Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Åh..... minnebok!!

Roser er røde

Fioler er blå

eh..... var visst alt jeg husket.... :sjenert:

Det nok i massevis, vi kan da ikke risikere å bikke helt over i Kinkade-helvetet heller.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det nok i massevis, vi kan da ikke risikere å bikke helt over i Kinkade-helvetet heller.

Nei, det er sant! Bra du minner meg på at man ikke skal trekke klisjeene for langt. Glmte meg litt bort på grunn av denne tidligere nevnte..... hm.. "dekoratøren"... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt lyst til å være kresen når det gjelder hvem jeg legger til på Facebook, men jeg føler meg litt slem når jeg ignorer. :sjenert: Det er helt tydelig at enkelte bare legger til hvem som helst for å få mange venner, jeg har f.eks. fått friend request fra en jeg knapt har hørt navnet på og som jeg aldri har vekslet et ord med i hele mitt liv (men jeg skjønte jo sammenhengen da jeg så at han hadde over 600 venner). Sånne synes jeg det er helt greit å ignorere, men når jeg får requests fra gamle klassekamerater som jeg ikke har sett på minst 10 år synes jeg det er litt verre. For ikke å snakke om en egentlig hyggelig, men fryktelig slitsom fyr som det rett og slett er litt synd i, så dårlig stelt er det med de sosiale antennene. :vetikke:

Sånt spekulerer altså jeg på i dag. Nevnte jeg at jeg vurderer å skaffe meg et liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife
Sånt spekulerer altså jeg på i dag. Nevnte jeg at jeg vurderer å skaffe meg et liv?

Du beskriver akkurat en av hovedårsakene til at jeg enda holder igjen. Jeg synes slik er vanskelig, og vil nok være redd for å fremstå som overlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du beskriver akkurat en av hovedårsakene til at jeg enda holder igjen. Jeg synes slik er vanskelig, og vil nok være redd for å fremstå som overlegen.
Ikke sant? Jeg hadde i grunnen ikke tenkt over akkurat den problemstillingen, jeg tenkte vel som så at de jeg ikke har noen interesse av å omgås sikkert ikke er interessert i meg heller. :fnise: På den andre siden er det jo som sagt stort sett snakk om mennesker jeg så godt som aldri ser, og som jeg egentlig gir F i hva synes om meg, så sånn sett kan de gjerne få synes jeg er overlegen. :gjeiper:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt lyst til å være kresen når det gjelder hvem jeg legger til på Facebook, men jeg føler meg litt slem når jeg ignorer. :sjenert: Det er helt tydelig at enkelte bare legger til hvem som helst for å få mange venner, jeg har f.eks. fått friend request fra en jeg knapt har hørt navnet på og som jeg aldri har vekslet et ord med i hele mitt liv (men jeg skjønte jo sammenhengen da jeg så at han hadde over 600 venner). Sånne synes jeg det er helt greit å ignorere, men når jeg får requests fra gamle klassekamerater som jeg ikke har sett på minst 10 år synes jeg det er litt verre. For ikke å snakke om en egentlig hyggelig, men fryktelig slitsom fyr som det rett og slett er litt synd i, så dårlig stelt er det med de sosiale antennene. :vetikke:

Jeg ignorerer. :Hehe: Og legger aldri til noen selv heller, med et lite Nilma-unntak i det siste. Dessuten er jeg sikkert den eneste som får færre og færre på listen sin, siden stadig flere av mine venner sletter seg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ignorerer. :Hehe:
Tøffa! :tommelsmil: Tror jeg må ta litt lærdom av deg.

Og legger aldri til noen selv heller, med et lite Nilma-unntak i det siste. Dessuten er jeg sikkert den eneste som får færre og færre på listen sin, siden stadig flere av mine venner sletter seg. :fnise:
Jeg føler meg beæret. :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Når du blir gammel

og sitter i kroken

da blir det godt å ha KG-boken.

:nigo:

Evt:

Når du blir gammel

og ingen vil ha deg

sett deg på taket

og la skjæra ta deg.

:overrasket:

Dette er en av grunnene til at jeg ikke er på FB - treff med gamle klassekamerater er sånt jeg for en hver pris unngår. Som å treffe noen man ikke har sett på 20 år, og aldri egentlig har kjent skikkelig, på butikken, og prøve å føre en samtale. :sprettoy: Jeg er visst litt usentimental. :sjenert:

Ellers kan du få litt liv av meg, hvis du trenger et. Jeg er litt lei av det jeg har om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du blir gammel

og sitter i kroken

da blir det godt å ha KG-boken.

:nigo:

:hoho: Vakkert!

Dette er en av grunnene til at jeg ikke er på FB - treff med gamle klassekamerater er sånt jeg for en hver pris unngår. Som å treffe noen man ikke har sett på 20 år, og aldri egentlig har kjent skikkelig, på butikken, og prøve å føre en samtale. :sprettoy: Jeg er visst litt usentimental. :sjenert:
:Nikke: Nettopp! Jeg hater sånt! Men FB er nå litt morsomt lell, så jeg får heller ta Fresis råd og være litt overlegen. :sjarmor:

Ellers kan du få litt liv av meg, hvis du trenger et. Jeg er litt lei av det jeg har om dagen.
Bytte? :sukk:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Deception

God morgen! :kaffekopp: Jeg spiser Wasa Sport+ med leverpostei, drikker lakris-te, og kvinner meg opp til å møte dagen. :)

Endret av Deception
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Deception! :vinke:

Jeg kjenner at jeg begynner å bli nysgjerrig på den lakris-teen din. Med årene er jeg blitt veldig konservativ i teveien, og drikker stort sett kun ymse varianter av ren svart te eller Earl Grey, men det kunne være morsomt med noe nytt. Jeg regner med at teen ikke er så søt som den høres ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Jeg kjøpte den i går, for å være ærlig, men har fablet om konseptet lakris-te lenge. :ler: Denne er fra Yogi Tea, og har en god del krydder i tillegg til lakris, og er absolutt ikke søt. Jeg liker ikke kliss. :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :)

Du kan trygt teste lakris-te! Jeg er også mest glad i sort te, og aller helst Earl Grey, mens urte-te og frukt-te (*grøss*) ikke slipper inn i mine skap. Men lakris-te likte jeg fra første kopp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den i går, for å være ærlig, men har fablet om konseptet lakris-te lenge. :ler: Denne er fra Yogi Tea, og har en god del krydder i tillegg til lakris, og er absolutt ikke søt. Jeg liker ikke kliss. :fy_fy:
Aha, jeg synes jeg hadde hørt om denne lakris-teen lenge. :ler: Og jeg hadde en mistanke om at du ikke likte kliss, ja, jeg måtte bare dobbelsjekke. ;)

God morgen :)

Du kan trygt teste lakris-te! Jeg er også mest glad i sort te, og aller helst Earl Grey, mens urte-te og frukt-te (*grøss*) ikke slipper inn i mine skap. Men lakris-te likte jeg fra første kopp :)

God morgen, Fakse! Da skal jeg høre på dere og gi lakris-te en sjanse. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok, jeg er sur for tiden, men denne historien irriterte meg over alle grenser. Du store, tenk at det kan være et insekt i "levende" grønnsaker! :roll: Virkelig bra at avisen fokuserer på et slikt samfunnsproblem. Sitat: "Jeg kommer aldri mer til å putte dem i munnen uten og skylde dem skikkelig godt i vårt gode norske og friske vann". Det beste hadde nok vært om kjerringa hadde holdt seg til poteter fra sin egen, gode norske hage. Dessuten, det heter vel "sugar snaps", ikke "sugar snacks"?!? :tunge1:

Her-re-gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...