Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Like før jeg legger ut teletorgtjeneste, synske nextlife guider deg gjennom AMundersøkelser, lzm :ler:
Hvor var du da jeg var så dum å si ja til å fylle ut et spørreskjema på hundreogørten sider for en stund siden?!?

Jeg hadde store problemer med nettet forrige natt, så det kan godt hende det er en beskjed til natteranglere :lur:
Det må være A-menneskene som har kuppet internett! :sjokk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nextlife
Hvor var du da jeg var så dum å si ja til å fylle ut et spørreskjema på hundreogørten sider for en stund siden?!?

Neste gang får du bare rope, jeg svarer på alt :)

A-menneskene skal la internettet vårt være i fred når det er natt. Legge seg å sove skal de :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Neste gang får du bare rope, jeg svarer på alt :)

A-menneskene skal la internettet vårt være i fred når det er natt. Legge seg å sove skal de :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer forresten på om A-menneskene har kidnappet Fresi og Eurydike, det var merkelig stille fra den fronten i natt :hakeslepp:
Tanken har slått meg, ja. *bekymret*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception

God morgen, Nilma. :kaffekopp: Jeg var oppe 0515, for mannen tok førsteflyet til Oslo, og jeg gikk tur med hunden, og greier. Så langt, alt bra. Men så tok jeg bussen til jobb.... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Jeg lurer forresten på om A-menneskene har kidnappet Fresi og Eurydike, det var merkelig stille fra den fronten i natt :hakeslepp:

Tanken har slått meg, ja. *bekymret*

Vet ikke hva som skjedde med Fresi, men jeg jobbet, akkurat som jeg hadde planlagt, :tunge1: omtrent like lenge som dere ranglet, ser det ut til. :ler:

Men jeg var ikke på jobb før 8 i morges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som skjedde med Fresi, men jeg jobbet, akkurat som jeg hadde planlagt, :tunge1: omtrent like lenge som dere ranglet, ser det ut til. :ler:
Prektigpetra! :slåss:

Men jeg var ikke på jobb før 8 i morges.
Det var jeg. :sprettoy:

Jeg har ikke fått Good Food i dag heller :grine:

Lurer på hvor lenge jeg skal være tålmodig før jeg maser på dem :sjenert:

Hm, jeg greier ikke å huske om det tok spesielt lang tid før jeg fikk første nummer da jeg begynte å abonnere. :klø: De er for såvidt greie å mase på, og ganske raske til å svare; jeg har nemlig måttet mase noen ganger tidligere, men som sagt tror jeg de har fått orden på leveransene, så forhåpentligvis får du snart bladet ditt. (Jeg kjenner meg forresten veldig godt igjen i å vente utålmodig på månedens utgave. :fnise:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Når man ser på det jeg har utført siden jeg kom hit kjenner jeg meg ikke spesielt prektig, akkurat. :sjenert: Dessuten ble jeg bortheftet i en halvtime av en datamann som absolutt skulle installere noe greier. :sur:

Men da skylder jeg på datamannen, det er hans feil at jeg ikke har gjort stort. Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ok, denne er til Nilma også, siden det er hennes bok:

3 store, rå rødbeter

4 halve langtidsbakte tomater (3-4 timer, 100-125 g, med olivenolje, melis/sukkerdryss og salt/pepper. Jeg brukte nok dobbelt så mange)

40 g usaltet smør

2 ss crème fraîche

Bak tomatene. Kok rødbetene møre, skrell og del i biter. Ha alt i blender, og smak til. Kan lages klar på forhånd og varmes opp igjen.

Og ja, jeg ble også tiltrukket av den uvanlige kombinasjonen, som virkelig innfridde! :tommelsmil: Men veldig intens smak, så det passer perfekt som én av flere enkle retter i et middagsselskap, feks.

Nå har jeg akkurat tatt tomatene ut av ovnen, så i morgen blir det puré. :tommelsmil: Jeg har spekulert litt på noe mer tilbehør; jeg vurderer å steke/grille squashskiver og ha på valnøttdressing (hakkede nøtter, valnøttolje og sherryeddik). Tror det vil funke både mht. konsistens (lyst på noe å tygge på til myk puré), smak og farge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Mens vi snakker om nakne meteorologer i tirsdagsboka, gjemmer Eurydike seg for at vi ikke skal se at hun sikler. Gjennomskuet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde siklingen skyldtes min eminente squashidé. :grine: Men jeg må si at jeg synes nevnte meteorolog er et hakk ned fra Si, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...