har fått en ny liten niese. :babyjente::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjodor D. skrev:
Gratulerer med niese! :baby: Er det en niese dere får se i ferieuken, da? :strix:
Nei, dessverre, det er nok større sjanse for at du ser henne de nærmeste dagene, familien bor på stedet du er nå. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med helt ny niese - og god ferie! Pøbelgemalen og jeg satt og planla London-tur i går kveld - og jeg gleder meg! Pøbelprinsessen og jeg drar torsdag ettermiddag til London. (Helgen før du skal dit. Dumt.) Mannen booker sitt sedvanlige business-hotell, i nærheten av Green Park, og regner med å få en god deal fordi vi skal bli i helgen også. På programmet blir Covent Garden, Hamley's (selvsagt...), South Bank, Mamma Mia-matine og innlagt park-piknik. Hva som skal skje når, er vi ikke helt ferdige med å planlegge enda. Hvorvidt vi legger inn noen Tudor-historiske besøk noe sted, avhenger av hvor engasjert pøbeøprinsessen blir av den planlagte lesingen av "Historien om Elizabeth" i sommer. :)

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en knallbra London-plan! Om prinsessen skulle bli Tudorinteressert er det jo super timing, såvidt jeg vet feires 500-årsjubileet for kroningen av Henry VIII i stor stil over store deler av UK i år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...