Fresi Skrevet 26. november 2008 #5421 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg er faktisk lefsesur på ordentlig. Og hvem er hun på TV2? Hun derre Wenche? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 26. november 2008 #5422 Del Skrevet 26. november 2008 Og hvem er hun på TV2? Hun derre Wenche? *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 26. november 2008 #5423 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg er faktisk lefsesur på ordentlig. Og hvem er hun på TV2? Hun derre Wenche? Skikkelig reality! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 26. november 2008 #5424 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg har ikke sett så mye på morgen-TV, på det tidspunktet er jeg enten bevisstløs eller nær sammenbrudd før jobb. Men det foresvever meg at hun ikke er noen jeg ønsker å assosieres med. Og lefsesur er jeg og lefsesur blir jeg og Tenåringen skal få manus før jul. Vurderer å ringe eks også, for å sette litt fart på sakene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 26. november 2008 #5425 Del Skrevet 26. november 2008 Har forresten hengt dem ut i verste-gaver-tråden også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 26. november 2008 #5426 Del Skrevet 26. november 2008 Du ligger ikke på latsiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 26. november 2008 #5427 Del Skrevet 26. november 2008 Neida, slett ikke. Men no hard feelings assa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 26. november 2008 #5428 Del Skrevet 26. november 2008 Synes egentlig bokpakken jeg vant i på fjorårets adventskalender her på KG hadde fortjent å havne i den tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 26. november 2008 #5429 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Nå MÅ jeg sove, dessverre. Jeg skal tross alt føre til endes siste del av dagens og kveldens overflatiske og raskt utførte arbeid (man kan ikke forsove seg etter en sånn innsats). Natta! Og slit med lefsa! Endret 26. november 2008 av Eurydike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 26. november 2008 #5430 Del Skrevet 26. november 2008 Synes egentlig bokpakken jeg vant i på fjorårets adventskalender her på KG hadde fortjent å havne i den tråden Kan man vinne ting på KG? Hva slags bøker vant du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 26. november 2008 #5431 Del Skrevet 26. november 2008 Nå MÅ jeg sove, dessverre. Jeg skal tross alt føre til endes siste del av det overflatiske og rakst utførte arbeidet (man kan ikke forsove seg etter en sånn innsats). Natta! Og slit med lefsa! Takk for strålende underholdning og god natt! Og ikke minst, lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 26. november 2008 #5432 Del Skrevet 26. november 2008 Og stakkars Nilma er bortført av A-mennesket og som vanlig er det hennes bok som blir spammet med uhyrligheter. Ynnschyll Nilma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 26. november 2008 #5433 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Kan man vinne ting på KG? Hva slags bøker vant du da? Det var jo masse flott å vinne, gavekort og eksklusiv hudpleie og slikt. Jeg vant fem bøker, stort sett sånne typiske selvutviklingsbøker, en av han der Carr (?) en av Trond Viggo Torgersen, en som het Hverdagsluksus, en jeg har glemt, og en som faktisk var ok : Courtney Martins Perfekte jenter, magre liv som omhandler kvinners selvdestruktive adferd. Bra og tankevekkende bok, forordet var skrevet av Finn Skårderud, så da kan du jo tenke deg resten. Endret 26. november 2008 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 26. november 2008 #5434 Del Skrevet 26. november 2008 Nå MÅ jeg sove, dessverre. Jeg skal tross alt føre til endes siste del av dagens og kveldens overflatiske og raskt utførte arbeid (man kan ikke forsove seg etter en sånn innsats). Natta! Og slit med lefsa! Natiis, sov godt og lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 26. november 2008 #5435 Del Skrevet 26. november 2008 Det var jo masse flott å vinne, gavekort og eksklusiv hudpleie og slikt. Jeg vant fem bøker, stort sett sånne typiske selvutviklingsbøker, en av han der Carr (?) en av Trond Viggo Torgersen, en som het Hverdagsluksus, en jeg har glemt, og en som faktisk var ok : Courtney Martins Perfekte jenter, magre liv som omhandler kvinners selvdestruktive adferd. Bra og tankevekkende bok, forordet var skrevet av Finn Skårderud, så da kan du jo tenke deg resten. Hummer og kanari, altså. Men det kunne nok ha vært verre. Var det ikke Elastica som vant hudpleien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 26. november 2008 #5436 Del Skrevet 26. november 2008 Hummer og kanari, altså. Men det kunne nok ha vært verre. Var det ikke Elastica som vant hudpleien? Jo, jeg tror hun var den heldige. Ah, det er jo snart tid for julekalende igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 26. november 2008 #5437 Del Skrevet 26. november 2008 Jo, jeg tror hun var den heldige. Ah, det er jo snart tid for julekalende igjen Hva handler den om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 26. november 2008 #5438 Del Skrevet 26. november 2008 Hva handler den om? I fjor kom det ny oppgave hver dag om forberedelser og julefeiring ( f.eks beste oppskrift på julekake, hvordan pakker du inn presangene o.l.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 26. november 2008 #5439 Del Skrevet 26. november 2008 Åja. *ser langt etter selvutviklingsbøkene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 26. november 2008 #5440 Del Skrevet 26. november 2008 Åja. *ser langt etter selvutviklingsbøkene* Jeg tror egentli ikke innholdet i svaret var det viktigste, men at man måtte svare 20 av 24 dager elns. * Selvutviklingsbøker i sikte for Fresi også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå