Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Hjerneskade, var det ikke det vi fant ut? :fnise:
Selvfølgelig! :klaske: Da har jeg jo en unnskyldning, da. :gjeiper:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det onyx, har du ikke helt sansen for "the Painter of Light"? :mrgreen:

Ikke helt nei! :fnise:

Egentlig synes jeg mannen, bildene og hele "malefabrikken" burde brenne evig i helvetes små ildkulper.... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Det er så fryktelig at jeg nesten blir kvalm, minner om hva-den-nå-heter-tv-serien om den prestefamilien.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over SMS fra Narvesen. :ler: Når det gjelder Good Food og Ebay, så satte du meg på en god ide. Kanskje jeg finner et par bøker og blader som jeg har lyst på der? Denne lunsjpausen blir visst lengre enn planlagt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er imponert over SMS fra Narvesen. :ler:
Jeg er i grunnen mest skremt selv. :fnise: Det begynte med at jeg spurte etter Donna Hay en gang, gutten i disken lovte å gi beskjed når det kom inn, og siden har han sendt sms hver gang de får det. Jeg får litt samme følelsen som da en av de ansatte på delikatessebutikken begynte å hilse på gata, men som Fakse sier, det er vel bare å skylde på hjerneskaden. :Hehe:

Når det gjelder Good Food og Ebay, så satte du meg på en god ide. Kanskje jeg finner et par bøker og blader som jeg har lyst på der? Denne lunsjpausen blir visst lengre enn planlagt. :sjenert:
Ebay er fint/skummelt for denslags. :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Det er så fryktelig at jeg nesten blir kvalm, minner om hva-den-nå-heter-tv-serien om den prestefamilien.

Hm....husker heller ikke, men det er nå fryktelige religøse, moralprekende amerikanske greier.... Jeg blir kvalm av skrekk hver gang mannen truer med å gi meg et slikt bilde. :fnise:

Ikke skjønner jeg at folk vil ha det rælet heller ELLER at de betaler så mye for det, det er jo ganske sannsynlig at fyren ikke har malt grusomhetene selv en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare kunne ikke dy meg....

Gjør dere virkelig narr av denne fantastiske maleren som på bildet jeg har linket til over, skaper en vidunderlig vakker julestemning ved Graceland? :sjokk: Ikke bare har han gjengitt lysene og julestemningen på en utrolig autentisk måte, (men hvor ofte sner det i Tenessee, tro?) han har også malt inn en aldeles rørende Elvis som juleglad henter opp nyshoppede julegaver fra bagasjoerommet.

Og dette liker dere ikke?

Makan til åndssnobber! :nei:

Og bare for sikkerhets skyld: :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare kunne ikke dy meg....

Gjør dere virkelig narr av denne fantastiske maleren som på bildet jeg har linket til over, skaper en vidunderlig vakker julestemning ved Graceland? :sjokk: Ikke bare har han gjengitt lysene og julestemningen på en utrolig autentisk måte, (men hvor ofte sner det i Tenessee, tro?) han har også malt inn en aldeles rørende Elvis som juleglad henter opp nyshoppede julegaver fra bagasjoerommet.

Og dette liker dere ikke?

:overrasket: Nei, jeg kan ikke skjønne hva vi tenkte på, men det sublime verket du linker til her, pøbelsara, har virkelig fått meg til å verdsette denne eminente kunstneren.

(Det er faktisk noe av det aller, aller jævligste jeg har sett.)

Makan til åndssnobber! :nei:
Det har vi vel for lengst slått fast, men dette med kulturell kompetanse kan jo være litt vanskelig å definere, da. :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Er ikke damer kjent for evnen til multitasking ?? *humre*
Jo, men enkelte ting er vanskelige å kombinere. :fnise:

:nigo:
:slåss:

Men sannelig dukker det ikke opp en dame som kommenterer på engelsk innimellom. :tommelsmil:

For øvrig er jeg overrasket over støynivået, jeg hadde forestilt meg at smaking og bedømming foregikk under störste möjlige tystnad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

............ *hjerteinfarkt*.............

Du må ikke poste slikt, vi åndssnobber er sarte vesner som lett tar vår død av dårlig dekor. :fnise:

Pussig nok, hvorfor står det ikke noen steder på siden hans at han faktisk ikke maler alle bildene selv? Kanskje det ikke ville selge så godt da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...