Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Gjest Eurydike
Jeg foreslår at dere tar dere sommerjobb på et restaurantkjøkken, der man bruker utedyrkede grønnsaker i sesongen, jeg kan love at dere fort vil komme over sånne reaksjoner på småkryp :ler:

Vel, jeg får økologiske utedyrkede grønnsaker fra tidlig sommer til sen høst, og har dermed en rik fauna å skylle vekk. :ler: *glad i salatspinneren min*

@Nilma: Jeg ble visst plutselig enda mer grønnsaksinspirert. Hvis du vil ha en grønnsak til kan kanskje bakte rødbeter være noe?

Jeg tenkte også på rødbeter, men droppet å nevne det pga Nilmas søtvegring. :fnise: Vi får heller putte dem i sjokoladekaken til dessert! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nextlife
Vel, jeg får økologiske utedyrkede grønnsaker fra tidlig sommer til sen høst, og har dermed en rik fauna å skylle vekk. :ler: *glad i salatspinneren min*

:tommelsmil:

Vel, å plukke artigkarer fra 50 issalat er uaktuelt, sterkt eddikvann er tingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg veldig lyst på sjokoladekake, med eller uten rødbeter. :ler: *sulten*

Fått i deg lunsjen nå da, Eurydike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, å plukke artigkarer fra 50 issalat er uaktuelt, sterkt eddikvann er tingen :)

Artigkarer. :ler:

Nå fikk jeg veldig lyst på sjokoladekake, med eller uten rødbeter. :ler: *sulten*

Jeg stemmer for med! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Jeg går ut i fra at du snakker om insekter nå, ikke den andre typen. Det er definitivt ikke noe jeg vil ha i salaten min, for å si det sånn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurydike

Jeg bruker i blant saltvann til blomkål og sånn, ellers holder vann lenge, synes jeg.

Men så er jeg av dem som gjerne tar insekter i hendene helt uoppfordret og uten foranledning, da. Jeg foretrekker bare å la være å spise dem. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
:overrasket: Jeg går ut i fra at du snakker om insekter nå, ikke den andre typen. Det er definitivt ikke noe jeg vil ha i salaten min, for å si det sånn.

Hvem eller hva er den andre typen, da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg virkelig forklare dette? :blush: Det er altså snakk om en viss del av den mannlige anatomi, på min dialekt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg virkelig forklare dette? :blush: Det er altså snakk om en viss del av den mannlige anatomi, på min dialekt.

Ok, siden dere tydelig vegrer dere:Tenker dere på Litjkar'n? Artigkar'n som betegnelse for mannlige anatomiske herligheter har selv jeg ikke hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, siden dere tydelig vegrer dere:Tenker dere på Litjkar'n? Artigkar'n som betegnelse for mannlige anatomiske herligheter har selv jeg ikke hørt.
:idesmil:

Noterer dermed at eilan er i gang med å svare - det var bare et spørsmål om tid.

:rulle:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:idesmil:

Noterer dermed at eilan er i gang med å svare - det var bare et spørsmål om tid.

Man må da tre støttende til med artikulasjonshjelp!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bra vi har noen til å fortelle oss alt om blomster og bier og tilliggende herligheter. :engel:

Blomster og bier? Nei, her må man "tæg'n på tavla og vise med fengran".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Jeg mente selvfølgelig insekter, men netse gang jeg blir plaget av en viss annen type artigkar skal jeg sende han i et bad med sterkt eddikvann for å se hva som skjer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...