Nilma Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #7741 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg burde skjønt at planene om å legge seg tidlig fikk et skudd for baugen i det vi bestilte tur. *surfer hemningsløst* Spesielt lurt med tanke på at jeg sovnet rundt 2 i natt og har en travel dag på jobb i morgen. Jepp. Og neste gang noen påstår at jeg er en overplanlegger skal jeg slå dem i hodet med flybilletten min. 3-4 timer etter at mannen sendte mail med flytilbud hadde vi bestilt flybilletter til Italia og fra London + hotell både i London og Firenze. *sjikkeli vill og gal* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 2. juni 2009 #7742 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg burde skjønt at planene om å legge seg tidlig fikk et skudd for baugen i det vi bestilte tur. *surfer hemningsløst* Spesielt lurt med tanke på at jeg sovnet rundt 2 i natt og har en travel dag på jobb i morgen. Jepp. Og neste gang noen påstår at jeg er en overplanlegger skal jeg slå dem i hodet med flybilletten min. 3-4 timer etter at mannen sendte mail med flytilbud hadde vi bestilt flybilletter til Italia og fra London + hotell både i London og Firenze. *sjikkeli vill og gal* Og jeg som trodde A-mennesket hadde tatt deg! Men det må jeg si - dette var nye takter! Er de fargekodede tidskjemaers tid forbi, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #7743 Del Skrevet 2. juni 2009 Og jeg som trodde A-mennesket hadde tatt deg! Næsj, han har kræsjet for lengst. Men det må jeg si - dette var nye takter! Er de fargekodede tidskjemaers tid forbi, altså? Å nei, det får da være grenser! Men fra å ikke ha hatt noen som helst planer om tur ved lunsjtider, til å ha bestemt oss og bestilt både fly og hotell til Dagsrevyen må jeg si det er ganske så kjapt jobbet til meg/oss å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 2. juni 2009 #7744 Del Skrevet 2. juni 2009 Å nei, det får da være grenser! Men fra å ikke ha hatt noen som helst planer om tur ved lunsjtider, til å ha bestemt oss og bestilt både fly og hotell til Dagsrevyen må jeg si det er ganske så kjapt jobbet til meg/oss å være. Det høres deilig ut! Noe liknende har faktisk skjedd her, men der inngikk ikke jeg i reiseplanene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #7745 Del Skrevet 2. juni 2009 Det høres deilig ut! Noe liknende har faktisk skjedd her, men der inngikk ikke jeg i reiseplanene. Hva?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 2. juni 2009 #7746 Del Skrevet 2. juni 2009 Hva?!? Det er en ondsinnet sammensvergelse! Jeg skal ta en grusom hevn med å tømme barskapet imens eller noe, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 2. juni 2009 #7747 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Det er en ondsinnet sammensvergelse! Jeg skal ta en grusom hevn med å tømme barskapet imens eller noe, tenker jeg. *Når katta er borte danser musa på skiferbenkeplaten* lzm Endret 2. juni 2009 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 2. juni 2009 #7748 Del Skrevet 2. juni 2009 *Når katta er borte danser musa på skiferbenkeplaten* lzm En flaske vin innabords, en liten folieskjærer, og "Aricia was here", tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #7749 Del Skrevet 2. juni 2009 En flaske vin innabords, en liten folieskjærer, og "Aricia was here", tenker jeg.Spørs hvem den hevnen hadde gjort mest vondt for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 2. juni 2009 #7750 Del Skrevet 2. juni 2009 Spørs hvem den hevnen hadde gjort mest vondt for. Det er nettopp det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 2. juni 2009 #7751 Del Skrevet 2. juni 2009 Det er en ondsinnet sammensvergelse! Jeg skal ta en grusom hevn med å tømme barskapet imens eller noe, tenker jeg. En flaske vin innabords, en liten folieskjærer, og "Aricia was here", tenker jeg. Les dette. Ikke tøm barskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 2. juni 2009 #7752 Del Skrevet 2. juni 2009 Tenk for et vakkert minne det tross alt ville vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 2. juni 2009 #7753 Del Skrevet 2. juni 2009 Tenk for et vakkert minne det tross alt ville vært! Eller anledning for ny krisetråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 2. juni 2009 #7754 Del Skrevet 2. juni 2009 Det heter "personlig preg" og det er moderne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #7755 Del Skrevet 3. juni 2009 Midtveis nede i dagens andre Malabarkanne begynner jeg å øyne et lite håp om å overleve dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 3. juni 2009 #7756 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Jeg trakk en kanne Starkbucks før jeg dro hjemmefra, men den er drukket opp nå Det ble selvfølgelig litt natterangling så jeg er også trøtt Endret 3. juni 2009 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 3. juni 2009 #7757 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg trakk en kanne Starkbucks før jeg dro hjemmefra, men den er drukket opp nå Det ble selvfølgelig litt natterangling så jeg er også trøtt Oi, så overrasket jeg er. Jeg for min del gjorde det motsatte, nemlig å stå opp før halv seks. Ikke helt frivillig, men når hunden finner ut at han skal ligge fem minutter i hvert rom, blir det for mange søvnavbrudd for en person som sover så lett som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #7758 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg prøvde jo å legge meg i noenlunde fornuftig tid, dvs. litt etter midnatt, men jeg frøs (!) sånn at jeg ikke fikk sove, så jeg kunne like gjerne ranglet videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 3. juni 2009 #7759 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg prøvde jo å legge meg i noenlunde fornuftig tid, dvs. litt etter midnatt, men jeg frøs (!) sånn at jeg ikke fikk sove, så jeg kunne like gjerne ranglet videre. Likevel foretrakk du å ligge under dyna å fryse enn å rangle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 3. juni 2009 #7760 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg prøvde jo å legge meg i noenlunde fornuftig tid, dvs. litt etter midnatt, men jeg frøs (!) sånn at jeg ikke fikk sove, så jeg kunne like gjerne ranglet videre. Likevel foretrakk du å ligge under dyna å fryse enn å rangle? Ja, du forsvant jo bare! *også dødelig fornærmet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå