Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Vi skal være fra lørdag til tirsdag (det er dagene det går direktefly), så det blir bare tre netter, men siden vi kommer tidlig lørdag og drar sent tirsdag får vi utnyttet tiden godt. :)

Tre år er alt for lenge, ja. Det er et halvt år siden sist jeg var der, og dét er for lenge, synes jeg. :anglofil: :sjenert:

Endret av Nilma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Det er meg, ja.

Jeg gleder meg sånn! :hoppe:

:hoppe: Jeg gleder meg til å lese mer om forberedelsene dine! :hoppe:

Jeg har forresten bestilt denne boka. Jeg gleder meg til den kommer i posten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Jeg gleder meg til å lese mer om forberedelsene dine! :hoppe:
Kan hende du blir lei etterhvert. :fnise:

Jeg har forresten bestilt denne boka. Jeg gleder meg til den kommer i posten. :)
Spennende! Når er det du skal til London, forresten?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I juli. :) Nå reiser dere?

Lei kommer jeg nok ikke til å bli, jeg kommer heller til å be om mer! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krynkel

Jeg signerer alt Salsera skrev! :opplyser: Eller, ikke alt. Jeg har jo ikek bestilt boken. :doh:

Forberedelser må behørlig dokumenteres i dagboken, ok!? Anglofili er noe også Krynkel lider av. Grunnet uforutsette (og forutsette) hendelser har det blitt 3 år siden sist gang jeg var der, og derfor går jeg litt i spinn nå som jeg øyner en mulighet å få følge andres planlegging og reise, om så bare fra sidelinjen.

Fy fader, jeg er rar. :ler: Jaja, rar og stolt av det.

Hvor skal dere bo, hva skal du se, hva, hva, hva hva???!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I juli. :) Nå reiser dere?
Påskeaften.

Lei kommer jeg nok ikke til å bli, jeg kommer heller til å be om mer! :fnise:
:ler:

Forberedelser må behørlig dokumenteres i dagboken, ok!?
Det blir de nok. ;)

Anglofili er noe også Krynkel lider av. Grunnet uforutsette (og forutsette) hendelser har det blitt 3 år siden sist gang jeg var der, og derfor går jeg litt i spinn nå som jeg øyner en mulighet å få følge andres planlegging og reise, om så bare fra sidelinjen.

Fy fader, jeg er rar. :ler: Jaja, rar og stolt av det.

Jeg synes ikke det er det minste rart, jeg blir også veldig giret på andres vegne når det planlegges turer til London/UK generelt. Det er nesten så jeg får lyst til å ta over planleggingen for dem. :ler:

Hvor skal dere bo, hva skal du se, hva, hva, hva hva???!
Det er to timer siden jeg bestilte, så planene er ikke spikret, akkurat. :ler: Men vi skal i hvert fall bo i Southwark, fant et utrolig godt tilbud på et relativt nytt Travelodge-hotell. Jeg har ikke brukt den kjeden før; de har rykte på seg for å være veldig basic, men helt ok, og akkurat dette hotellet får god omtale på TripAdvisor.

Ellers har jeg en meget fotballinteressert mann, så det blir nok et par fotballkamper, hvorav den ene i Watford, hvor vi også har venner vi planlegger å treffe (om de er hjemme da, har ikke snakket med dem enda). God mat er en selvfølge, så det blir nok noen restaurantbesøk. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elastica

Som seg hør og bør fra denne kanten forventer jeg fargekodet tidsskjema. :filer:

Og fyldig referat som gir meg reiselyst.

HeldigNilma! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

London :hoppe:
Jaaa! :hoppe:

Som seg hør og bør fra denne kanten forventer jeg fargekodet tidsskjema. :filer:
Det er vel ikke helt usannsynlig. :nigo:

Og fyldig referat som gir meg reiselyst.
Skal se hva jeg kan gjøre. ;)

Ulp. :overrasket:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulp. :overrasket:

Det morsomte var sabotasje-skumlingen i Daily Mail:

"If this was a Miss Marple drama the finger of blame would surely point at Gordon Ramsay, the only other contender for Britain’s greatest living chef and a man eager to divert attention from his own travails — allegations of an affair and claims that he embel­lished his football career. But sadly for the scriptwriter of this particular mystery the Scot­tish chef has a cast-iron alibi".

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomte var sabotasje-skumlingen i Daily Mail:

"If this was a Miss Marple drama the finger of blame would surely point at Gordon Ramsay, the only other contender for Britain’s greatest living chef and a man eager to divert attention from his own travails — allegations of an affair and claims that he embel­lished his football career. But sadly for the scriptwriter of this particular mystery the Scot­tish chef has a cast-iron alibi".

:lur:

Ja, jeg leste det. :rulle:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke spesielt, nei. :sprettoy: Men jeg har lyst til å spise på Fat Duck en gang - tror jeg, da. Jeg må bare bestemme meg for om det høres mest fantastisk eller mest sært ut. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt, nei. :sprettoy: Men jeg har lyst til å spise på Fat Duck en gang - tror jeg, da. Jeg må bare bestemme meg for om det høres mest fantastisk eller mest sært ut. :fnise:

:Nikke:

Jeg har noe av det samme forholdet til Noma - det er liksom ikke et sted man går for å kose seg og slappe av, men noe man må være spesielt innstilt på og opplagt til (hvilket også må gjelde de man evt drar dit sammen med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: Jada! Jeg har bare ikke så fryktelig mye å meddele i dag.

Men jeg har kommet med en ananas-uttalelse. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...