Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fantastisk video!! :hoho:

Mannen min kjøpte badevekt til meg i bursdagspresang for at par år siden. Noen av vennene hans ble likbleke da de hørte om det - men saken var at jeg hadde ønsket meg akkurat det, da. I år har jeg ønsket meg meldemskap på Elixia... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elastica
Jeg sendte denne til mannen i går. :sjarmor:

Jeg måtte bare herme. Fantastisk video. :hoho:

Og siden vi i år er blitt enige om å ikke gi hverandre gave, sender jeg ut passe tvetydige signaler med denne videoen. Akkurat slik han elsker. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager. Får bare opp en slags høyttaler med "Home" på. Skjer niks og nada. :klø: Ikke kompatibel med Mac, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager Fresi, da aner jeg ikke. :vetikke:

Og ikke aner jeg hvorfor her plutselig er 9 gjester, her diskuteres jo hverken d*ldoer eller *uling. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Du skal ikke se bort fra at det sitter mange forskremte menn her inne som ikke klarer å trykke seg videre i sjokk over "doghouse"videoen, Nilma. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du skal ikke se bort fra at det sitter mange forskremte menn her inne som ikke klarer å trykke seg videre i sjokk over "doghouse"videoen, Nilma. :fnise:
Der har vi det - selvsagt! :rulle:

Jeg fikk det til i annen nettleser!

Fantastisk!

Ikke sant! :tommelsmil:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Jeg tror det er noe galt med antallet lesere som vises i tråder på KG om dagen (vet at det har vært sånn i perioder før også). Vi hadde iflg tallene opp mot 33 interesserte bivånere til Rema-konkurransen og Kant-diskusjonen vår i går kveld.

I think not. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er noe galt med antallet lesere som vises i tråder på KG om dagen (vet at det har vært sånn i perioder før også). Vi hadde iflg tallene opp mot 33 interesserte bivånere til Rema-konkurransen og Kant-diskusjonen vår i går kveld.

I think not. :filer:

Med tanke på enkelte innlegg på matsidene her kan jeg tro det når det gjelder Rema, men Kant? :klø:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...