Nilma Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6601 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvem er Pipp? En baby? Eller en hvalp? Gratulerer som KG-tanter, uansett!Lille pipp er en baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6602 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg er trøtt, lei og har hodepine. Heldigvis er det kun kort tid til det er ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 17. februar 2009 #6603 Del Skrevet 17. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 17. februar 2009 #6604 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg er trøtt, lei og har hodepine. Heldigvis er det kun kort tid til det er ferie. Jeg er sur. Og det er ikke ferie i sikte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6605 Del Skrevet 17. februar 2009 Takk! Jeg er sur. Og det er ikke ferie i sikte Uffda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 17. februar 2009 #6606 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg er trøtt, lei og har hodepine. Heldigvis er det kun kort tid til det er ferie. Ferie? Skal dere til London eller noe annet spennende igjen? Vi har forresten begynt å snakke om en langhelg i sommer. Det gikk ikke i fjor, men i år tror jeg vi skal få til en liten tur til London. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6607 Del Skrevet 17. februar 2009 Vi skal til Vestlandet for å være en uke med svigerfamilien, og bare slappe av og kose oss - deilig! Håper dere får til London-tur, salsera - det er jo byen sin, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 17. februar 2009 #6608 Del Skrevet 17. februar 2009 Sender snacks og vin til de som er trøtte, leie og sure, både med og uten ferie. Det blir forhåpentligvis likar i mårrå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6609 Del Skrevet 17. februar 2009 Ferdigpakket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 17. februar 2009 #6610 Del Skrevet 17. februar 2009 Ferieheldige! Snart er det imidlertid ferie her også. Jeg skal også ha en hel uke. Luksus. Kg-tanter. Kg-tanter, kaklehøner, kg-høner, kakletanter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6611 Del Skrevet 17. februar 2009 Ferieheldige! Snart er det imidlertid ferie her også. Jeg skal også ha en hel uke. Luksus. Skal dere noe sted? Kg-tanter. Kg-tanter, kaklehøner, kg-høner, kakletanter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 17. februar 2009 #6612 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Drar dere alt i morgen? Jeg trodde du satt og gledet deg til helgen. Jeg håper dere får en flott tur, men samtidg er jeg litt trist fordi det da ikke blir noen matdagbok å lese i. Ludovie og Eurydike, det begynner å bli på tide med dagbok! Endret 17. februar 2009 av salsera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 17. februar 2009 #6613 Del Skrevet 17. februar 2009 Ludovie og Eurydike, det begynner å bli på tide med dagbok! Signeres med to streker under svaret. Så deilig med ferie, Nilma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 17. februar 2009 #6614 Del Skrevet 17. februar 2009 Skal dere noe sted? Vi skal til fjells. Jeg skal være der hele uka med ungene, mannen skal jobbe noen dager i midten. Det er praktisk med kort vei opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6615 Del Skrevet 17. februar 2009 Drar dere alt i morgen? Jeg trodde du satt og gledet deg til helgen. Jeg håper dere får en flott tur, men samtidg er jeg litt trist fordi det da ikke blir noen matdagbok å lese i. Din egen, da? Jeg likte i hvert fall tortillabakeskildringen veldig godt. Ludovie og Eurydike, det begynner å bli på tide med dagbok! Ellers er dere selvsagt hjertelig velkommen til å holde fortet her til jeg er tilbake. Signeres med to streker under svaret. Så deilig med ferie, Nilma! Ferie blir deilig, og jeg er til og med så sær at jeg gleder meg til å treffe svigers. Vi skal til fjells. Jeg skal være der hele uka med ungene, mannen skal jobbe noen dager i midten. Det er praktisk med kort vei opp.Høres ut som en bra plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 17. februar 2009 #6616 Del Skrevet 17. februar 2009 Kan du rangle i natt, da, siden du drar i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6617 Del Skrevet 17. februar 2009 Vel, jeg må opp i 5-tiden (), så jeg burde strengt tatt legge meg nå, men det er jo så kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 17. februar 2009 #6618 Del Skrevet 17. februar 2009 Vel, jeg må opp i 5-tiden (), så jeg burde strengt tatt legge meg nå, men det er jo så kjedelig. Da er det like greit å gå rundt. Jeg har egentlig en travel dag selv i morgen, og må helst starte tidlig... *kremt* Lang reisevei, da kanskje - får du sovet litt underveis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 17. februar 2009 #6619 Del Skrevet 17. februar 2009 Din egen, da? Jeg likte i hvert fall tortillabakeskildringen veldig godt. Ellers er dere selvsagt hjertelig velkommen til å holde fortet her til jeg er tilbake. Ferie blir deilig, og jeg er til og med så sær at jeg gleder meg til å treffe svigers. Høres ut som en bra plan! Jeg er blitt litt hektet. Jeg hadde lyst til å bake flere da jeg kom hjem. Men når meksikaneren spør hvordan det gikk, tror jeg at jeg muligens skal pynte bittelitt på historen og bare fortelle del 1. Han kjenner meg mest som en seriøs person, så jeg må passe ryktet mitt litt. Men det er mer liv her inne hos deg. Vel, jeg må opp i 5-tiden (), så jeg burde strengt tatt legge meg nå, men det er jo så kjedelig. Da er det like greit å gå rundt. Jeg har egentlig en travel dag selv i morgen, og må helst starte tidlig... *kremt* Lang reisevei, da kanskje - får du sovet litt underveis? Jeg håper for deres del at dere skal fly og ikke kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6620 Del Skrevet 17. februar 2009 Da er det like greit å gå rundt. Jeg har egentlig en travel dag selv i morgen, og må helst starte tidlig... *kremt* Lang reisevei, da kanskje - får du sovet litt underveis?Gå rundt var ikke så dumt. Det er vel ikke helt usannsynlig at jeg sovner på flyet, kjenner jeg meg rett. Jeg er blitt litt hektet. Jeg hadde lyst til å bake flere da jeg kom hjem. Men når meksikaneren spør hvordan det gikk, tror jeg at jeg muligens skal pynte bittelitt på historen og bare fortelle del 1. Han kjenner meg mest som en seriøs person, så jeg må passe ryktet mitt litt. Jeg håper for deres del at dere skal fly og ikke kjøre. Vi skal definitivt fly, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå