Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Mitt hode fungerer overhodet ikke det heller. Og det er lenge til ferie! :sur:

Mitt hode er klart for komposten.

Ang. ferie trodde jeg den begynte på lørdag, for så å få den utsatt med først én, og så to uker pga stadig nye arbeidsoppgaver som kommer ramlende på meg.

Og nå fikk jeg akkurat en ny mail som i praksis avlyste hele sommeren min.

Nå skal jeg dukke ned i fryseren etter en isboks, tenker jeg, for å feire litt. Og den uåpnede proseccoen som stadig ligger igjen i kjøleskapet etter helgens strabaser ligger også tynt an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fjodor D.

Der fikk jeg svar på Helan-spørsmålet. Litt treg å skrive. Litt treg PC. Lurer på hvem jeg kan sammenlignes med... Flode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og beklager spamming i Nilma-boken pga ikke akkurat perlehumør.

Men dere var så godt igang at jeg ble fristet til å bidra litt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spamming er helt fint! ;)

Jeg ble lurt med på fjelltur i går. :dåne: Selv om jeg klaget og bar meg litt underveis var det veldig fint, det var nydelig vær og egentlig ganske godt å få tynt skrotten litt. Men det er jo ikke som om jeg driver og springer til fjells til daglig, så da jeg kom hjem kræsjet jeg på verandaen med et glass vin, sov en god stund og var generelt i ørska til leggetid. Da var jeg selvsagt lysvåken, og A-mennesket var det ikke mye hjelp i, natterangler som han også er blitt. :blink: Jeg er ikke fryktelig våken og opplagt nå, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Spamming er helt fint! ;)

Jeg ble lurt med på fjelltur i går. :dåne: Selv om jeg klaget og bar meg litt underveis var det veldig fint, det var nydelig vær og egentlig ganske godt å få tynt skrotten litt. Men det er jo ikke som om jeg driver og springer til fjells til daglig, så da jeg kom hjem kræsjet jeg på verandaen med et glass vin, sov en god stund og var generelt i ørska til leggetid. Da var jeg selvsagt lysvåken, og A-mennesket var det ikke mye hjelp i, natterangler som han også er blitt. :blink: Jeg er ikke fryktelig våken og opplagt nå, altså.

Altså, du vet hvor du finner likesinnede natteranglere :nigo:

Jeg er forbausende opplagt i dag, til tross for at jeg la meg først 02.30 (for deretter å bli liggende å klø på et myggstikk i laaaang tid før jeg sovnet).

*fjellturimponert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, du vet hvor du finner likesinnede natteranglere :nigo:
Sant, men jeg må jo oppmuntre A-mennesket når han viser lovende takter. :nigo:

Jeg er forbausende opplagt i dag, til tross for at jeg la meg først 02.30 (for deretter å bli liggende å klø på et myggstikk i laaaang tid før jeg sovnet).
Auauau, myggstikk er noe dritt! Mannen fikk et par digre da vi var på tur i går, jeg slapp mystisk nok unna.

*fjellturimponert*
Altså, det er ingen grunn til å bli så voldsomt imponert, det er ikke K2 jeg har vært på, akkurat. :fnise: Men vi trenger bare gå fem minutter hjemmefra, så er vi ute i skogen der stien går oppover, det er litt praktisk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt hode er klart for komposten.

Ang. ferie trodde jeg den begynte på lørdag, for så å få den utsatt med først én, og så to uker pga stadig nye arbeidsoppgaver som kommer ramlende på meg.

Og nå fikk jeg akkurat en ny mail som i praksis avlyste hele sommeren min.Nå skal jeg dukke ned i fryseren etter en isboks, tenker jeg, for å feire litt. Og den uåpnede proseccoen som stadig ligger igjen i kjøleskapet etter helgens strabaser ligger også tynt an.

Dette høres forresten utrolig kjipt ut! :klem: Prosecco og is er absolutt påkrevd! :opplyser: Endret av Nilma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :hallo:

Kanskje på tide å legge igjen et spor... Jeg er jo stadig innom her og leser (og blir sulten). Er jo litt flaut å tenke på at jeg har vært så dårlig på å legge igjen hilsninger til deg. For du var jo en av de første jeg ble kjent med her på KG. Sammen med Ludovie og Bettie var du av de som stakk innom min første dagbok under mitt første nick. *mimrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må få sjekket et eller annet, jeg har avtalt tur med mannen i dag også - det var til og med mitt forslag. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh, når jeg for en gangs skyld foreslår å være sprek saboterer mannen. Han kom på et møte han skulle på i ettermiddag, så tur utgikk. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turen skulle ha foregått rett etter jobb, sånn at jeg kunne rekreere med et velfortjent glass til kaklingen etterpå. Nå kan jeg jo bare gå rett på drikkingen. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt bortheftet fra tirsdagskakling da jeg fant utkast til siste del av London-referat, som jeg måtte flikke litt på. Jeg er visst litt treig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Så herlig! Jeg blir helt sulten av restaurantbeskrivelsene dine. Og veldig misunnelig på Messias-opplevelsen.

Vi skal til London i slutten av august - med pøbelprinsessen. Jeg gleder meg veldig til det - hun er så stor og vitebegjærllig og opptatt av ting rundt seg at det kommer til å bli kjempegøy. Mannen skal ordne matinebilletter til Mamma Mia, og ellers har vi ikke lagt så mange planer enda. Men det blir nok kanskje en tur til Hamley's, tenker jeg. Også vil jeg gjerne på båttur til Greenwich, for der har jeg ikke vært. Men jeg vil veldig gjerne ha tips! (Tenk barn som har vært med på voksenturer gjennom hele livet... :) )

Og i sommer skal vi lese "Historien om Elizabeth".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Londontur blir nok supert for pøbelprinsessen! :)

Men om jeg har så mange gode forslag vet jeg ikke. :klø: Kanskje London Eye kunne være noe? Madame Tussaud's er kanskje noe som kan appellere til barn, men personlig fant jeg det dødskjedelig (og kan ikke se for meg at det er sååå spennende for barn heller - hvor spennende er voksdukker når man er vant med alskens datagrafikk?). Om været er fint er det koselig å rusle langs South Bank, særlig i helgene når det er gateartister og masse liv der, i tillegg til kaféer og museer. Blant annet ligger London Aquarium i området.

Og selvfølgelig et mattips: Om PP liker pizza er Fire&Stone et supert sted, der bør både være mulig å finne noe for en liten frøken, og nok å velge i til at det er interessant for mor og far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire & Stone så supert ut - absolutt noe for den lille og oss store, tror jeg. Og jeg liker å rusle i Covent Garden. :) Jeg tror nok vi dropper Madame Tussauds, det syntes jeg var skikkelig kjedelig når jeg var der som trettenåring, og hun vet jo ikke hvem flesteparten er, uansett. Men South Bank høres midt i blinken ut. Dessuten tror jeg nok det blir pikniklunsj i en av parkene en dag, det husker jeg som noe av det fineste vi gjorde når jeg var i London første gang. Og teater og Mamma Mia blir nok innertier. Kanskje vi skal gå for Lion King også? *gleder meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...