Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nextlife

400 sider :hoppe::vin:

Jeg sier meg enig med de andre, skriv en anmeldelse og send til lokalavisa.

Jeg har blitt anmeldt flere ganger i mitt tidligere virke, og skulle virkelig ha ønsket at noen som var så observante, kunnskapsrike og interesserte i mat som deg var de som anmeldte.

Oftest er det mennesker som har alt for lite peiling, og kvaliteten på anmeldelsen blir deretter.

So,-go on :tommelopp:

Endret av nextlife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjodor D.

"God mat, litt kald saus. Skulle ønske jeg fikk Cola i stedet for vin (liker ikke vin som er rød). "

LETT!! :filer:

Endret av Fjodor D.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men helt seriøst: Hvorfor gjør du det bare ikke? :) Du er veldig godt kvalifisert, og du liker dessuten å gjøre det. Dessuten har du jo essensen av artikkelen ferdig, så det er bare å legge til litt om stemning, interiør, atmosfære og value for money, så er den ferdig! :tommelsmil:

Send inn en ferdig anmeldelse, så skal jeg vedde på at redaktøren tar den inn! :tommelsmil:

:klappe: Signerer Ludovie!! Gjør det!!
Jeg sier meg enig med de andre, skriv en anmeldelse og send til lokalavisa.

Jeg har blitt anmeldt flere ganger i mitt tidligere virke, og skulle virkelig ha ønsket at noen som var så observante, kunnskapsrike og interesserte i mat som deg var de som anmeldte.

Oftest er det mennesker som har alt for lite peiling, og kvaliteten på anmeldelsen blir deretter.

So,-go on :tommelopp:

Dere er nå søte, da. :rodme: Jeg er litt for pysete, er jeg redd. (Og akkurat dette stedet tror jeg er anmeldt ganske nylig uansett.) Men det hadde vært utrolig morsomt!

Jeg antar det var hos "the usual suspects", eller? :lur:
Sjøgata, mener du? Nei, det var hos Emmas under.

Er dere klar over at det er 400 sider her nå, eller? :lur:

:strix::skaal::strix:

Juhu

:danser: :danser: :danser:

400 sider :hoppe::vin:
Jøye meg for kakling! Men jeg har nå hatt god hjelp, da. :nigo:

"God mat, litt kald saus. Skulle ønske jeg fikk Cola i stedet for vin (liker ikke vin som er rød). "

LETT!! :filer:

Du kunne overtatt for nevnte anmelder på dagen. :filer:

:fnise:

Var forresten KG nede store deler av gårsdagen, eller var det bare jeg som ikke kom inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med de andre: Skriv anmeldelse! Og for meg var det nok Emmas som var den sedvanlige mistenkte, på grunn av menyen. Har du forresten hørt noe om De fire roser? Jeg må innrømme at jeg ikke akkurat tenker gourmet når en Harstad-restaurant åpner filial her i byen, men jeg tenker nok litt for ofte i retning "fiskere og bønder forstår seg ikke på finesse". :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjodor D.

Ja, jeg tenkte nok det var på det nivået, serru. Du er min helt, og jeg tror du klarer det lett som bare det! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med de andre: Skriv anmeldelse! Og for meg var det nok Emmas som var den sedvanlige mistenkte, på grunn av menyen. Har du forresten hørt noe om De fire roser? Jeg må innrømme at jeg ikke akkurat tenker gourmet når en Harstad-restaurant åpner filial her i byen, men jeg tenker nok litt for ofte i retning "fiskere og bønder forstår seg ikke på finesse". :sjenert:
Aha, jeg tenkte Sjøgata siden vi har diskutert den opptil flere ganger.

Jeg har faktisk hørt mye bra om den opprinnelige De fire roser i Harstad, men jeg har ikke hørt noe om den her i byen foreløpig. Dvs., jeg har vært på kaféen et par ganger, og det har vært litt blandet. Første gangen spiste jeg god kyllingsalat med et fantastisk brød til, og hun jeg var der med hadde bolognese, som hun var fornøyd med. Andre gangen var jeg og mannen og spiste "engelsk" frokost en lørdags formiddag, det var litt mer blandet. Eggerøren var iskald (men den smakte for såvidt godt), de stekte potetene lysegrå og toasten ble servert i en haug, sånn at den slagnet med en gang, dessuten fikk vi en sukkerbitstor bit smør pr. pers., til fire loffskiver. :roll: Ikke bra nok, når de markedsfører seg som svært kvalitetsbevisste, synes jeg. Men jeg liker i og for seg stedet og konseptet, så jeg kommer nok til å gi det flere sjanser, de er jo tross alt nyåpnet, så jeg er villig til å gi dem litt slakk. Jeg har lyst til å prøve hovedrestauranten også, men den er jo grassat dyr (selv så villig jeg er til å bruke mye penger på mat :fnise:), så jeg vet ikke om det blir med det første.

Ja, jeg tenkte nok det var på det nivået, serru. Du er min helt, og jeg tror du klarer det lett som bare det! :nigo:
:fnise: Takk for tilliten, må jeg nesten si. :blomst:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat sittet ute i solen en liten time, og nå er jeg kledelig gåsehudbekledt. Pokkers nordavind! :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat sittet ute i solen en liten time, og nå er jeg kledelig gåsehudbekledt. Pokkers nordavind! :fryser:

Åh. Skal vi bytte? :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Rosalind - jeg kunne også tenkt meg litt nordavind akkurat nå. :sjenert:

Man skal jo liksom ikke klage når man har det varmt og sånn, men tropevarme har aldri vært noe for meg. Håper det jevner seg litt ut etter hvert og at dere lenger nord også får deres sjerv etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig heller ikke noe glad i varme, så jeg kommer garantert til å klage det øyeblikket kvikksølvet passerer 20 grader. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har plukket fram den store gulvviften til meg, og jeg har sagt at dersom det blir over 20 grader ute, raser jeg rett til Elkjøp og kjøper aircondition. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel neppe noen overhengende fare for at du må raide Elkjøp med det første. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjodor D.
:sol: Selv må jeg si at det verste med varmen er at jeg ikke har hatt mulighet å nyte den utendørs de siste dagene. :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel neppe noen overhengende fare for at du må raide Elkjøp med det første. :eeeh:

Nei, og det er nok like greit. :fnise: I går leste jeg i avisen at handicaporganisasjonene var sure på kommunen pga. manglende BADERAMPE i Bukta? How come? Hvem vil uansett BADE der? :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...