Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fresi sin tenåring skal bo hjemme, og drikke cola på lørdagskveldene til hun blir 30. Lurer forresten på hva Fresi gjorde i 16-18 års alderen :fnise:

Det skal hun. :Nikke:

Hva meg selv angår, kremt. Det var meg, det. Jeg dro på skumle fester og hytteturer og kjøpte hjemmebrent til femti kroner literen på en strand. Men da var jeg femten. Da jeg var 16-18 var jeg moden og fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, amerikansk valgvake fra Tromsø :overrasket:, og intervju med av mine gamle forelesere. Ikke favoritten, må jeg innrømme, sånn derre stattestikk er kjedelige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har mødrene lært det de advarer sine døtre mot, spør nå jeg.

Det var et meget godt spørsmål. :fnise: Jeg har aldri bodd i kollektiv med rødvinsdrikkende sivilarkitekter hverken som tenåring eller senere. Ikke har jeg vært på Interrail heller. Men mye av det Fresi har vært med på, høres veldig kjent ut. Dessuten var jeg på fest med et helt juniorlag i fotball som 15-åring. I en hytte langt ute i ødemarken. Noen ganger er lykken bedre enn forstanden. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, amerikansk valgvake fra Tromsø :overrasket:, og intervju med av mine gamle forelesere. Ikke favoritten, må jeg innrømme, sånn derre stattestikk er kjedelige greier.

Er vi av samme fagslekt, tro? :klø: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 16-18 var jeg moden og fornuftig.
Enn etter det, da? :fnise:

Dessuten var jeg på fest med et helt juniorlag i fotball som 15-åring. I en hytte langt ute i ødemarken. Noen ganger er lykken bedre enn forstanden. :blink:
Ikke en historie du underholder pøbelprinsessene med, regner jeg med? :Hehe:

Er vi av samme fagslekt, tro? :klø: :)
Hvis jeg ikke husker feil tror jeg du har nevnt noe som kan tyde på det, ja. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått nok en melding fra mannen; han har ikke bare landet, men også kommet seg trygt på hotellet. Da kan jeg vel legge meg? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn etter det, da? :fnise:

Etter det gikk det nedover igjen. Nå er jeg sånn ca på femtenårsnivået atter en gang.

Nå har jeg fått nok en melding fra mannen; han har ikke bare landet, men også kommet seg trygt på hotellet. Da kan jeg vel legge meg? :klø:

Det kan du nok! :)

Eller du kan ha valgvake. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nilma: Sovet nesten ingenting i går natt.

Mann: Trygt landet.

Tenner: Pusset.

Sengetøy: Nyvasket.

Nilma: Ikke lagt.

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det gikk det nedover igjen. Nå er jeg sånn ca på femtenårsnivået atter en gang.
Men finere drikkevaner i det minste, antar jeg. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

@ Fresi: Jeg bodde i kollektiv med en rødvinsdrikkende sivilarkitekt med stor Zappa-samling og en flaskesamlende sjømann med lomma full av sursneiper da jeg var femten (snart seksten).

Gæmlisungdom.

Du skal vel kjøpe den nye skiva til Mikael Wiehe og Åge Aleksandersen også, tenker jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nilma: Sovet nesten ingenting i går natt.

Mann: Trygt landet.

Tenner: Pusset.

Sengetøy: Nyvasket.

Nilma: Ikke lagt.

:klø:

Hvem er det som pleier å jage deg i seng, Nilma? :nigo:

Valgvake er i alle fall en god unnskyldning hvis du er trøtt på jobb i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men finere drikkevaner i det minste, antar jeg. :fnise:

ja, det holdt jeg faktisk på å påpeke, men tenkte det var litt unødvendig. Hjemmebrent blandet med melk er veldig lite glam. Det syntes jeg selv dengang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ja, det holdt jeg faktisk på å påpeke, men tenkte det var litt unødvendig. Hjemmebrent blandet med melk er veldig lite glam. Det syntes jeg selv dengang.

Åfytti. Vi brukte solo da jeg gikk i sjuende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som pleier å jage deg i seng, Nilma? :nigo:
På KG eller IRL, mener du? Her inne varierer det litt, IRL er det mannen, så når katten er borte og så videre. :Hehe:

Asti, Asti, Asti?
Det er vel bare marginalt bedre enn hjemmebrent? :grøsse:

Tequile og husholdningssaft er heller ikke noe særlig. :opplyser:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åfytti. Vi brukte solo da jeg gikk i sjuende.
Jøss, du begynte å drikke tidligere enn meg. Også mannen som påstår sunnmøringer er så mye mer prektige enn oss her i nord. Det tror jeg nå hva jeg vil om. :snurt:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...