Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest nextlife
Oj, du har jo virkelig fått med deg masse digg! Jeg handler sånn av og til, jeg også. Bare hauger opp godsaker i kurven helt uten mål og mening, og til forskjell fra deg sliter jeg jo virkelig i etterkant med å finne på hva jeg kan gjøre med sakene. :fnise:

Det er slik jeg alltid handler. Uten mål og mening, uten plan og gjerne veldig sulten :filer:

Gleder meg til å prøve! :) Jeg fant den forresten på Obs, om du skulle være på leting.

:rope: Vi har ikke Obs her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse godt! :tommelsmil:

Jeg har bare kjøpt is på Rema i dag, jeg. :rodme:

Is er jo en av de mest grunnleggende næringsmidlene. Det andre er rødvin. :opplyser:

:rope: Vi har ikke Obs her.
Filleby. :filer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

:jepp:

I dag fant jeg endelig en frokostblanding Lillemor tåler. Tror det er ett år siden sist, og da var det en glutenfri (hun har ikke cøliaki :ler: ).

Jeg orket kke å lese på på næringsinnholdet i denden, men den var sikkert full av både søtt og sånt, men det bryr jeg meg ikke om. Hun har savnet frokostblandingen slik at hun får bare kose seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

I dag fant jeg endelig en frokostblanding Lillemor tåler. Tror det er ett år siden sist, og da var det en glutenfri (hun har ikke cøliaki :ler: ).

Jeg orket kke å lese på på næringsinnholdet i denden, men den var sikkert full av både søtt og sånt, men det bryr jeg meg ikke om. Hun har savnet frokostblandingen slik at hun får bare kose seg.

Det høres fornuftig ut! :tommelsmil:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is er jo en av de mest grunnleggende næringsmidlene. Det andre er rødvin. :opplyser:

:fnise:

Til både 1. og 2. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Til både 1. og 2. :ler:

Signerer. Men i likhet med sjokolade og godis glemmer jeg alltid å kjøpe is. Jeg tenker ikke på det. Jeg må lære meg å spise dessert!

Vin glemmes derimot sjelden. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler ikke av byen din, altså, nextlife - mer av den lokale feiden som avdekket seg. :ler:

Og Fresi: kan godt lære deg å spise dessert, jeg. *ofrer seg* :engel::is:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer. Men i likhet med sjokolade og godis glemmer jeg alltid å kjøpe is. Jeg tenker ikke på det. Jeg må lære meg å spise dessert!

Vin glemmes derimot sjelden. :filer:

Tilstrekkelig vininntak kan nok kompensere for manglende is. *generøs*

Jeg ler ikke av byen din, altså, nextlife - mer av den lokale feiden som avdekket seg. :ler:
Hverken jeg eller nextlife er vel innfødte, så jeg tror ikke noen av oss tar det så tungt. :ler:

Mannen er jo forresten slett ikke innfødt, men han blir litt muggen når jeg synger nextlifebyfotballsangen for full hals. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Fresi: kan godt lære deg å spise dessert, jeg. *ofrer seg* :engel::is:

Du er edel.

:)

Jeg kan jo spise is, jeg bare glemmer det. Nå skal det bli skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Tilstrekkelig vininntak kan nok kompensere for manglende is. *generøs*

Hverken jeg eller nextlife er vel innfødte, så jeg tror ikke noen av oss tar det så tungt. :ler:

Mannen er jo forresten slett ikke innfødt, men han blir litt muggen når jeg synger nextlifebyfotballsangen for full hals. :sjarmor:

Vi er fra sånn midtimellom jeg og Nilma :)

Jeg blir også muggen når den sangen synges :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Jeg blir muggen av absolutt alle fotballsanger. :eeeh:

Signerer.

Jeg blir muggen av fotball :flekke:

Signerer.

:fnise: Men jeg har sett masse i mitt liv, så jeg vet hva jeg snakker om. Og den smileyen heter "flekke" ser jeg nå, jeg som trodde det var et dialektord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...