Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Gjest nextlife
:hoho:

Det er snakk om en sko-lete-ekspedisjon, altså lete etter sko. :)

Jeg trenger nye vintersko som hverken er støvletter eller tursko, men det er neimen ikke lett å finne. :sukk:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I kategorien "irriterende sanger man får på hjernen" har vi i dag kommet til nummer 9463:

:digge:

Jeg aner ikke hvor den kom fra, men plutselig ramlet den inn i hodet mitt, selv om det sikkert nærmer seg 20 år siden jeg hørte den sist. Jeg husker at jeg og en venninne spilte den sønder og sammen en periode. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kategorien "irriterende sanger man får på hjernen" har vi i dag kommet til nummer 9463:

Jeg aner ikke hvor den kom fra, men plutselig ramlet den inn i hodet mitt, selv om det sikkert nærmer seg 20 år siden jeg hørte den sist. Jeg husker at jeg og en venninne spilte den sønder og sammen en periode. :ler:

Tror ikke jeg har hørt den sangen, men av frykt for å få den på hjernen jeg også lar jeg være å høre etter om det stemmer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den hadde jeg helt glemt. For en ufattelig elendig video! :fnise:

Håper formen tar seg opp, Nilma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Haha, den har jeg ikke hørt på årevis. Og det er like greit. Ufattelig dårlig video, ja. Den er definitivt laget før video ble både en kunst og en nødvendighet.

God bedring-ønsker sendes over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø:

Er det jeg som er dum, dummere som ikke skjønner denne?

skole-te-ekspedisjon? Lete etter te til skolen?

skolete-ekspedisjon? Lete etter noe som er skolete?

Skolett-ekspedisjon? Lete etter skoletter?

:ler:

:skratte: Jeg så bare en betydning, nemlig skole-te-ekspedisjon. Måtte jo selvfølgelig koble til noe som kunne drikkes.

Håper formen er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er marginalt bedre, men langt fra på topp. :forkjola: Jeg er imidlertid ikke syk nok, og har heller ikke tid, til å være hjemme, så jeg sitter heller på jobb og synes synd på meg selv. ;)

Men siden det er så synd på meg, må jeg jo ha noe å trøste meg med, så jeg har ofret posen med ferieinnkjøpt kaffe jeg har spart på. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der passer til betegnelsen "sanger jeg gjerne betaler for å ikke høre igjen". Andre gode kandidater er Wind of change,

fra 1984 med Pia Zadora og Jermaine Jackson og
Jeg tror rett og slett at de ble fullstendig utspilt og oppspilt for mange år siden. Men videoen med Pia Zadora og J.Jackson er jo en fantastisk stilstudie av 1984, da.

Den girlie-girlie-videoen kan jeg ikke huske å ha sett, forresten. Men jeg ble ikke spesielt imponert over hverken regi, historie eller skuespillerprestrasjoenene. Legg merke til slangen i paradiset, altså "den andre kvinnen". Hun ser ikke spesilet forførerisk eller slangeaktig ut. :hoho:

Fortsatt god bedring, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske å ha sett videoen til "When the rain begins to fall", men den var jo fantastisk morsom. :ler:

"I just died..." har jeg et noe sentimentalt forhold til, så den synes jeg rett og slett er litt fin fremdeles. :sjenert: "Wind of change", derimot... Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske å ha sett videoen til "When the rain begins to fall", men den var jo fantastisk morsom. :ler:

"I just died..." har jeg et noe sentimentalt forhold til, så den synes jeg rett og slett er litt fin fremdeles. :sjenert: "Wind of change", derimot... Huff!

Høh. I just died... er jo en kanonlåt! Jeg tror til og med jeg har den på i-Poden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

I just died :hoppe: Den brente jeg på en cd til mannen min nylig (alltid når jeg brenner cd med musikk som har litt lite kred er de til "mannen" :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serriøst. Den er ikke en gang på min guilty pleasures-liste. Jeg blir alltid litt sentimental når jeg hører den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I just died :hoppe: Den brente jeg på en cd til mannen min nylig (alltid når jeg brenner cd med musikk som har litt lite kred er de til "mannen" :fnise: )

Det minner meg om den gangen noen hang seg opp i at jeg skrev i middagstråden at vi skulle ha noe Uncle Ben's-greier til middag fordi mannen liker det, det var visst fryktelig snobbete av meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Det minner meg om den gangen noen hang seg opp i at jeg skrev i middagstråden at vi skulle ha noe Uncle Ben's-greier til middag fordi mannen liker det, det var visst fryktelig snobbete av meg. :fnise:

Godt å ha noen å skylde på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaahh, hvordan kan noen komme på å legge et møte til søndag? :sur: Jeg vet riktignok at hun som arrangerer det jobber skift, sånn at det kan være vanskelig å få til å klaffe, men det må da finnes bedre tidspunkter enn søndags kveld? :sur: Jeg vil ha helgen min i fred! :sur:

Imidlertid skal mannen jobbe sent i dag, og på et møte i morgen, så jeg får litt tiltrengt alenetid etter å ha vært sosial i julen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Girlie, girlie - jeg var på Jamaica det året den sangen kom ut, tror det var i åttifem, så får noen gode flashbacks til snodig video.... ikke det at låta er noen höjdare da, men....

Endret av eilan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsmøte er jo direkte uforskammet, hvordan skal man kunne slappe av på søndagen når man vet at man skal på møte på kvelden?

Jeg burde forresten lage meny nå, men er skrekkelig uinspirert. Tror jeg skylder på post-jul-syndrom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsmøte er jo direkte uforskammet, hvordan skal man kunne slappe av på søndagen når man vet at man skal på møte på kvelden?
Nettopp!

Jeg burde forresten lage meny nå, men er skrekkelig uinspirert. Tror jeg skylder på post-jul-syndrom...
Og jeg har problemer med å begrense meg når jeg lager meny; jeg får så lyst til å lage mat når jeg har vært borte en stund. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...