Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Gjest O-Ren Ishii
:grine: Jeg må bare gråte. :grine: Tenk så kult det hadde vært om restauranten innredet av Verner Panton fremdeles hadde eksistert! :grine:

Det hadde vært nok en grunn til å flytte tilbake. :hoppe:

Men dessverre: :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker Verner Panton! Han er en av mine all time favourites. Han innredet forresten en restaurant her i byen på 60-tallet. Den ble renovert igjen etter forholdsvis kort tid :roll: noe moren min ser på som en av tidenes største forbrytelser. :ler: Hun var der mange ganger, og sa at det var som å befinne seg midt i Europa. Dessverre forsvant interiøret før jeg ble født, så jeg har aldri sett det. :(
Jeg måtte google litt - vanvittig kult! :hjerter: Men jeg tror jeg måtte ha vært forsiktig på vinfronten skulle jeg ha spist der, ellers hadde det blitt forvirrende, tror jeg. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte google litt - vanvittig kult! :hjerter: Men jeg tror jeg måtte ha vært forsiktig på vinfronten skulle jeg ha spist der, ellers hadde det blitt forvirrende, tror jeg. :ler:

Pøh, det er bare å drikke nok selvlysende og fargerike cocktails. :ler: Jeg drikker ikke sprit, men jeg ville definitivt gjort et unntak her.

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å spise der iført futuristisk, metallisk 60-tallskjole, med perfekt oppsatt hår og sølvsminke, mens jeg beveget meg litt robotaktig og snakket med monoton og litt kald stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å spise der iført futuristisk, metallisk 60-tallskjole, med perfekt oppsatt hår og sølvsminke, mens jeg beveget meg litt robotaktig og snakket med monoton og litt kald stemme.

*visualiserer* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ludovie: Det hørtes ut som en sånn "flashback til 60-tallet"-scene i Absolutely Fabulous. :rulle:

:hoho:

Det er sikkert der jeg har det fra! :ler: Bortsett fra at jeg glemte masse svart eyeliner på øyenlokkene. Dessuten har jeg frytkelig lyst til å bli som Patsy Stone når jeg er 60, men akkurat dét må jeg nok se langt etter, gitt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Det er sikkert der jeg har det fra! :ler: Bortsett fra at jeg glemte masse svart eyeliner på øyenlokkene. Dessuten har jeg frytkelig lyst til å bli som Patsy Stone når jeg er 60, men akkurat dét må jeg nok se langt etter, gitt. :ler:

Nå må du ikke glemme at Patsy ikke har spist noe siden 60-tallet (eller før), og bare overlevd på røyk, sprit og sterkere substanser. :filer:

"Got any more of that... food... stuff?" :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Jeg husker den scenen veldig godt. Pluss en annen hvor hun sier at hun ikke har spist siden 1972 (det var i Marokko eller noe sånt). :ler:

Det er også en episode der hun spiser en liten bit kalkun på 1. juledag, tror jeg, og kaster den umiddelbart opp igjen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ifølge Wikipedia er Patsy døpt Eurydice (Colette Clytemnestra Dido Bathsheba Rabelais Patricia Cocteau Stone), Eurydike! Dette er regelrett nifst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Og ifølge Wikipedia er Patsy døpt Eurydice (Colette Clytemnestra Dido Bathsheba Rabelais Patricia Cocteau Stone), Eurydike! Dette er regelrett nifst.
:sjokk: Hm. Eurydike, er det noe du vil fortelle oss? :lur:

Jeg vil ha tilbake de klare dagene med det pene lyset :grine: De 5 varmegradene, vinden, regnet, isen og slapset er ikke vintervær.
Enig! :grine:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt møkkavær har vi også. :cry3: Sur vind, regn, glatte veier og grått slaps overalt. Hvor er julestemningen? :grine:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel folketro sier jo at det blir mildt like før jul fordi alle kjærringene baker så mye, og slipper ut all varmen fra bakerovnene sine. Det er kjipt, men det er jo ganske vanlig at det kommer en slik periode, og at det blir kaldt og fint etterpå. Jeg satser på det, og ser at yr.no er enig med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...