Nilma Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #6761 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvor? Jeg har akutt brunostbehov, nämligen.På Obs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 3. mars 2009 #6762 Del Skrevet 3. mars 2009 *spiser grovbrød med brunost og drikker Malabar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #6763 Del Skrevet 3. mars 2009 Snavla på deg Aricia, jeg er sulten! :slåss: Men jeg har med rester av grønnsakgrateng til lunsj, det er bare litt tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 3. mars 2009 #6764 Del Skrevet 3. mars 2009 Au. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #6765 Del Skrevet 3. mars 2009 Pyse, det var ikke så hardt. Ynnsjyll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 3. mars 2009 #6766 Del Skrevet 3. mars 2009 Rødvin før lønsj lar seg høre. *langer over siste brunostskivebit til Nilma med lavt blodsukker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #6767 Del Skrevet 3. mars 2009 *langer over siste brunostskivebit til Nilma med lavt blodsukker*Du merket det på aggresjonsnivået? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 3. mars 2009 #6768 Del Skrevet 3. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #6769 Del Skrevet 3. mars 2009 Avslørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 3. mars 2009 #6770 Del Skrevet 3. mars 2009 Glemte: Jeg fant kardemommebrunost i butikken i går. Den var kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. mars 2009 #6771 Del Skrevet 3. mars 2009 SÅ heldige dere er! I min vanligvis så velassorterte dagligvarebutikk har de ørten forskjellige typer brunost. Men ikke kardemommeosten. Forøvrig kan jeg anbefale bestemorosten fra Tine. Fra i området der jeg gjorde feltobservasjoner tidigere i år. Deilig på vafler! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #6772 Del Skrevet 3. mars 2009 SÅ heldige dere er! I min vanligvis så velassorterte dagligvarebutikk har de ørten forskjellige typer brunost. Men ikke kardemommeosten. Har du sett i det siste? Jeg tror i hvert fall den akkurat har kommet her, jeg har ikke sett den tidligere. Husgjesten vår har tilbudt seg å bake brød i dag, så jeg gleder meg allerede til kvelds; ferskt brød med Kviteseidsmør og kardemommeost. Forøvrig kan jeg anbefale bestemorosten fra Tine. Fra i området der jeg gjorde feltobservasjoner tidigere i år. Deilig på vafler! :rødme:Jeg så faktisk på den her om dagen, men jeg er litt pyse når det gjelder (brun) geitost. Har den veldig utpreget "geitesmak"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. mars 2009 #6773 Del Skrevet 3. mars 2009 Har du sett i det siste? Jeg tror i hvert fall den akkurat har kommet her, jeg har ikke sett den tidligere. Husgjesten vår har tilbudt seg å bake brød i dag, så jeg gleder meg allerede til kvelds; ferskt brød med Kviteseidsmør og kardemommeost. Jeg så faktisk på den her om dagen, men jeg er litt pyse når det gjelder (brun) geitost. Har den veldig utpreget "geitesmak"? for muligheten for at en kan være nyankommet her også! Og - ja! Den smaker geitost - men samtidig er den herlig søt og syrlig og god. Og den har en helt fantastisk farge. Helt nydelig i viltsaus, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 3. mars 2009 #6774 Del Skrevet 3. mars 2009 Husgjesten vår har tilbudt seg å bake brød i dag, så jeg gleder meg allerede til kvelds; ferskt brød med Kviteseidsmør og kardemommeost. Dæven. Det fikk jeg også lyst på. Men har ingen av delene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #6775 Del Skrevet 3. mars 2009 Kanskje jeg får kvinne meg opp og gi bestemorsosten en sjanse. (Litt nifst navn, forresten; geitost er laget av geitemelk, fåreost er laget av fåremelk, bestemorsost... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 3. mars 2009 #6776 Del Skrevet 3. mars 2009 *nekter å spise bestemorsost* Fant den kardemommeosten på en lokal butikk, den smakte godt men den er ganske søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 3. mars 2009 #6777 Del Skrevet 3. mars 2009 Kanskje jeg får kvinne meg opp og gi bestemorsosten en sjanse. (Litt nifst navn, forresten; geitost er laget av geitemelk, fåreost er laget av fåremelk, bestemorsost... ) Nesten som The Body Shop, der mannen min alltid nekter å gå inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 3. mars 2009 #6778 Del Skrevet 3. mars 2009 Fant den kardemommeosten på en lokal butikk, den smakte godt men den er ganske søt. Veldig. Men nydelig til bolle. Eller müslibrød. Nesten som The Body Shop, der mannen min alltid nekter å gå inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. mars 2009 #6779 Del Skrevet 3. mars 2009 Jammen - jeg er jo så glad i pultost...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #6780 Del Skrevet 3. mars 2009 *nekter å spise bestemorsost* Fant den kardemommeosten på en lokal butikk, den smakte godt men den er ganske søt.Det er derfor man trenger et godt lag smør under for å balansere. Nesten som The Body Shop, der mannen min alltid nekter å gå inn. Jammen - jeg er jo så glad i pultost...? Nå har jeg opptil flere bilder og tolkninger i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå