Nilma Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #7141 Del Skrevet 31. mars 2009 Fugleinfluensa?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 31. mars 2009 #7142 Del Skrevet 31. mars 2009 Fugleinfluensa?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 31. mars 2009 #7143 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har vaffal ikke fugleinfluensa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #7144 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har vaffal ikke fugleinfluensa.Godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 1. april 2009 #7145 Del Skrevet 1. april 2009 Det er ikke midnatt ennå, og alle ser ut til å ha tatt kveld. Tirsdagene på KG har tapt seg sjikkeli, ass. Jeg er her, men har også observert det samme Helt enig. Derfor gikk jeg og la meg før dette ble skrevet. Ellers har jeg dessverre snudd døgnet for tiden - i retning A-menneskene, som styrer verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 1. april 2009 Forfatter #7146 Del Skrevet 1. april 2009 Ellers har jeg dessverre snudd døgnet for tiden - i retning A-menneskene, som styrer verden. Sviker! Jeg la meg 01.45, nå er jeg på jobb. *mumler noe om at disse A-greiene kanskje har noe for seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 1. april 2009 #7147 Del Skrevet 1. april 2009 Sviker! Jeg hadde nok sittet lenger på KG hvis noen hadde forsøkt å bli litt festligere litt før. :slåss: Når sant skal sies kjedet jeg meg såpass at jeg gikk og så en gammel reprise av House på NRK3 i stedet, etterfulgt av litt Letterman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 1. april 2009 Forfatter #7148 Del Skrevet 1. april 2009 Så til og med Letterman er altså festligere enn Fresi, nextlife og meg?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 1. april 2009 #7149 Del Skrevet 1. april 2009 Så til og med Letterman er altså festligere enn Fresi, nextlife og meg?!? Som sagt - jeg var desperat. Vi får gjøre det godt igjen neste tirsdag, alle sammen. Eller kanskje til og med litt før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 1. april 2009 #7150 Del Skrevet 1. april 2009 Ellers har jeg dessverre snudd døgnet for tiden - i retning A-menneskene, som styrer verden. Som sagt - jeg var desperat. Vi får gjøre det godt igjen neste tirsdag, alle sammen. Eller kanskje til og med litt før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 2. april 2009 #7151 Del Skrevet 2. april 2009 Hvordan går det her, da? Er man god og tako-mett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. april 2009 Forfatter #7152 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg slapp faktisk unna tako-h**vetet. Det stedet serverer uansett ikke helt min type pizza, men vi fikk bl.a. en type med bacon, purre og sorte oliven som var ok. Masse øl for å skylle ned, og resten av champagnen fra mandag da jeg kom hjem hjalp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 2. april 2009 #7153 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg slapp faktisk unna tako-h**vetet. Det stedet serverer uansett ikke helt min type pizza, men vi fikk bl.a. en type med bacon, purre og sorte oliven som var ok. Masse øl for å skylle ned, og resten av champagnen fra mandag da jeg kom hjem hjalp. Det var godt du hadde adekvate remedier i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. april 2009 Forfatter #7154 Del Skrevet 2. april 2009 Måtte jo redde smaksløkene mine fra varige traumer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. april 2009 #7155 Del Skrevet 2. april 2009 Måtte jo redde smaksløkene mine fra varige traumer. Det er det jeg alltid har sagt; Champagne kan redde en stakkar ut av mange utrivelige situasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. april 2009 Forfatter #7156 Del Skrevet 2. april 2009 Nettopp! Man burde egentlig ha noen småflasker parat i husapoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 2. april 2009 #7157 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg synes bacon, purre og oliven hørtes ganske godt ut, jeg. Jeg har dessuten glemt å skryte av mannen din. Middagen deres hørtes nydelig ut. Snart skal jeg være i din manns sted so to speak, og jeg lurer voldsomt på hva jeg skal prøve meg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. april 2009 Forfatter #7158 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg synes bacon, purre og oliven hørtes ganske godt ut, jeg. Jeg har dessuten glemt å skryte av mannen din. Middagen deres hørtes nydelig ut. Ingenting å si på ingrediensene, men det var litt mye deig og ost. Flink mann og god middag, ja. Snart skal jeg være i din manns sted so to speak, og jeg lurer voldsomt på hva jeg skal prøve meg på. Så morsomt! Hva har du lyst på, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 2. april 2009 #7159 Del Skrevet 2. april 2009 Ingenting å si på ingrediensene, men det var litt mye deig og ost. Flink mann og god middag, ja. Så morsomt! Hva har du lyst på, da? Aner ikke. Jeg skal tenke litt på det og komme gråtende tilbake for hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. april 2009 Forfatter #7160 Del Skrevet 2. april 2009 *venter på gråtende Fresi* Nå som vi snart skal til London igjen har jeg tatt meg råd til å gjøre et innhogg i skapet med godsaker, så nå sitter jeg og koser meg med disse og Earl Grey fra samme sted. Jeg har en lei tendens til å skulle spare på gode ting, av og til med det resultat at ting har blitt ødelagt før vi har fått spist dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå