Nilma Skrevet 3. april 2009 Forfatter #7181 Del Skrevet 3. april 2009 *ser fram til referat* Oj, heldiggrisen Nilma! Nå sikter jeg i all hovedsak til Londonrestaurantene altså. Jeg gleder meg også til referat!Ulp. *prestasjonsangst* Cavahumør ici aussi! Nilma - gastronomenes svar på Ingerid Sletten av Sillejord. Kjenner meg igjen jeg også - men Nilma og jeg er jo én sjel i to kropper eller noe sånt, så det er ikke så overraskende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 3. april 2009 #7182 Del Skrevet 3. april 2009 Ingerid Sletten av Sillejord fremført av Lars Lillo-Stenberg er min favoritt gamlis-barnesang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 3. april 2009 #7183 Del Skrevet 3. april 2009 Her kan dere høre litt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 3. april 2009 #7184 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Vi hadde Lars Lillos barnesangplate da guttene var små. Den ble spilt til den ble utslitt. Men svigers var skeptiske. Han "sang ikke sangene slik de var vant til", og "endret på tonene" Endret 3. april 2009 av eilan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 3. april 2009 #7185 Del Skrevet 3. april 2009 Vi hadde Lars Lillos barnesangplate da guttene var små. Den ble spilt til den ble utslitt. Men svigers var skeptiske. Han "sang ikke sangene slik de var vant til", og "endret på tonene" Moren min sang Ingerid Sletten da jeg var liten. Den var på ondskapsreportoaret, en av de sangene om alltid fikk meg til å gråte. Hun sang med stor innlevelse, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 3. april 2009 #7186 Del Skrevet 3. april 2009 Vi hadde Lars Lillos barnesangplate da guttene var små. Den ble spilt til den ble utslitt. Men svigers var skeptiske. Han "sang ikke sangene slik de var vant til", og "endret på tonene" Jeg elsker den platen, og hører fremdeles på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. april 2009 #7187 Del Skrevet 4. april 2009 God helg, Nilma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 4. april 2009 #7188 Del Skrevet 4. april 2009 God påske, Nilma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. april 2009 Forfatter #7189 Del Skrevet 4. april 2009 God helg og god påske til dere også! I dag sto vi tidlig opp og dro til byen for å spise frokost på kaffebar. Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke gjør sånt oftere, det er jo så utrolig koselig. Mens vi satt der fikk vi en overraskende telefon fra søsteren min som var i byen for noen timer, så etter å ha gjort noen ærender plukket vi henne opp for å dra hjem til oss og drikke formiddagskaffe. Veldig hyggelig! Nå har vi kjørt besøket til flyplassen og vært på storhandel. Siden mannen har lovt å lage middag i dag også har jeg planer om å stenge meg inne på badet et par timer for litt vårpuss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 4. april 2009 #7190 Del Skrevet 4. april 2009 God helg og god påske til dere også! I dag sto vi tidlig opp og dro til byen for å spise frokost på kaffebar. Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke gjør sånt oftere, det er jo så utrolig koselig. Mens vi satt der fikk vi en overraskende telefon fra søsteren min som var i byen for noen timer, så etter å ha gjort noen ærender plukket vi henne opp for å dra hjem til oss og drikke formiddagskaffe. Veldig hyggelig! Nå har vi kjørt besøket til flyplassen og vært på storhandel. Siden mannen har lovt å lage middag i dag også har jeg planer om å stenge meg inne på badet et par timer for litt vårpuss. Ååå, det hørtes ut som en fantastisk lørdag! Jeg synes lørdager har en tendens til å bli så travle - vi skal handle og ordne ting som ikke blir gjort i løpet av lange ukedager på jobb, og utnytte tiden mens butikkene er åpne, og dertil gjerne rekke pol og diverse matbutikker. Frokost på kaffebar hørtes derimot nydelig fredelig ut. Jeg har selv en tilbakevendende drøm om lang lørdagschampagnelunsj på restaurant, men det drøyer litt med materialiseringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. april 2009 Forfatter #7191 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg kjenner at jeg sporenstreks har forelsket meg i konseptet lørdagschampagnelunsj. For en fantastisk idé! Det er sånt jeg aldri tenker på at man kan gjøre hjemme, lange lunsjer med vin til er liksom noe man har på ferie. Men tenk så deilig det ville være en sur februarlørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. april 2009 #7192 Del Skrevet 4. april 2009 God helg og god påske til dere også! I dag sto vi tidlig opp og dro til byen for å spise frokost på kaffebar. Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke gjør sånt oftere, det er jo så utrolig koselig. Mens vi satt der fikk vi en overraskende telefon fra søsteren min som var i byen for noen timer, så etter å ha gjort noen ærender plukket vi henne opp for å dra hjem til oss og drikke formiddagskaffe. Veldig hyggelig! Nå har vi kjørt besøket til flyplassen og vært på storhandel. Siden mannen har lovt å lage middag i dag også har jeg planer om å stenge meg inne på badet et par timer for litt vårpuss. Fantastisk lørdag! Jeg kaffebarfrokoster i helgene. Veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. april 2009 Forfatter #7193 Del Skrevet 4. april 2009 Fantastisk lørdag! Jeg kaffebarfrokoster i helgene. Veldig koselig! Jeg tror jeg skal ha som... ehh... påskeforsett å gjøre sånt oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 4. april 2009 #7194 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg har selv en tilbakevendende drøm om lang lørdagschampagnelunsj på restaurant, men det drøyer litt med materialiseringen. Jeg kjenner at jeg sporenstreks har forelsket meg i konseptet lørdagschampagnelunsj. For en fantastisk idé! Det er sånt jeg aldri tenker på at man kan gjøre hjemme, lange lunsjer med vin til er liksom noe man har på ferie. Men tenk så deilig det ville være en sur februarlørdag! Jeg er heller ikke flink til det. Men jeg har skumle planer om en søndagsbrunsj med champagne siden lørdagen allerede har forsvunnet. Det eneste som er dumt med sånne søndagsbrunsjer er at man like godt kan gå og legge seg etterpå og sove til mandag. Er det lørdag derimot, kan man bare flyte på champagne utover kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 4. april 2009 #7195 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg kjenner at jeg sporenstreks har forelsket meg i konseptet lørdagschampagnelunsj. For en fantastisk idé! Det er sånt jeg aldri tenker på at man kan gjøre hjemme, lange lunsjer med vin til er liksom noe man har på ferie. Men tenk så deilig det ville være en sur februarlørdag! Ikke sant! Jeg skal forfølge saken. Jeg er heller ikke flink til det. Men jeg har skumle planer om en søndagsbrunsj med champagne siden lørdagen allerede har forsvunnet. Det eneste som er dumt med sånne søndagsbrunsjer er at man like godt kan gå og legge seg etterpå og sove til mandag. Er det lørdag derimot, kan man bare flyte på champagne utover kvelden. *noterer argumenter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. april 2009 Forfatter #7196 Del Skrevet 4. april 2009 Nå er jeg nystriglet og pastamett, Richard Herrmann og rødvin neste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 4. april 2009 #7197 Del Skrevet 4. april 2009 Du lader opp til turen, skjønner jeg? Hva slags pasta var det, da (du kanskje allerede nevnt det)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. april 2009 Forfatter #7198 Del Skrevet 4. april 2009 Du lader opp til turen, skjønner jeg? Hva slags pasta var det, da (du kanskje allerede nevnt det)?Den gode gamle brokkoli- og ansjospastaen, tilberedt av mannen. Slett ikke verst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 4. april 2009 #7199 Del Skrevet 4. april 2009 Du skal se han ender med å ta over kjøkkenet fullstendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. april 2009 Forfatter #7200 Del Skrevet 4. april 2009 Ja, jeg sier jo jeg må få meg en ny hobby. Men i morgen er det lammeskanker, og sånne godsaker overlater jeg ikke til hvem som helst å tilberede. (Selv om det vel i sannhetens navn må være noe av det vanskeligste å mislykkes med.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå