Fakse Skrevet 17. mars 2009 #6901 Del Skrevet 17. mars 2009 Og nå ble jeg litt bortheftet av denne: Den var fiiiiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 17. mars 2009 #6902 Del Skrevet 17. mars 2009 Og her matprates det som vanlig. Jeg vil også til London... der har jeg ikke vært på årevis. Jeg får sjekke når mannen skal dit neste gang og bli med. Og angående gruyere... selvfølgelig hører den hjemme på et ostefat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #6903 Del Skrevet 18. mars 2009 Det har snødd (snør!) noe så vanvittig! :snø: Og dustebrøytemannen hadde selvsagt ikke vært der , så det var et i overkant spennende foretak å komme seg ut på hovedveien. Jeg liker egentlig vinter, men det trenger ikke komme mer snø nå, ellers takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 18. mars 2009 #6904 Del Skrevet 18. mars 2009 Her er det sol og full vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 18. mars 2009 #6905 Del Skrevet 18. mars 2009 Hjelpes, det var da litt av en dag brøyteren valgte å utebli. Tror det har kommet borti 30 cm snø i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #6906 Del Skrevet 18. mars 2009 Her er det sol og full vår. Hjelpes, det var da litt av en dag brøyteren valgte å utebli. Tror det har kommet borti 30 cm snø i natt...For å si det sånn, det er ikke første gangen han uteblir. Styret i borettslaget har prøvd å få tak i ham/dem, men får ikke svar på telefon, sjikkeli proft, azz. Så på Nordlys at det var kommer 33 cm snø siste døgn, og mesteparten var visstnok i natt - det tror jeg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 18. mars 2009 #6907 Del Skrevet 18. mars 2009 Så på Nordlys at det var kommer 33 cm snø siste døgn, og mesteparten var visstnok i natt - det tror jeg på! Stakkars dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 18. mars 2009 #6908 Del Skrevet 18. mars 2009 Oppmuntring i drittværet: Det kommer et nytt matprogram på TV2 i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #6909 Del Skrevet 18. mars 2009 Stakkars dere.Egentlig er jeg ikke så overrasket, jeg er jo den som i ukevis har helt kaldt vann i blodet på dem som har vært overbevist om at våren er på vei. Oppmuntring i drittværet: Det kommer et nytt matprogram på TV2 i kveld! Ja! Bra du minnet meg på det, jeg har sett reklamen, men glemt det. Tror jeg må legge huskelapp inn på mobilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 18. mars 2009 #6910 Del Skrevet 18. mars 2009 Oppmuntring i drittværet: Det kommer et nytt matprogram på TV2 i kveld! Igjen: Er det den Sigurd Sollien-saken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 18. mars 2009 #6911 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Jepp. Se her: http://www.tv2.no/omtv2/program/article2620310.ece Endret 18. mars 2009 av Ludovie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 18. mars 2009 #6912 Del Skrevet 18. mars 2009 Her er det i hvertfall vår og i beste vårtradisjon så kan jeg jo spørre om noen har noen gode ramsløkoppskrifter på lager? Tror jeg spør hver vår.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 18. mars 2009 #6913 Del Skrevet 18. mars 2009 Jepp. Se her: http://www.tv2.no/omtv2/program/article2620310.ece Jeg skal nok se på dette programmet, hadde de bare funnet en annen programleder. *sjepisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #6914 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg skal nok se på dette programmet, hadde de bare funnet en annen programleder. *sjepisk*Nei, Sigurd Sollien er kanskje ikke den programlederen jeg ville valgt, men det var ikke så ille som jeg fryktet. Og maten så jo helt fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #6915 Del Skrevet 19. mars 2009 Vårstemningen som var her for noen dager siden har definitivt forduftet, men det har i det minste - i hvert fall for øyeblikket - sluttet å snø. Et annet lyspunkt er kaffedate i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 19. mars 2009 #6916 Del Skrevet 19. mars 2009 Vårstemningen som var her for noen dager siden har definitivt forduftet, men det har i det minste - i hvert fall for øyeblikket - sluttet å snø. Et annet lyspunkt er kaffedate i ettermiddag. Her er også vinteren kommet tilbake med full styrke. Jeg er jo glad i vinter og snø, men etter noen dager med sol og snøsmelting var jeg kommet i vårmodus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 19. mars 2009 #6917 Del Skrevet 19. mars 2009 Værmeldingen herfra er skinnende, skarp vårsol, men kaldt. Så kaldt at kanonspretterten frivillig tok på seg vanter i morges. Og da er det kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 19. mars 2009 #6918 Del Skrevet 19. mars 2009 Og maten så jo helt fantastisk ut! Åff kårs! Det er Midt-Norge og Rogaland som har de beste råvarene her i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 19. mars 2009 #6919 Del Skrevet 19. mars 2009 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 19. mars 2009 #6920 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg synes også Sollien-programmet i går var ok, men ville gjerne hatt mindre menn i lyngen og mer detaljert matlaging (særlig mht hovedretten av hjort ble det mye harelabb ). til alle som har fått tilbakefall med :snø:! Her er det sol fra skyfri himmel nå, og jeg skal straks henge ut dyner til lufting (jobber hjemme i dag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå