Gjest Elastica Skrevet 1. mars 2009 #6741 Del Skrevet 1. mars 2009 Sjedeli. Hikk. Jeg gruer meg nemlig til spinningtime om sjokkerende ni timer. Ikke har jeg noe rent tøy heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 1. mars 2009 #6742 Del Skrevet 1. mars 2009 Hikk. Jeg gruer meg nemlig til spinningtime om sjokkerende ni timer. Ikke har jeg noe rent tøy heller. På spinningtime blir det så fort skittent likevel, så det er ikkeno problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 1. mars 2009 #6743 Del Skrevet 1. mars 2009 På spinningtime blir det så fort skittent likevel, så det er ikkeno problem. Nettopp. Til og med håret er skittent, men fletter får duge. Nå M Å jeg legge meg. Men kg er mye gøyere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 1. mars 2009 #6744 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg måtte bare innom for å fortelle at vi begge var veldig fornøyde med tarka dal. Jeg er ikke så glad i sennep, så det utelot jeg. Enda har jeg litt chana dal stående, så jeg tror jeg må lage denne en gang til om ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #6745 Del Skrevet 2. mars 2009 Så herlig med vellykket middagsselskap! Forresten: Monsooned Malabar i presskanna mi i dag!Du kommer deg! Nilma! (Jeg har altså ikke fått oppdatert meg, men vil gjerne gi deg æren av en veldig god tomatbasert rødt svineknokegryte med hvite linser og kikerter som jeg har laget på hytta.) Oppdatering senere, når jeg er edru.:klø: Jeg kan ikke huske å ha laget noe sånt, men jeg tar gjerne på meg æren, jeg. Hikk. Jeg gruer meg nemlig til spinningtime om sjokkerende ni timer. Ikke har jeg noe rent tøy heller. Jeg måtte bare innom for å fortelle at vi begge var veldig fornøyde med tarka dal. Jeg er ikke så glad i sennep, så det utelot jeg. Enda har jeg litt chana dal stående, så jeg tror jeg må lage denne en gang til om ikke så lenge. Den Mamta-oppskriften? Så bra, jeg synes også den var kjempegod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 2. mars 2009 #6746 Del Skrevet 2. mars 2009 God morgen, Nilma! Her er dustete snøvær som vanlig, men jeg har i alle fall fått i meg dagens første kaffe og det er da noe. Ønsker deg en strålende, fantastisk og effektiv dag! (Jepp, jeg leker være-glad-leken. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #6747 Del Skrevet 2. mars 2009 God morgen, Nilma! Her er dustete snøvær som vanlig, men jeg har i alle fall fått i meg dagens første kaffe og det er da noe. Ønsker deg en strålende, fantastisk og effektiv dag! (Jepp, jeg leker være-glad-leken. )Sånne Pollyanna-takter før klokken 10 (egentlig når som helst) gir meg vanligvis lyst til klaske noen med håndvesken, men jeg ser stort på det i dag. Ditto til deg! (Foreløpig ser det ikke ut til å bli en særlig effektiv dag, serveren jeg jobber mot er nede, og IT-gjengen vet ikke når de får den opp igjen. Jaja, jeg kan i det minste KG-oppdatere meg med god samvittighet. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 2. mars 2009 #6748 Del Skrevet 2. mars 2009 Det var den oppskriften du linket til i middagstråden, ja. (Foreløpig ser det ikke ut til å bli en særlig effektiv dag, serveren jeg jobber mot er nede, og IT-gjengen vet ikke når de får den opp igjen. Jaja, jeg kan i det minste KG-oppdatere meg med god samvittighet. ) Det er ikke så galt at det ikke er godt for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 2. mars 2009 #6749 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg var litt sur på bilen i går; stasjonsvogn med hundebur bak gjør at det ikke alltid er like lett å beregne, og det var ikke helt ukomplisert å få snudd krigsskipet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #6750 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg skjønte det var noe, det var hakket før jeg gikk tilbake for å lete etter deg. Forresten var det veldig hyggelig å treffes igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 2. mars 2009 #6751 Del Skrevet 2. mars 2009 Slik er det ofte når man forsøker seg på latmannsløsninger; de viser seg å være mer energikrevende til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 2. mars 2009 #6752 Del Skrevet 2. mars 2009 Du kommer deg! [...] I går ble den for svak, var litt sånn ballerinapiss (nei, hva var ordet, igjen?), så i dag doblet jeg kaffemengden og den gjorde litt mer av seg. Kopp to snart coming up, så skal jeg nok komme med en analyse innen rimelig tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 2. mars 2009 #6753 Del Skrevet 2. mars 2009 God morgen Nilma! *skamløst selvutleverende* Håper nettet er nede framdeles sånn at du får en fin dag på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #6754 Del Skrevet 2. mars 2009 I går ble den for svak, var litt sånn ballerinapiss (nei, hva var ordet, igjen?), så i dag doblet jeg kaffemengden og den gjorde litt mer av seg. Kopp to snart coming up, så skal jeg nok komme med en analyse innen rimelig tid. Danserinnepiss, men bevares, ballerinaer er da danserinner. God morgen Nilma! *skamløst selvutleverende* Håper nettet er nede framdeles sånn at du får en fin dag på jobb. Nei, serveren kom opp i 9-tiden, så da var det (nesten ) slutt på moroa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. mars 2009 #6755 Del Skrevet 2. mars 2009 Danserinnepiss! *lærevillig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 2. mars 2009 #6756 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg prøvde meg på ny type kaffe i dag - Mocca Sumatra fra anerkjent kaffebrenneri, men jeg er nok blitt tungt Malabar-avhengig, er jeg redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. mars 2009 #6757 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg prøvde meg på ny type kaffe i dag - Mocca Sumatra fra anerkjent kaffebrenneri, men jeg er nok blitt tungt Malabar-avhengig, er jeg redd. Nei, vi vet jo at kulinarisk variasjon ikke er helt din greie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #6758 Del Skrevet 3. mars 2009 Danserinnepiss! *lærevillig*Uttrykket stammer enten fra min bestemor eller en gammel tante, jeg husker ikke hvem i farten. Jeg prøvde meg på ny type kaffe i dag - Mocca Sumatra fra anerkjent kaffebrenneri, men jeg er nok blitt tungt Malabar-avhengig, er jeg redd. Jepp. Jeg går litt lei av og til, bruker en pose av noe annet (for tiden Santa Alina på jobb og Guatemala Antigua hjemme), og så er det rett tilbake til gode, gamle Malabar. Nei, vi vet jo at kulinarisk variasjon ikke er helt din greie På det kulinariske området har vi for tiden kokk som serverer middag når vi kommer hjem fra jobb - gjevt! I går fikk vi grønnsakgrateng, som jeg ikke har spist på mange år, og nesten har glemt hvor godt det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #6759 Del Skrevet 3. mars 2009 Glemte: Jeg fant kardemommebrunost i butikken i går. Den var kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 3. mars 2009 #6760 Del Skrevet 3. mars 2009 Glemte: Jeg fant kardemommebrunost i butikken i går. Den var kjempegod! Hvor? Jeg har akutt brunostbehov, nämligen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå