Gjest Eurydike Skrevet 13. november 2008 #5121 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg foreslår at dere tar dere sommerjobb på et restaurantkjøkken, der man bruker utedyrkede grønnsaker i sesongen, jeg kan love at dere fort vil komme over sånne reaksjoner på småkryp Vel, jeg får økologiske utedyrkede grønnsaker fra tidlig sommer til sen høst, og har dermed en rik fauna å skylle vekk. *glad i salatspinneren min* @Nilma: Jeg ble visst plutselig enda mer grønnsaksinspirert. Hvis du vil ha en grønnsak til kan kanskje bakte rødbeter være noe? Jeg tenkte også på rødbeter, men droppet å nevne det pga Nilmas søtvegring. Vi får heller putte dem i sjokoladekaken til dessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 13. november 2008 #5122 Del Skrevet 13. november 2008 Vel, jeg får økologiske utedyrkede grønnsaker fra tidlig sommer til sen høst, og har dermed en rik fauna å skylle vekk. *glad i salatspinneren min* Vel, å plukke artigkarer fra 50 issalat er uaktuelt, sterkt eddikvann er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 13. november 2008 Forfatter #5123 Del Skrevet 13. november 2008 Nå fikk jeg veldig lyst på sjokoladekake, med eller uten rødbeter. *sulten* Fått i deg lunsjen nå da, Eurydike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 13. november 2008 #5124 Del Skrevet 13. november 2008 Vel, å plukke artigkarer fra 50 issalat er uaktuelt, sterkt eddikvann er tingen Artigkarer. Nå fikk jeg veldig lyst på sjokoladekake, med eller uten rødbeter. *sulten* Jeg stemmer for med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 13. november 2008 #5125 Del Skrevet 13. november 2008 Nå fikk jeg veldig lyst på sjokoladekake, med eller uten rødbeter. *sulten* Fått i deg lunsjen nå da, Eurydike? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 13. november 2008 Forfatter #5126 Del Skrevet 13. november 2008 Vel, å plukke artigkarer fra 50 issalat er uaktuelt, sterkt eddikvann er tingen Jeg går ut i fra at du snakker om insekter nå, ikke den andre typen. Det er definitivt ikke noe jeg vil ha i salaten min, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 13. november 2008 #5127 Del Skrevet 13. november 2008 Vel, å plukke artigkarer fra 50 issalat er uaktuelt, sterkt eddikvann er tingen Jeg bruker i blant saltvann til blomkål og sånn, ellers holder vann lenge, synes jeg. Men så er jeg av dem som gjerne tar insekter i hendene helt uoppfordret og uten foranledning, da. Jeg foretrekker bare å la være å spise dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 13. november 2008 #5128 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg går ut i fra at du snakker om insekter nå, ikke den andre typen. Det er definitivt ikke noe jeg vil ha i salaten min, for å si det sånn. Hvem eller hva er den andre typen, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 13. november 2008 Forfatter #5129 Del Skrevet 13. november 2008 Hvem eller hva er den andre typen, da? Må jeg virkelig forklare dette? Det er altså snakk om en viss del av den mannlige anatomi, på min dialekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. november 2008 #5130 Del Skrevet 13. november 2008 Hvem eller hva er den andre typen, da? Må jeg virkelig forklare dette? Det er altså snakk om en viss del av den mannlige anatomi, på min dialekt. Ok, siden dere tydelig vegrer dere:Tenker dere på Litjkar'n? Artigkar'n som betegnelse for mannlige anatomiske herligheter har selv jeg ikke hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 13. november 2008 Forfatter #5131 Del Skrevet 13. november 2008 Altså, det er ikke et uttrykk jeg vanligvis bruker. *presiserer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 13. november 2008 #5132 Del Skrevet 13. november 2008 Noterer dermed at eilan er i gang med å svare - det var bare et spørsmål om tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 13. november 2008 Forfatter #5133 Del Skrevet 13. november 2008 Ok, siden dere tydelig vegrer dere:Tenker dere på Litjkar'n? Artigkar'n som betegnelse for mannlige anatomiske herligheter har selv jeg ikke hørt. Noterer dermed at eilan er i gang med å svare - det var bare et spørsmål om tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 13. november 2008 #5134 Del Skrevet 13. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. november 2008 #5135 Del Skrevet 13. november 2008 Noterer dermed at eilan er i gang med å svare - det var bare et spørsmål om tid. Man må da tre støttende til med artikulasjonshjelp!. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 13. november 2008 #5136 Del Skrevet 13. november 2008 Bra vi har noen til å fortelle oss alt om blomster og bier og tilliggende herligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. november 2008 #5137 Del Skrevet 13. november 2008 Bra vi har noen til å fortelle oss alt om blomster og bier og tilliggende herligheter. Blomster og bier? Nei, her må man "tæg'n på tavla og vise med fengran"..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 13. november 2008 #5138 Del Skrevet 13. november 2008 Blomster og bier? Nei, her må man "tæg'n på tavla og vise med fengran"..... Eilan, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 13. november 2008 #5139 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg går ut i fra at du snakker om insekter nå, ikke den andre typen. Det er definitivt ikke noe jeg vil ha i salaten min, for å si det sånn. Jeg mente selvfølgelig insekter, men netse gang jeg blir plaget av en viss annen type artigkar skal jeg sende han i et bad med sterkt eddikvann for å se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 13. november 2008 #5140 Del Skrevet 13. november 2008 Blomster og bier? Nei, her må man "tæg'n på tavla og vise med fengran"..... Tante eilan tegner og forklarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå