Fresi Skrevet 26. november 2008 #5441 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg tror egentli ikke innholdet i svaret var det viktigste, men at man måtte svare 20 av 24 dager elns. * Selvutviklingsbøker i sikte for Fresi også* Så jeg kan bare svare at jeg super? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 26. november 2008 #5442 Del Skrevet 26. november 2008 Så jeg kan bare svare at jeg super? Super og dater, vifter med tærne og triller bag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 26. november 2008 #5443 Del Skrevet 26. november 2008 Super og dater, vifter med tærne og triller bag Røyker sigar med tærne mens jeg super og hønekakler med bag? Tror ikke jeg har noe særlig vinnersjanser, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 26. november 2008 Forfatter #5444 Del Skrevet 26. november 2008 Og stakkars Nilma er bortført av A-mennesket og som vanlig er det hennes bok som blir spammet med uhyrligheter.Ikke langt fra sannheten; jeg kunne ikke motstå hundeøynene da han dukket opp i døren og spurte om jeg skulle være lenge til oppe. Ynnschyll Nilma!Ingen unnskyldning påkrevet, tvert i mot! Det var jo masse flott å vinne, gavekort og eksklusiv hudpleie og slikt. Jeg vant fem bøker, stort sett sånne typiske selvutviklingsbøker, en av han der Carr (?) en av Trond Viggo Torgersen, en som het Hverdagsluksus, en jeg har glemt, og en som faktisk var ok : Courtney Martins Perfekte jenter, magre liv som omhandler kvinners selvdestruktive adferd. Bra og tankevekkende bok, forordet var skrevet av Finn Skårderud, så da kan du jo tenke deg resten.Hadde jeg blitt lovet bokpakke og fått noe sånt, hadde jeg blitt møkksur. Selvutviklingsbøker har samme effekt på meg som sånne seminarer vi diskuterte for en tid siden; de utvikler kun min verste sider. Røyker sigar med tærne mens jeg super og hønekakler med bag? Tror ikke jeg har noe særlig vinnersjanser, gitt. Om jeg hadde vært i juryen, så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 26. november 2008 #5445 Del Skrevet 26. november 2008 Ikke langt fra sannheten; jeg kunne ikke motstå hundeøynene da han dukket opp i døren og spurte om jeg skulle være lenge til oppe. Hos oss er det jeg som har den rollen nå om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 26. november 2008 Forfatter #5446 Del Skrevet 26. november 2008 Hos oss er det jeg som har den rollen nå om dagen Så neste tirsdag kommer Faksemannen og kakler med oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 26. november 2008 #5447 Del Skrevet 26. november 2008 Så neste tirsdag kommer Faksemannen og kakler med oss? Jeg kan foreså det for han, men jeg garanterer ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 26. november 2008 #5448 Del Skrevet 26. november 2008 Hadde jeg blitt lovet bokpakke og fått noe sånt, hadde jeg blitt møkksur. Selvutviklingsbøker har samme effekt på meg som sånne seminarer vi diskuterte for en tid siden; de utvikler kun min verste sider. Som jeg skulle ha sagt det selv. Jeg tenkte bokpakke og så for meg tykke romaner e.l, og så fikk jeg det rælet der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 26. november 2008 #5449 Del Skrevet 26. november 2008 Pleier ikke bøker å kunne byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 26. november 2008 #5450 Del Skrevet 26. november 2008 Omsider ferdig med dagens dont. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 26. november 2008 #5451 Del Skrevet 26. november 2008 Omsider ferdig med dagens dont. Gikk det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 26. november 2008 #5452 Del Skrevet 26. november 2008 Litt manisk, men i hvert fall ikke uengasjert. Og takk for i går, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 26. november 2008 #5453 Del Skrevet 26. november 2008 Litt manisk, men i hvert fall ikke uengasjert. Og takk for i går, forresten. Takk i like måte, det er helt utrolig hva som renner ut av folk om kveldene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. november 2008 #5454 Del Skrevet 27. november 2008 God morgen Kom du deg greit på jobb i snekaoset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 27. november 2008 #5455 Del Skrevet 27. november 2008 God morgen, Nilma! Her er ingen snø, heldigvis, men kaldt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 27. november 2008 #5456 Del Skrevet 27. november 2008 Hvordan gikk det med lefsebaking i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 27. november 2008 Forfatter #5457 Del Skrevet 27. november 2008 Omsider ferdig med dagens dont. God morgen Kom du deg greit på jobb i snekaoset?Jada, ikke noe problem. Du da? God morgen, Nilma! Her er ingen snø, heldigvis, men kaldt er det.God morgen, Fresi. Jeg har ingenting mot snø, men det er nok nå, trenger ikke metervis. Hvordan gikk det med lefsebaking i går?For å si det sånn, det er nok ikke de vakreste lefsene verden har sett. Men hvis jeg får lov til å være litt ubeskjeden, ble de riktig så gode. Mannen påsto det var de beste lefsene han hadde smakt (nåja), og fra en venninne (hvis mann og datter elsker lefser) som fikk noen leiver fikk jeg melding litt senere om at jeg var den store helten der i huset. Godt jeg omgir meg med mennesker som er enkle å glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 27. november 2008 #5458 Del Skrevet 27. november 2008 For å si det sånn, det er nok ikke de vakreste lefsene verden har sett. Men hvis jeg får lov til å være litt ubeskjeden, ble de riktig så gode. Mannen påsto det var de beste lefsene han hadde smakt (nåja), og fra en venninne (hvis mann og datter elsker lefser) som fikk noen leiver fikk jeg melding litt senere om at jeg var den store helten der i huset. Godt jeg omgir meg med mennesker som er enkle å glede. Flinking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. november 2008 #5459 Del Skrevet 27. november 2008 Jada, ikke noe problem. Du da? Ja, jeg tok bussen som gikk FØR morgen-kaoset hadde satt inn, og var veldig fornøyd med den løsningen. Mannen, som likevel har gangavstand til jobb, ble hjemme og ryddet oppkjørselen før han dro. Glad jeg ikke trengte å ha med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 27. november 2008 #5460 Del Skrevet 27. november 2008 Heisann, Nilma! Nå fikk jeg enda mer lyst til å bake lefsene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå