Fresi Skrevet 9. februar 2009 #6321 Del Skrevet 9. februar 2009 Rødbetepuré + ostesufflé = ny spyttskrekkhøydare! Her i huset gaflet Noen restene rett ut av gryten før jeg fikk sjansen til å prøve det der! PS: Jeg har skrevet og vært flink og intelligent siden forrige rødbetepost. Flinka! Spyttskrekkhøydare. Det er lenge siden jeg har sett noe til djevelskapen nå, forresten. Kan den ha dødd fullstendig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 9. februar 2009 #6322 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg SA ynnsjyll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 9. februar 2009 #6323 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg SA ynnsjyll. Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. februar 2009 #6324 Del Skrevet 9. februar 2009 Har du fått nyeste Good Food i posten enda? Jeg har jo bestillt abbonement, og venter det skulle visst komme fra og med mars-nummeret. Utålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #6325 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har fått det, ja. Før var det mye tull og forsinkelser, men det er blitt mye bedre, så du får nok ditt snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. februar 2009 #6326 Del Skrevet 9. februar 2009 Krysser fingrene, må jo rekke å lese det før jeg blir opptatt med andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 9. februar 2009 #6327 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg fikk Good Food på lørdag, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #6328 Del Skrevet 9. februar 2009 Trøtt og sliten, men har ikke lyst til å legge meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 9. februar 2009 #6329 Del Skrevet 9. februar 2009 Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 9. februar 2009 #6330 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg er også trøtt, men har peppet meg opp på espresso, og drøyer nå tiden på KG før jeg skal nattjobbe litt med Lynley som akkompagnement. *vil ikke* Jeg frykter jeg vil kunne lokkes til timevis med nettrangling i stedet. Men jeg må få noe ferdig til i morgen tidlig, så noen knallgod idé er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #6331 Del Skrevet 9. februar 2009 Samme her. Jeg er også trøtt, men har peppet meg opp på espresso, og drøyer nå tiden på KG før jeg skal nattjobbe litt med Lynley som akkompagnement. *vil ikke* Jeg frykter jeg vil kunne lokkes til timevis med nettrangling i stedet. Men jeg må få noe ferdig til i morgen tidlig, så noen knallgod idé er det ikke.Du planlegger altså å nattjobbe? Dessuten er jeg sulten, men har ingenting godt å spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 9. februar 2009 #6332 Del Skrevet 9. februar 2009 Du planlegger altså å nattjobbe? Ja - er det feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #6333 Del Skrevet 9. februar 2009 I grunnen ikke, jeg bare tenker på det som en absolutt siste utvei, ikke no man planlegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 9. februar 2009 #6334 Del Skrevet 9. februar 2009 Med den mildt sagt sinnsyke døgnrytmen jeg har for tiden burde jeg også bruke natten til å jobbe, ikke fjase på nettet, og se verdens dårligste tv-programmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 9. februar 2009 #6335 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er en siste utvei også, på sett og vis, dvs jeg gjør det ikke akkurat for min fornøyelses skyld. Men når man først har jobbet hele dagen er det bedre med pause etter middag og noen timer utover (til A-mennesket legger seg) før man setter i gang igjen. Dessuten er det stille og rolig om natten, og man blir mer flytende og kreativ i hodet. Samt litt dummere neste dag, visstnok, iflg ny forskning. *legger igjen litt Lindt til Nilma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #6336 Del Skrevet 9. februar 2009 Med den mildt sagt sinnsyke døgnrytmen jeg har for tiden burde jeg også bruke natten til å jobbe, ikke fjase på nettet, og se verdens dårligste tv-programmer Godt poeng! Og jeg burde muligens legge meg før jeg pådrar meg sinnsyk døgnrytme, menneh... Det er en siste utvei også, på sett og vis, dvs jeg gjør det ikke akkurat for min fornøyelses skyld. Men når man først har jobbet hele dagen er det bedre med pause etter middag og noen timer utover (til A-mennesket legger seg) før man setter i gang igjen. Dessuten er det stille og rolig om natten, og man blir mer flytende og kreativ i hodet.Det er sant! (Jeg tror alle hjemmeeksamener og store deler av hovedfagsoppgaven min ble skrevet om natten.) Samt litt dummere neste dag, visstnok, iflg ny forskning. Tror jeg ikke noe på, det er bare sånn derre dum stattestikk. *legger igjen litt Lindt til Nilma* Lindt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #6337 Del Skrevet 9. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 9. februar 2009 #6338 Del Skrevet 9. februar 2009 Du er vel ikke trøtt? Jeg har vært riktig flink, jeg har svart på en arbeidsmiljøundersøkelse for mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #6339 Del Skrevet 9. februar 2009 Du er virkelig flink, nextlife! Tankelesning neste, antar jeg? Og ja, jeg er trøtt, men gidder ikke legge meg. Jeg ble forresten akkurat kastet ut av internett, lurer på om det er noen som forsøker å fortelle meg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 10. februar 2009 #6340 Del Skrevet 10. februar 2009 Du er virkelig flink, nextlife! Tankelesning neste, antar jeg? Og ja, jeg er trøtt, men gidder ikke legge meg. Jeg ble forresten akkurat kastet ut av internett, lurer på om det er noen som forsøker å fortelle meg noe. Like før jeg legger ut teletorgtjeneste, synske nextlife guider deg gjennom AMundersøkelser, lzm Jeg hadde store problemer med nettet forrige natt, så det kan godt hende det er en beskjed til natteranglere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå