Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Jeg burde skjønt at planene om å legge seg tidlig fikk et skudd for baugen i det vi bestilte tur. :sjenert: *surfer hemningsløst* Spesielt lurt med tanke på at jeg sovnet rundt 2 i natt og har en travel dag på jobb i morgen. Jepp.

Og neste gang noen påstår at jeg er en overplanlegger skal jeg slå dem i hodet med flybilletten min. :ler: 3-4 timer etter at mannen sendte mail med flytilbud hadde vi bestilt flybilletter til Italia og fra London + hotell både i London og Firenze. *sjikkeli vill og gal* :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg burde skjønt at planene om å legge seg tidlig fikk et skudd for baugen i det vi bestilte tur. :sjenert: *surfer hemningsløst* Spesielt lurt med tanke på at jeg sovnet rundt 2 i natt og har en travel dag på jobb i morgen. Jepp.

Og neste gang noen påstår at jeg er en overplanlegger skal jeg slå dem i hodet med flybilletten min. :ler: 3-4 timer etter at mannen sendte mail med flytilbud hadde vi bestilt flybilletter til Italia og fra London + hotell både i London og Firenze. *sjikkeli vill og gal* :eeeh:

Og jeg som trodde A-mennesket hadde tatt deg! :sjokk:

Men det må jeg si - dette var nye takter! Er de fargekodede tidskjemaers tid forbi, altså? :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde A-mennesket hadde tatt deg! :sjokk:
Næsj, han har kræsjet for lengst. :ler:

Men det må jeg si - dette var nye takter! Er de fargekodede tidskjemaers tid forbi, altså? :engel:
Å nei, det får da være grenser! :lur: Men fra å ikke ha hatt noen som helst planer om tur ved lunsjtider, til å ha bestemt oss og bestilt både fly og hotell til Dagsrevyen må jeg si det er ganske så kjapt jobbet til meg/oss å være.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, det får da være grenser! :lur: Men fra å ikke ha hatt noen som helst planer om tur ved lunsjtider, til å ha bestemt oss og bestilt både fly og hotell til Dagsrevyen må jeg si det er ganske så kjapt jobbet til meg/oss å være.

Det høres deilig ut! :tommelsmil:

Noe liknende har faktisk skjedd her, men der inngikk ikke jeg i reiseplanene. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres deilig ut! :tommelsmil:

Noe liknende har faktisk skjedd her, men der inngikk ikke jeg i reiseplanene. :snurt:

:sjokk: Hva?!?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk: Hva?!?

Det er en ondsinnet sammensvergelse! :grine:

Jeg skal ta en grusom hevn med å tømme barskapet imens eller noe, tenker jeg. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nextlife

Jeg skal ta en grusom hevn med å tømme barskapet imens eller noe, tenker jeg. :jolie:

*Når katta er borte danser musa på skiferbenkeplaten* lzm :ler:

Endret av nextlife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Når katta er borte danser musa på skiferbenkeplaten* lzm :ler:

En flaske vin innabords, en liten folieskjærer, og "Aricia was here", tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flaske vin innabords, en liten folieskjærer, og "Aricia was here", tenker jeg.
Spørs hvem den hevnen hadde gjort mest vondt for. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les dette.

Ikke tøm barskapet.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Midtveis nede i dagens andre Malabarkanne begynner jeg å øyne et lite håp om å overleve dagen. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Jeg trakk en kanne Starkbucks før jeg dro hjemmefra, men den er drukket opp nå :grine:

Det ble selvfølgelig litt natterangling så jeg er også trøtt :Gjesp:

Endret av nextlife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg trakk en kanne Starkbucks før jeg dro hjemmefra, men den er drukket opp nå :grine:

Det ble selvfølgelig litt natterangling så jeg er også trøtt :Gjesp:

Oi, så overrasket jeg er. :fnise: Jeg for min del gjorde det motsatte, nemlig å stå opp før halv seks. :forvirret: Ikke helt frivillig, men når hunden finner ut at han skal ligge fem minutter i hvert rom, blir det for mange søvnavbrudd for en person som sover så lett som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde jo å legge meg i noenlunde fornuftig tid, dvs. litt etter midnatt, men jeg frøs (!) sånn at jeg ikke fikk sove, så jeg kunne like gjerne ranglet videre. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Jeg prøvde jo å legge meg i noenlunde fornuftig tid, dvs. litt etter midnatt, men jeg frøs (!) sånn at jeg ikke fikk sove, så jeg kunne like gjerne ranglet videre. :forvirret:

Likevel foretrakk du å ligge under dyna å fryse enn å rangle? :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel foretrakk du å ligge under dyna å fryse enn å rangle? :snurt:

Ja, du forsvant jo bare! :grine:

*også dødelig fornærmet*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...