Nilma Skrevet 17. april 2009 Forfatter #7321 Del Skrevet 17. april 2009 Det er ikke umulig at det blir litt "mye" nei.... Jeg tror jeg er veldig rødvinsensporet i dag fordi jeg har så innmari lyst på rødvin. Jeg tror dessuten at det ikke er så dumt med rødvin til hovedretten av den grunn at det å drikke hvitvin hele kvelden gjerne fører til at det blir litt vel mye syre i magen. I hvertfall hos meg.Jeg er normalt sett veldig for rødvin til enhver anledning, altså. Er definitivt mest glad i rødvin, og tar som regel det om jeg har et valg, det er bare noe med kombinasjonen rødvin og rødbeter jeg ikke får helt til å stemme, men det er muligens bare hodet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 17. april 2009 #7322 Del Skrevet 17. april 2009 U, jeg vil også ha vin. Fredag! God bedring til Nilma-bilen og håper fredagen din blir fin tross litt humpete start. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 17. april 2009 #7323 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg tror dessuten at det ikke er så dumt med rødvin til hovedretten av den grunn at det å drikke hvitvin hele kvelden gjerne fører til at det blir litt vel mye syre i magen. I hvertfall hos meg. I tillegg så drakk en av gjestene så mye dårlig hjemmelaget hvitvin i studietiden at hun fortsatt har problemer med å holde seg til hvitvin en hel kveld. Men det går fremover - tidligere klarte hun ikke hvitvin i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 17. april 2009 #7324 Del Skrevet 17. april 2009 I tillegg så drakk en av gjestene så mye dårlig hjemmelaget hvitvin i studietiden at hun fortsatt har problemer med å holde seg til hvitvin en hel kveld. Men det går fremover - tidligere klarte hun ikke hvitvin i det hele tatt. Aha, så det er håp? Min hjemmelagede hvitvinsperiode var på gymnaset, og ennå har jeg problemer med å svelge. Dette har selvfølgelig innvirkning på andre fine ting også, sånn som Champagne for eksempel. Trist. Men så får man bare trøste seg med at man har hatt det mye moro med Freixenet, da. Og kompensere med rødvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 17. april 2009 #7325 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) *løper sporenstreks til polet* Jeg er så lettpåvirkelig at det blir den vinen i kveld! Gleder meg til å teste den ut! Jeg er normalt sett veldig for rødvin til enhver anledning, altså. Er definitivt mest glad i rødvin, og tar som regel det om jeg har et valg, det er bare noe med kombinasjonen rødvin og rødbeter jeg ikke får helt til å stemme, men det er muligens bare hodet mitt. Jeg skal komme med rapport! U, jeg vil også ha vin. Fredag! Du får ta turen østover. Endret 17. april 2009 av O-Ren Ishii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 17. april 2009 #7326 Del Skrevet 17. april 2009 Aha, så det er håp? Min hjemmelagede hvitvinsperiode var på gymnaset, og ennå har jeg problemer med å svelge. Dette har selvfølgelig innvirkning på andre fine ting også, sånn som Champagne for eksempel. Trist. Men så får man bare trøste seg med at man har hatt det mye moro med Freixenet, da. Og kompensere med rødvin. Alle tiders kompensasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. april 2009 Forfatter #7327 Del Skrevet 17. april 2009 Bilbølla har vært her, og alt papirarbeid er unnagjort. Nå blir det steinbit og sauvignon blanc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 17. april 2009 #7328 Del Skrevet 17. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 17. april 2009 #7329 Del Skrevet 17. april 2009 Himmel og hav, for en møkkastart på dagen og helgen! Men steinbit høres jo ikke ut som den verste trøsten. Jeg smugdrikker prosecco mens jeg venter på et tog som skal føre meg til en småby og en restaurantmeny jeg antar er inntrisang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 17. april 2009 #7330 Del Skrevet 17. april 2009 Bilbølla har vært her, og alt papirarbeid er unnagjort. Nå blir det steinbit og sauvignon blanc. Kos dere og nyt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. april 2009 Forfatter #7331 Del Skrevet 17. april 2009 Himmel og hav, for en møkkastart på dagen og helgen! Men steinbit høres jo ikke ut som den verste trøsten. Jeg smugdrikker prosecco mens jeg venter på et tog som skal føre meg til en småby og en restaurantmeny jeg antar er inntrisang. Rapport! Kos dere og nyt det!Det var veldig godt og veldig koselig. Etterpå har vi hatt dvd-maraton med tre episoder av denne. Ikke helt like fantastisk som jeg husket fra 80-tallet, men morsomt gjensyn lell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. april 2009 #7332 Del Skrevet 18. april 2009 Dum start på helgen, da! Men det høres ut som om det tok seg opp etterhvert. Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. april 2009 Forfatter #7333 Del Skrevet 18. april 2009 Takk eilan, helgen har definitivt tatt seg opp! I dag har jeg satt ny pers i å slappe av: Sov i ni timer, sto opp litt før 11, spiste frokost og leste litt, sov fra 13 til 14, leste litt mer og greide jamen å sove en liten dupp til. Nå føler jeg meg ganske uthvilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 18. april 2009 #7334 Del Skrevet 18. april 2009 Hjelpe meg for et dovendyr du var i dag, da! Høres i grunn ut som du trengte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 18. april 2009 #7335 Del Skrevet 18. april 2009 Kan egentlig ikke huske sist jeg var helt uthvilt og utsovet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. april 2009 Forfatter #7336 Del Skrevet 18. april 2009 Hjelpe meg for et dovendyr du var i dag, da! Høres i grunn ut som du trengte det. Mulig det, selv om jeg egentlig ikke følte meg fryktelig trøtt i utgangspunktet. Kan egentlig ikke huske sist jeg var helt uthvilt og utsovet. Men så har vel du en levende vekkerklokke i hus, innbiller jeg meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. april 2009 Forfatter #7337 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har vært så utrolig i koma i helgen at jeg ikke en gang har fått laget ordentlig ukemeny. :dåne: I dag får vi overnattingsbesøk av en venninne som er i byen på kurs, men jeg må på et møte i ettermiddag, så det blir litt sen middag. Derfor laget jeg en gryte med Mamtas lam pasanda klar i går kveld, sånn at den bare behøver å putre seg ferdig. Dessuten har jeg drevet litt mer research på japansk mat, så jeg har et par middager jeg tenker å prøve ut: En med somennudler, kylling yakitori og brokkoli med sesamdressing, og en med misosuppe og tempura av hvit fisk og grønnsaker. Jeg gleder meg til å eksperimentere; når jeg oppdager nye ingredienser eller et "nytt" kjøkken blir jeg litt som en unge i lekebutikk - jeg vil prøve alt, med én gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 20. april 2009 #7338 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg gleder meg til å eksperimentere; når jeg oppdager nye ingredienser eller et "nytt" kjøkken blir jeg litt som en unge i lekebutikk - jeg vil prøve alt, med én gang. Det høres unektelig litt kjent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. april 2009 Forfatter #7339 Del Skrevet 21. april 2009 Veldig koselig med besøk i går, men det ble litt vel sent, kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 21. april 2009 #7340 Del Skrevet 21. april 2009 Av en eller anne grunn blir det for sent i seng og for tidlig opp hver eneste dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå