Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke midnatt ennå, og alle ser ut til å ha tatt kveld. Tirsdagene på KG har tapt seg sjikkeli, ass. :snurt:

Jeg er her, men har også observert det samme :sukk:

Helt enig. Derfor gikk jeg og la meg før dette ble skrevet. :filer:

:fnise:

Ellers har jeg dessverre snudd døgnet for tiden - i retning A-menneskene, som styrer verden. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg dessverre snudd døgnet for tiden - i retning A-menneskene, som styrer verden. :grine:
Sviker! :jolie:

Jeg la meg 01.45, nå er jeg på jobb. :sprettoy: *mumler noe om at disse A-greiene kanskje har noe for seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sviker! :jolie:

Jeg hadde nok sittet lenger på KG hvis noen hadde forsøkt å bli litt festligere litt før. :slåss:

:fnise:

Når sant skal sies kjedet jeg meg såpass at jeg gikk og så en gammel reprise av House på NRK3 i stedet, etterfulgt av litt Letterman. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så til og med Letterman er altså festligere enn Fresi, nextlife og meg?!? :grine:

Som sagt - jeg var desperat. :sjenert:

Vi får gjøre det godt igjen neste tirsdag, alle sammen. :kose: Eller kanskje til og med litt før? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

:sjokk:

Som sagt - jeg var desperat. :sjenert:

Vi får gjøre det godt igjen neste tirsdag, alle sammen. :kose: Eller kanskje til og med litt før? :lur:

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slapp faktisk unna tako-h**vetet. Det stedet serverer uansett ikke helt min type pizza, men vi fikk bl.a. en type med bacon, purre og sorte oliven som var ok. Masse øl for å skylle ned, og resten av champagnen fra mandag da jeg kom hjem hjalp. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slapp faktisk unna tako-h**vetet. Det stedet serverer uansett ikke helt min type pizza, men vi fikk bl.a. en type med bacon, purre og sorte oliven som var ok. Masse øl for å skylle ned, og resten av champagnen fra mandag da jeg kom hjem hjalp. :nigo:

Det var godt du hadde adekvate remedier i hus. :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: Måtte jo redde smaksløkene mine fra varige traumer.

Det er det jeg alltid har sagt; Champagne kan redde en stakkar ut av mange utrivelige situasjoner. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes bacon, purre og oliven hørtes ganske godt ut, jeg. Jeg har dessuten glemt å skryte av mannen din. Middagen deres hørtes nydelig ut. :) Snart skal jeg være i din manns sted so to speak, og jeg lurer voldsomt på hva jeg skal prøve meg på. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bacon, purre og oliven hørtes ganske godt ut, jeg. Jeg har dessuten glemt å skryte av mannen din. Middagen deres hørtes nydelig ut. :)
Ingenting å si på ingrediensene, men det var litt mye deig og ost. ;) Flink mann og god middag, ja. :jepp:

Snart skal jeg være i din manns sted so to speak, og jeg lurer voldsomt på hva jeg skal prøve meg på. :fnise:
Så morsomt! :hoppe: Hva har du lyst på, da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å si på ingrediensene, men det var litt mye deig og ost. ;) Flink mann og god middag, ja. :jepp:

Så morsomt! :hoppe: Hva har du lyst på, da?

Aner ikke. :fnise: Jeg skal tenke litt på det og komme gråtende tilbake for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*venter på gråtende Fresi*

Nå som vi snart skal til London igjen har jeg tatt meg råd til å gjøre et innhogg i skapet med godsaker, så nå sitter jeg og koser meg med disse og Earl Grey fra samme sted. :)

Jeg har en lei tendens til å skulle spare på gode ting, av og til med det resultat at ting har blitt ødelagt før vi har fått spist dem. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...