Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Åfydda. :overrasket: Hvorfor i himmelens navn gjør de det? Man kan spise kaker og andeconfit, man velger livmor?
Programmet heter riktignok "Merkelig mat", menneh...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elastica
Post kl. 00.42 er absolutt et godt tegn! :tommelsmil:

:bukke:

Etter fjorten år med nevnte mann, blir man påvirket.

Vi hadde forresten en diskusjon vedrørende a- og b-problematikk forrige gang vi var i London og jeg hadde lyst til å spise frokost på The Wolsley, etter anbefalingen din. Han måpte da jeg foreslo det, siden det påkrevde oppmøte i halv åtte-tiden. Jeg hadde jo bare lyst på frokost på et fint sted, og kunne ikke skjønne vegringen hans. Han mobber meg enda for det.

Det hørtes veldig nusselig ut. :fnise:

Det skal du ikke være så sikker på at det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Noen tok til og med bilde.

Jeg synes du har fått skuffende lite tyn for det, sammenlignet med trillebagtrakasseringen noen andre har blitt utsatt for. :filer:

:fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Jeg synes du har fått skuffende lite tyn for det, sammenlignet med trillebagtrakasseringen noen andre har blitt utsatt for. :filer:

:ler: Kanskje fordi det ikke involverte frarøving av andres alkohol?

Ups. :sjenert: Jeg hadde rett og slett fortrengt det med at det var foreviget, riktignok bare på et mobilkamera, men likevel. Det kan rett og slett avsløres hvorvidt dette var nusselig eller ikke.

Er poll en idé, fremfor offentliggjøring av bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Dette er interessant.

Er det så sikkert at sovningen skyldtes A-tendenser, og ikke god, gammeldags flatfyll? :engel:

Nemlig. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bukke:

Vi hadde forresten en diskusjon vedrørende a- og b-problematikk forrige gang vi var i London og jeg hadde lyst til å spise frokost på The Wolsley, etter anbefalingen din. Han måpte da jeg foreslo det, siden det påkrevde oppmøte i halv åtte-tiden. Jeg hadde jo bare lyst på frokost på et fint sted, og kunne ikke skjønne vegringen hans. Han mobber meg enda for det.

Halv åtte?!? :sjokk: Jeg våkner riktignok ukarakteristisk tidlig på ferie, men så tidlig var vi da ikke der. Men enkelte ting er det verdt å stå tidlig opp for. :Nikke:

*lyst på frokost på The Wolseley*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er altså bare halvveis til å holde mannen våken etter midnatt. :sukk:

Absolutt ikke! :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Nei.

Det er nok best med bildedokumentasjon, når den tross alt foreligger.

Jeg kjente forresten en gang en fyr som hadde sovesyke (helt sant!), og som kunne sovne midt under en samtale. Pinlig nok ofte når andre snakket om noe han syntes var kjedelig.

Underholdende for oss andre, da. :fnise: Men litt kjedelig når vi var hjemme hos ham på middag, og alle plutselig måtte liste seg hviskende ut, fordi verten hadde sovnet. Størtsovnet, faktisk. :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Kanskje fordi det ikke involverte frarøving av andres alkohol?

Ups. :sjenert: Jeg hadde rett og slett fortrengt det med at det var foreviget, riktignok bare på et mobilkamera, men likevel. Det kan rett og slett avsløres hvorvidt dette var nusselig eller ikke.

Poll! :hoppe:

Og ehem, frarøving bør defineres. :sjarmor: Noen forsynte seg og sovnet, andre forsynte seg (og ønsket niste).

Nei.

Det er nok best med bildedokumentasjon, når den tross alt foreligger.

Jeg kjente forresten en gang en fyr som hadde sovesyke (helt sant!), og som kunne sovne midt under en samtale. Pinlig nok ofte når andre snakket om noe han syntes var kjedelig.

Underholdende for oss andre, da. :fnise: Men litt kjedelig når vi var hjemme hos ham på middag, og alle plutselig måtte liste seg hviskende ut, fordi verten hadde sovnet. Størtsovnet, faktisk. :rulle:

Størtsovnet. :hoho:

Det er så bra ord du har å by på, altså. Jeg kan bare forestille meg hvor pussig situasjon det må være, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Halv åtte?!? :sjokk: Jeg våkner riktignok ukarakteristisk tidlig på ferie, men så tidlig var vi da ikke der. Men enkelte ting er det verdt å stå tidlig opp for. :Nikke:

*lyst på frokost på The Wolseley*

Vi hadde ikke bestilt, og måtte ta til takke med slike "ståplasser" klokken veldig tidlig på morgenen.

Det ble ikke noe av, som dere kanskje gjettet dere til.

*også lyst på frokost på The Wolseley*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke bestilt, og måtte ta til takke med slike "ståplasser" klokken veldig tidlig på morgenen.
Vi hadde heller ikke bestilt, men vi var kanskje rett og slett griseheldige.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elastica: det var veldig nusselig! Noe av det nusseligste jeg har sett, og det mener jeg faktisk! :ler:

Dette er interessant.

Er det så sikkert at sovningen skyldtes A-tendenser, og ikke god, gammeldags flatfyll? :engel:

Akkurat årsaken til Elasticas størtsovning kan nok debatteres litt, men en nusselig variant var det uansett. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Poll! :hoppe:

Og ehem, frarøving bør defineres. :sjarmor: Noen forsynte seg og sovnet, andre forsynte seg (og ønsket niste).

Størtsovnet. :hoho:

:sjenert:

Hvem er det som egentlig har det bildet? Skulle gjerne sett det selv.

Størtsovnet er også et veldig intuitivt ord, Eurydike. På linje med størtsur. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sovesykefyren sovnet også i blant mens han selv snakket, nesten som et lite barn.

:rødme:

Det må være en skrekkelig lidelse. Av og til tror jeg at jeg lider av den selv, men det er helst før 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Størtsovnet er også et veldig intuitivt ord, Eurydike. På linje med størtsur. :ler:

Jeg fant på det nå for anledningen - selvsagt utledet av størtsur. :fnise:

For øvrig: Bilde! Bilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Nemlig. :filer:

Jeg tror rett og slett at det var en god kombinasjon. Jeg hadde dessuten tilbragt natten før halvsovende på nattoget, og slept med meg musserende og lakkstøvletter gjennom hele Oslo den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

Hvem er det som egentlig har det bildet? Skulle gjerne sett det selv.

Jeg så bildet bare der & da. eilan er synderen. Men vi syntes du var veldig nusselig alle sammen, og jeg passet på at ingen lo av deg eller noe. :sovnernemligofteselvpåsofaerettervin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...