Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fine London-planer! :hoppe: Hvor sent i august er det dere skal, forresten? Jeg kjenner nemlig noen som skal dit helt sist i august. :lur:

Og piknik i parken har vi snakket om å få til en gang. Jeg er litt fristet av Green Park, det ligger jo i passe avstand til å gjøre innkjøpene på Fortnum&Mason. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fine London-planer! :hoppe: Hvor sent i august er det dere skal, forresten? Jeg kjenner nemlig noen som skal dit helt sist i august. :lur:

Og piknik i parken har vi snakket om å få til en gang. Jeg er litt fristet av Green Park, det ligger jo i passe avstand til å gjøre innkjøpene på Fortnum&Mason. :sjarmor:

Helt i slutten av august - husker ikke datoen. :lur: Men jeg gleder meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i slutten av august - husker ikke datoen. :lur: Men jeg gleder meg! :hoppe:
Hmmm. Vi er der fra 28. august til 1.sept. Kunne vært morsomt med en kaffe e.l. om vi er der samtidig og det passer sånn?:sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Vi er der fra 28. august til 1.sept. Kunne vært morsomt med en kaffe e.l. om vi er der samtidig og det passer sånn?:sjenert:

Ja! Definitivt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Londonreferat :hoppe:

Jeg har hørt Händels Messiah flere ganger og vært på konsert i St Martin-in-the-Fields, så jeg forstår godt at kombinasjonen ble magisk!

Når jeg skal ha med barn til London (legg merke til at det er når og ikke om <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_laught.gif' alt=':fnise:'>) skal vi definitivt på Science Museum. Dessuten tror jeg London Eye må være fint å få med seg om hverken barn eller voksne har høydeskrekk. Kart kan bli litt abstragt, men om man får se byen fra høyden blir det litt lettere å holde oversikt samt å forstå hvor stor den faktisk er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nesten pakket ferdig, og er veldig klar for en ukes ferie fra i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Nå har jeg nesten pakket ferdig, og er veldig klar for en ukes ferie fra i morgen. :)

God ferie. Vender du nesen hjemover, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også klar for en ukes ferie fra i morgen, men er absolutt ikke ferdigpakket. Kofferten står tom, jeg nyter italiener og verden svever. Snart vil jeg bli solbrent.

Hvor går ferden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ferie. Vender du nesen hjemover, eller?

Jeg er også klar for en ukes ferie fra i morgen, men er absolutt ikke ferdigpakket. Kofferten står tom, jeg nyter italiener og verden svever. Snart vil jeg bli solbrent.

Hvor går ferden? :)

God ferie, du! :sol:
Takk, takk!

Ferien går hjem til ho mor denne gangen, ja. Vi blir der en drøy uke, og har store planer om å gjøre absolutt ingenting. :)

Og for en riktig god start på ferien: I morges våknet vi opp til melding om at vi har fått en ny liten niese. :babyjente::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med niese! :baby: Er det en niese dere får se i ferieuken, da? :strix:
Nei, dessverre, det er nok større sjanse for at du ser henne de nærmeste dagene, familien bor på stedet du er nå. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med helt ny niese - og god ferie! Pøbelgemalen og jeg satt og planla London-tur i går kveld - og jeg gleder meg! Pøbelprinsessen og jeg drar torsdag ettermiddag til London. (Helgen før du skal dit. Dumt.) Mannen booker sitt sedvanlige business-hotell, i nærheten av Green Park, og regner med å få en god deal fordi vi skal bli i helgen også. På programmet blir Covent Garden, Hamley's (selvsagt...), South Bank, Mamma Mia-matine og innlagt park-piknik. Hva som skal skje når, er vi ikke helt ferdige med å planlegge enda. Hvorvidt vi legger inn noen Tudor-historiske besøk noe sted, avhenger av hvor engasjert pøbeøprinsessen blir av den planlagte lesingen av "Historien om Elizabeth" i sommer. :)

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en knallbra London-plan! Om prinsessen skulle bli Tudorinteressert er det jo super timing, såvidt jeg vet feires 500-årsjubileet for kroningen av Henry VIII i stor stil over store deler av UK i år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...