Fakse Skrevet 7. november 2008 #5001 Del Skrevet 7. november 2008 Han kom i går kveld (hvilket selvsagt er en del av forklaringen på fraværet ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. november 2008 #5002 Del Skrevet 7. november 2008 God morgen og velkommen tilbake! Jeg skrev ikke koffertsvar, legg merke til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5003 Del Skrevet 7. november 2008 Men du måtte påpeke det? God morgen, eilan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 7. november 2008 #5004 Del Skrevet 7. november 2008 God morgen og velkommen tilbake! Jeg skrev ikke koffertsvar, legg merke til det! Jeg synes da tydelig det står "koffertsvar" her, jeg? Nilma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5005 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg synes da tydelig det står "koffertsvar" her, jeg? Hei Eurydike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 7. november 2008 #5006 Del Skrevet 7. november 2008 God morgen og velkommen tilbake! Jeg skrev ikke koffertsvar, legg merke til det! It all lies in the denial, eilan. Ved å benekte noe bekrefter du samtidig dets eksistens. Eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 7. november 2008 #5007 Del Skrevet 7. november 2008 It all lies in the denial, eilan. Ved å benekte noe bekrefter du samtidig dets eksistens. Eller noe sånt. Nemlig. Det var rett og slett et ganske dialogisk svar, der man sier to ting på én gang, evt at man uttrykker det motsatte av det man tror man sier eller prøver å si, fordi det man vil si, men prøver å fortrenge, bare presser seg fram og pipler til overflaten likevel. Litt Kjellermennesket, nesten. *overtolker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5008 Del Skrevet 7. november 2008 Stakkars eilan, som bare prøvde å være prektig - eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5009 Del Skrevet 7. november 2008 Uff, jeg ser nå at det jeg svarte Fakse ga mer grunn til kofferttolkninger enn jeg trodde; jeg mente jo bare "kom hjem", men nå leser jeg hva jeg faktisk skrev, og ser hvordan det kunne misforstås. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 7. november 2008 #5010 Del Skrevet 7. november 2008 Du er på tolkegaleien du også, skjønner jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5011 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg prøvde egentlig å unngå overtolkninger her, men jeg frykter at jeg er litt sent ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5012 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg gjentar meg selv til det kjedsommelige, men: Jeg elsker fredager. Jeg var invitert på etter-jobb-pils, men gadd ikke. I stedet dro jeg, tro det eller ei, på trening. Vel hjemme spiste vi retrogryte (ikke ille, men det blir nok en stund til neste gang, ja), ellers har vi bare sløvet - deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 7. november 2008 #5013 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg elsker fredager jeg også, og hadde en lang samtale med minsten på vei hjem fra barnehagen hvor jeg forsøkte å forklare hvorfor. Det er jo fordi jeg kan se frem til to koselige dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. november 2008 #5014 Del Skrevet 7. november 2008 Uff, jeg ser nå at det jeg svarte Fakse ga mer grunn til kofferttolkninger enn jeg trodde; jeg mente jo bare "kom hjem", men nå leser jeg hva jeg faktisk skrev, og ser hvordan det kunne misforstås. Huff. Å! var det det du mente, altså! Må forresten si at den hermeneutiske refleksjonen her inne ligger på A-nivå. *deler ut karakterer med rund hånd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. november 2008 #5015 Del Skrevet 7. november 2008 Og fredager? Min og mannens hjemmestevnemøtedag! Ungene tidlig i seng, noe godt i glasset, detektimen, peisbål. Ah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 7. november 2008 #5016 Del Skrevet 7. november 2008 Må forresten si at den hermeneutiske refleksjonen her inne ligger på A-nivå. *deler ut karakterer med rund hånd* *tar ubeskjedent imot* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5017 Del Skrevet 7. november 2008 Det er jo fordi jeg kan se frem til to koselige dager. Nettopp! Må forresten si at den hermeneutiske refleksjonen her inne ligger på A-nivå. *deler ut karakterer med rund hånd*Men det er dårlig med små hermeneutiske tegneserievesener her, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. november 2008 #5018 Del Skrevet 7. november 2008 Nettopp! Men det er dårlig med små hermeneutiske tegneserievesener her, altså. Tadamm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5019 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg tror muligens en del av dem du siterte burde lese den der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5020 Del Skrevet 8. november 2008 Nå har vi vært på en liten handletur, og fått kjøpt noen julegaver. Det var stort salg på den nærmeste sportsbutikken, så vi har funnet noen riktig fine ting til en fornuftig pris. Me like! Var ikke like heldig på matfronten; jeg prøvde å få tak i hyse, men det var ikke å oppdrive. Og så jeg som hadde så lyst på fiskemat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå