ashera Skrevet 16. juni 2009 #7921 Del Skrevet 16. juni 2009 Innom om oppdaterer meg! Håper du har en bra dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #7922 Del Skrevet 16. juni 2009 til eilan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 16. juni 2009 #7923 Del Skrevet 16. juni 2009 Tirsdaaaaag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #7924 Del Skrevet 17. juni 2009 Dustemannen hadde med pc på jobben og glemte den der! Jeg mistenker sabotasje fra A-menneskene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 17. juni 2009 #7925 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er det verste! De styrer verden, vet du, disse A-menneskene. At vi "tilfeldigvis" har endt opp med hvert vårt, har neppe skjedd sånn helt uten videre. Alarm! Du må assert your independence og få deg eget Vidunder og trådløst nettverk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #7926 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er det verste! De styrer verden, vet du, disse A-menneskene. At vi "tilfeldigvis" har endt opp med hvert vårt, har neppe skjedd sånn helt uten videre. Alarm! Det er en virkelig dyptgående og årelang konspirasjon her, mener du? Du må assert your independence og få deg eget Vidunder og trådløst nettverk. Det står på "to do"-listen, men jeg har jo aldri vært kjent for å være rask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 17. juni 2009 #7927 Del Skrevet 17. juni 2009 Ja, det er en konspirasjon! Selvsagt. Hvordan forklarer man ellers syke, syke ting som at alle håndverkere begynner å hamre og sage kl 0700 om morgenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 17. juni 2009 #7928 Del Skrevet 17. juni 2009 Ja, det er en konspirasjon! Selvsagt. Hvordan forklarer man ellers syke, syke ting som at alle håndverkere begynner å hamre og sage kl 0700 om morgenen? Angivelig var det derfor de lagde 'Fader Jacob' også. Men jeg tror nok bøndene har skylda (nok en gang). De dikterer faderjacob meg alt i dette landet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #7929 Del Skrevet 17. juni 2009 Falt i lett koma på sofaen, så nå har jeg sofamønster i trynet og er om mulig enda trøttere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. juni 2009 #7930 Del Skrevet 17. juni 2009 DU burde lage et designerservise basert på sofamønsteret. Til torsk og andre søvndyssende retter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #7931 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg synes jeg ser meg selv matche serviset. Nå har jeg imidlertid røsket bikinilinje, dusjet og lakket tåneglene, så nå føler jeg meg aldri så lite freshere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 17. juni 2009 #7932 Del Skrevet 17. juni 2009 På tide med vårpuss her nord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 17. juni 2009 #7933 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er på tide i sør også. Jeg vurderer outsourcing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #7934 Del Skrevet 17. juni 2009 På tide med vårpuss her nord? Det er jo meldt hele 13 grader i morgen, så jeg har godt håp om å få brukt nysandalene. Muligens med lester i. Det er på tide i sør også. Jeg vurderer outsourcing.Outsourcing av sånt er deilig, men når jeg først skal ha det gjort vil jeg helst ha det gjort i går (når jeg står i fare for å snuble i min egen bikinilinje, forsempel), så jeg er som regel for utålmodig til å vente på time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 17. juni 2009 #7935 Del Skrevet 17. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 17. juni 2009 #7936 Del Skrevet 17. juni 2009 Outsourcet hudpleie på mandag og har time til fotpleie + farge av vipper og bryn neste fredag. Og mandag er det frisørtime.... jepp her gjøres ikke mye hjemme gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #7937 Del Skrevet 18. juni 2009 Profesjonell shining fra topp til tå høres deilig ut, Skravla! Nå har jeg capribukse, rutete sommerskjorte og røde tånegler i nye sandaler. Og det er sol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 18. juni 2009 #7938 Del Skrevet 18. juni 2009 Å, det hørtes deilig ut! Heldige deg. Jeg har ulljakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 18. juni 2009 #7939 Del Skrevet 18. juni 2009 Kaldt her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. juni 2009 #7940 Del Skrevet 18. juni 2009 Profesjonell shining fra topp til tå høres deilig ut, Skravla! Nå har jeg capribukse, rutete sommerskjorte og røde tånegler i nye sandaler. Og det er sol! ...og her er det striregn i dag. Så mye at taktekkerne mine har rømt. Og så mye at jeg måtte gjemme mine nylakkerte sølvnegler i sokker og støvler når jeg fulgte en ung dame til skolen i dag... Hun hadde forresten rosa- og hvitrutet regnjakke, og hvite gummistøvler med snøring og rosa blomster på i dag, så hun var faktisk fornøyd med været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå