Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fyttifyttifytti! Ikke nok med at jeg er forkjølet og har vondt alle steder, nå verker det i estetikknerven min også. Noe så sinnssykt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes dere er noen åndssnobber hele gjengen. Franske internettinnslag om snobbemat skal dere se på, franskkunnskaper eller ikke, men pene bilder skal dere ha dere frabedt. Minner meg om folk som ikke spiser ketchup på Grandiosaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere er noen åndssnobber hele gjengen. Franske internettinnslag om snobbemat skal dere se på, franskkunnskaper eller ikke, men pene bilder skal dere ha dere frabedt. Minner meg om folk som ikke spiser ketchup på Grandiosaen.
Men noen sånne finnes det vel ikke her!! :sjokkert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kjære dagboken til Nilma.

I kveld har jeg skrevet innlegg på kg, mange innlegg. Jeg må skaffe meg et liv.

Genialt! En dagbok på KG! Jeg trenger også å betro meg. Jeg har også skrevet mange innlegg på KG i kveld, og det er ikke fordi jeg ikke har et liv. Jeg har både et liv og en haug oppgaver jeg burde ha gjort.

Jeg har vært skikkelig sinna på KG i dag også, og derfor var det så fint at Elastica fikk den gode ideen at man kiunne avreagre litt her inne i den nevrotiske Nilmaboken. Jeg har nemlig akkurat kommet ut fra kaklebloggen, og der har jeg både bannet og kjeftet. Men det er slutt på slikt noe nå. :engel:

Takk for meg.

V

LEV

L

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

:hjerte: lig hilsen pøbelsara

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Nilmas dagbok..

Kan du komme hit og sortere sokker også? Og mens du er i gang, gidder du sortere de rene klærne som ligger pent dandert i en haug på gjestesenga? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...