Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Så herlig med fiskeleveranse :). Jeg har løfter om både lutefisk og kveite, men det ligger foreløpig i mamma sin fryser siden det ikke er mulig å skvise mer ned i vår. Må spise litt ut av den snart tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig med fiskeleveranse :). Jeg har løfter om både lutefisk og kveite, men det ligger foreløpig i mamma sin fryser siden det ikke er mulig å skvise mer ned i vår. Må spise litt ut av den snart tror jeg...
Vi har drevet utspising i flere uker, med tanke på den kommende fiskeleveransen. Og bra er det, det var akkurat såvidt vi fikk presset inn den siste fiskebiten (og da hadde vi endatil gitt bort litt av leveransen). :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått rundt i dagevis og trodd at jeg har god tid, men nå gikk det opp for meg at jeg har 7-8 julegaver igjen som må pakkes, og at jeg ikke har pakket så mye som en sokk før vi drar på juleferie i morgen. :overrasket::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nextlife

:nissevink:

Kjære Nilma

Jeg er innom for å ønske deg en riktig god jul. Jeg setter stor pris på å ha blitt kjent med deg, og det å få matnerde i lag med dere er så flott. Dere er alle et virkelig flott gjeng jeg er glad over å kjenne.

:klem: fra nextlife

edit: God reise, kjør forsiktig:)

Endret av nextlife
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nissevink:

Kjære Nilma

Jeg er innom for å ønske deg en riktig god jul. Jeg setter stor pris på å ha blitt kjent med deg, og det å få matnerde i lag med dere er så flott. Dere er alle et virkelig flott gjeng jeg er glad over å kjenne.

Tusen takk, og i lige måde. :klem:

Kjære Nilma!

God jul - takk for et utrolig morsomt år her inne på KG, :klemmer: - og kjør pent i dag!

Takk det samme - og ja, vi skal kjøre pent. Det er kaldt og klart ute, så alt ligger til rette for en fin tur.

God jul ønskes fra meg også. Og god tur! :reise:
Takk, takk! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

God jul, Nilma, og god tur. :) Takk for et flott år på KG, med mange flotte mattips. Håper vi får anledning til å sees i det nye året; det er egentlig skammelig å ikke treffes innimellom når vi bor så nært hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul, Nilma, og god tur. :) Takk for et flott år på KG, med mange flotte mattips. Håper vi får anledning til å sees i det nye året; det er egentlig skammelig å ikke treffes innimellom når vi bor så nært hverandre.
Helt sant! :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jobbet bittelitt, og tatt en liten KG-runde. Jeg blir nok fraværende i julen; ingen internettforbindelse og elendig mobildekning gjør KG-surfing umulig.

Straks klar til å kjøre hjemover, men først vil jeg ønske alle som titter innom de nevrotiske notatene en riktig

GOD JUL! :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Annonse

Godt nytt år, kjære NIlma! Fint å ha deg her igjen! :) Jeg gleder meg til et nytt KG-år sammen med deg, kanskje klarer vi å time at vi er i feriefylket mitt samtidig i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått jul, og godt nytt år. Det er i grunnen veldig deilig når jula avsluttes og man får det som føles som en frisk start midt på mørkeste vinteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nilma! :strix:
:vinke:

:hoppe:

Jippi!

Har du hatt det fint?

:Nikke: Har kost oss, slappet av og spist god mat til den store gullmedaljen.

Godt nytt år, kjære NIlma! Fint å ha deg her igjen! :) Jeg gleder meg til et nytt KG-år sammen med deg, kanskje klarer vi å time at vi er i feriefylket mitt samtidig i år?
Godt nyttår! Håper absolutt vi greier å time besøkene, det hadde vært så morsomt. :tommelsmil:

Vel overstått jul, og godt nytt år. Det er i grunnen veldig deilig når jula avsluttes og man får det som føles som en frisk start midt på mørkeste vinteren :)
Godt nyttår, Fakse. Helt enig i det du sier om en frisk start i mørketida, det er en veldig god følelse. :) Men det er litt godt at det er bare én arbeidsdag før det er helg - greit med en litt myk start. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...