Nilma Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #6881 Del Skrevet 15. mars 2009 Det kommer litt an på hva vi får tid til, men i hvert fall Waitrose, M&S og F&M. Vi har ikke kjøleskap på rommet denne gangen, så det begrenser litt hva vi kan handle, men jeg håper å kunne stikke innom en butikk like før vi drar for litt ost og sånt.Det slo meg forresten akkurat: Teen på Wolseley er det absolutt siste vi skal gjøre før vi drar, og det ligger på Piccadilly, så F&M er jo like i nærheten. De bør vel ha noen brukbare oster. Forresten Ludovie, var det du som nevnte Selfridges Food Hall en gang? Var det så at den er verdt et besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RZ1507 Skrevet 15. mars 2009 #6882 Del Skrevet 15. mars 2009 Vet dette ikke har noen som helst ting med saken å gjøre, og beklager for dette, men jeg kunne ikke la være å legge merke til at dine aller første innlegg er alle skrevet med et klokkeslett som slutter med 16 min Hehe, syns det var litt morsomt og nesten skummelt på samme tid Men det virket som en koselig dagbok du hadde ! :D Og beklager igjen for at jeg skrev noe så meningsløst men syns bare det var litt utenom det vanlige, hehe ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. mars 2009 #6883 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Det slo meg forresten akkurat: Teen på Wolseley er det absolutt siste vi skal gjøre før vi drar, og det ligger på Piccadilly, så F&M er jo like i nærheten. De bør vel ha noen brukbare oster. Bra timing! Noen ganger har jeg forresten fått legge ting i kjøleskapet i baren eller på kjøkkenet på hoteller jeg har bodd på. Forresten Ludovie, var det du som nevnte Selfridges Food Hall en gang? Var det så at den er verdt et besøk? Jo, så absolutt! Det er et par år siden jeg var der sist, og jeg tror jeg har hørt at det ikke er like bra som før. Allikevel, jeg kan ikke tenke meg at det har blitt så fryktelig dårlig. Dessuten er det en østersbar der, hvor man kan sette seg ned og spise østers og drikke champagne. Harvey Nichols' Food Hall er også bra, forresten. Endret 15. mars 2009 av Ludovie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #6884 Del Skrevet 15. mars 2009 Da skal jeg sannelig forsøke å få avlagt Selfridges et besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 15. mars 2009 #6885 Del Skrevet 15. mars 2009 Hvordan ble kalven? *har lest middagstråd igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #6886 Del Skrevet 15. mars 2009 Kalven ble veldig god! Mørt kjøtt i kremete saus med litt friskhet fra hvitvinen sånn at det ikke hverken ble for mektig eller tamt (som jeg synes vanlig frikassé kan være). Og selv om sausen ikke var tam, var den jo fremdeles ganske mild, sånn at den ikke overdøvet smaken på det fine kjøttet. Godt fornøyd altså, og har masse mat igjen som blir middag senere i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #6887 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg ble angrepet av en pose gougères da jeg var i fryseren for å ta opp brød i sted, jeg tror nesten jeg bare må ta livet av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 15. mars 2009 #6888 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Da merker jeg meg den oppskriften. Skjønner hva du mener med tam frikassé forresten - jeg pleier å bruke masse friskpresset sitron i sausen tilslutt, og masse finhakket dill og/eller persille for å balansere all sødmen og friske den opp litt. Men milde, forsiktige smaker er det jo uansett. Endret 15. mars 2009 av Aricia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #6889 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg tenkte faktisk på at jeg gjerne skulle hatt litt persille eller liknende i dag, jeg skal absolutt prøve å huske det om jeg lager gryten igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. mars 2009 #6890 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg ble angrepet av en pose gougères da jeg var i fryseren for å ta opp brød i sted, jeg tror nesten jeg bare må ta livet av dem. Stakkars. Ved nærmere ettertanke er jeg imidlertid dødsmisunnelig! :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. mars 2009 #6891 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg tenkte faktisk på at jeg gjerne skulle hatt litt persille eller liknende i dag, jeg skal absolutt prøve å huske det om jeg lager gryten igjen. Kjørvel er også godt, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #6892 Del Skrevet 15. mars 2009 Stakkars. Ved nærmere ettertanke er jeg imidlertid dødsmisunnelig! :slåss:Det er ikke så synd i meg, jeg skal ta en grusom hevn og drukne dem i rødvin. Kjørvel er også godt, synes jeg. Det ser jeg nesten aldri i butikkene her, men jeg skal legge meg det på minnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #6893 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har hatt ukarakteristisk lyst på vafler i det siste (normalt sett er jeg bare middels begeistret) og nå er jeg dessuten sterkt påvirket av vaffelpraten inne hos Fresi, så nå har jeg konsentrasjonsvansker her. Men jeg kom tilfeldigvis på at jeg har noe H-melk som må brukes opp. Plan: Lage vaffelrøre, dra på møte, få mannen til å servere nystekte vafler når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 16. mars 2009 #6894 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg har bare spist kald kantinevaffel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #6895 Del Skrevet 17. mars 2009 Kald kantinevaffel er bedre enn ingen vaffel! Jeg laget derimot rene luksusvaflene i går; jeg hadde både en skvett kremfløte og et beger ricotta som burde brukes opp, så begge deler gikk i vaflene. De ble gooode! Nå drikker jeg te, surfer på KG og venter på at it-gjengen skal bli ferdig med en eller annen oppdatering, sånn at jeg får gjort noe fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 17. mars 2009 #6896 Del Skrevet 17. mars 2009 Nå drikker jeg te, surfer på KG og venter på at it-gjengen skal bli ferdig med en eller annen oppdatering, sånn at jeg får gjort noe fornuftig. Du offrer deg med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #6897 Del Skrevet 17. mars 2009 Nja, det er vel mest det at jeg ikke har så mye annet å foreta meg når de har tatt ned mange av programmene jeg bruker. Jeg kunne selvsagt ryddet litt på pulten og ordnet litt med noen andre småting, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 17. mars 2009 #6898 Del Skrevet 17. mars 2009 *misunnelig på vafler* Og på surfing i påvente av ferdige oppdateringer. Her skal det nijobbes i dag, fra omtrent nuh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #6899 Del Skrevet 17. mars 2009 Og nå ble jeg litt bortheftet av denne: OPNJV-SK--k&feature=dir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #6900 Del Skrevet 17. mars 2009 *misunnelig på vafler* Og på surfing i påvente av ferdige oppdateringer. Her skal det nijobbes i dag, fra omtrent nuh. Gudd løkk! Her kommer nok "straffen" når jeg må prøve å ta igjen det forsømte når programmene er oppe igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå